Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

-چطوری چه خبر؟

+حتمن دوست ندارم بدونی که نمیگم

-چرا؟

+تموم شده، دلیلی نمیبینم ادامه ش بدی

-فک میکردم این فازو رد کردی

+من حالم خوبه تا وقتی تو نباشی، فک میکردم واضح اعلام کردم

-رفتارت اینو نمیگفت

+سعی کردم خوب رفتار کنم

-یعنی پی ام میدم حالت بد میشه؟

+نه یعنی سعی کردم فراموشت کنم، پی ام میدی نمیذاری کارمو بکنم

-با حال پرسیدن فراموش کردنت خراب میشه؟

+فلانی، از زندگیم برو بیرون واضح تر ازین بگم؟


+منم، این منم انقدر سنگ دل شدم، این منم که اینجوری داری با کسی حرف میزنم که میمردم براش...

خودش خواست...............................

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
نی لو

نظرات  (۵)

۰۲ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۸ پرتقالِ دیوانه
چقدر مکالمه برام آشناس:(
پاسخ:
:(((((((
:(((
پاسخ:
هعیییی....
یهوویی چقد پست نوشتی، دست منو از پشت بستی :))) 
پاسخ:
زده به سرم دیگه :|
چرا نمیفهمن نباید برگردن؟ نباید ردشون بیافته !
پاسخ:
نمی دونم چرا نمیفهمن... 
خیلی ناراحت میشم که اینجوری مجبور شدم حرف بزنم باش، کسی که بهترین دوستم بود، رفیق خوشی و ناخوشیم بود، رفیییقققق بود، برادرم بود، خواهرم بود، همه کسم بود
نمیدونی چقدر درد داره...
یه چیزایی هست که کل روزای خوش رو کمرنگ میکنه...
مثه رفتنا، دیگه هیچی نمیشه مثه قبل
آدمو مجبور میکنه... به معنای واقعی
پاسخ:
موافقم...
یه اتفاق جدید، یه معجزه شاید بتونه رنگو برگردونه دوباره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی