Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۴ ب.ظ

اندر احوالات الک مغ!

ح از یکی از بچه ها حل تمرینا رو میخواست که کپ بزنه تحویل بده، بعد تو تلگرام به یارو پی ام میده من یه درخواست خیلی بد ازتون دارم و اینا!

بعد به یارو میگه تمریناتونو میخوام و یارو میگه حتمن، فقط به این شرط که بخونین و یاد بگیرین و هرجاشو اشکال داشتین فردا بپر سین ازم!!!

باورم نمیشه هنوز این آدما هستن! این آقاهه المپیادی بوده و هدفش توی دانشگاه صرفن یاد گیریه!

هر سوالی که میپرسه با سوالای بقیه زمین تا آسمون فرق داره!

کلاس الکترومغناطیس چند دسته س!

یه دست اونایین که فک میکنن خیلی حالیشونه و سوالای عجیب غریب میپرسن و استادو ول نمیکنن و حتا بعد کلاس شیرجه میزنن روش، دسته ی دیگه اونایین که فقط میان لذت میبرن میرن ، دسته ی دیگه آدمایی مثل منن که جزوه مینویسن و گوش میکنن و لذت میبرن :)) و دسته آخر هم این آقاهه س! فک کنم تنها عضو این دسته باشه اما فک میکنم دنیا با همین آدما نجات پیدا میکنه!

آدمایی که فقط یادگیری براشون مهمه، نه نمره نه هیچی! فکر میکنن، سوال میکنن، ذهنشون پویاس و خارج از چارچوب فک میکنه 

انقدر توی این سال ها آدمای به درد نخور و سگ خور نمره دیدم که امروز ذوق مرگ بودم از دیدن چنین آدمی!‌ :دی

خدا زیادش کنه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
نی لو

نظرات  (۴)

عخییی عزیزمم :)
چقد حس خوبیه دیدن این آدما 😍
پاسخ:
توام فک کنم شبیه اینا میشی :دی
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۰:۳۷ یـو ســـف
منم اونجوری بودم، البته بیشتر سر کلاس آنالیز :))) شایدم الانم همونجوری باشم :))) 
پاسخ:
نه دیگه تو ول کردی ریاضیو :|

اوه مای گاد 😍
یکی منو بگیره :)))
پاسخ:
:))))))
دانشکده فیزیک برا تو ساخته شده اصن!
به امید اینجا بخون :))
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۳ بای پولار
دقیقا دنیا رو اینا نجات می دن. بقیه شاهکار کنن می شن یه استاد بالامرتبه که توی کل عمرشون مشغول تدریس دانسته ها و کشفیات دیگران می شن.
پاسخ:
واقعن همینیه که میگی
ما اصطلاحن به بقیه میگیم "سگ خور نمره"! همونایی که استاد میشن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی