Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
مثل این که توی یه تونل تاریک گیر کردی، تاریکی بغلت کرده، نه صدایی، نه نوری، نه رنگی، فقط سیاهی و به زور خودتو وادار میکنی که راه بری
از بس راه رفتی، کل وجودت داره خستگیو فریاد میزنه، پاهات روی زمین کشیده میشن و برای هر قدمی که میخوای برداری باید اندازه چند دقیقه انرژی ذخیره کنی، درست وقتی که داری میفتی روی زمین از اون ته تونل اندازه نوک سوزن یه روشنایی میبینی...
تمام توان رفته ت برمیگرده و حسیو تجربه میکنی که شاید ماه ها خبری ازش نبود، انگیزه، امید، فکر کردن به آینده
جا داره اینجا تک تک شماهایی رو که کمکم کردین بهتر شم تگ کنم، از همه شماهایی که دستمو گرفتین که راه برم و خستگیو فراموش کنم
و خدایی که با ناله ها و اشکام دیوونه ش کردم، شماها رو توی زندگی من جا داد که رفته ها رو فراموش کنم... عاشقتم خدا

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۵
نی لو

نظرات  (۸)

سلام حسِ خوبِ نیلوووو ^____^
خوش اومدی به زندگی وبلاگش ^___^
پاسخ:
هاهااااااا، بالاخره اومد :دی
مرسی فاطمه ^__^
:دی
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۵ یـو ســـف
چه پست خوشحالی بود :))) منم خوشحال شدم. :))) 
پاسخ:
:)))) ممنونم یوسف!
فقط موندم ازین به بعد از چی بنویسم، عادت کردم همه ش ناله کنم :))))
:)
هوررراااا
پاسخ:
:))))
چقدر عذابتون دادم با این پست این همه خوشحال شدین :))))))))
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۲ بای پولار
اصلا می شد پستی شادانه تر از این بخونم. وای خدا انگار یه بارقه ی نور هم توی دل من تابیدن گرفته. آخه همیشه این حس رو دارم که دوستام با زنجیر به من وصل شدن و هر اتفاقی براشون بیفته روی منم تاثیر مستقیم داره. چقدر خوشحال شدم برات. چقدر خوشحال شدم برا خودم :)))
پاسخ:
امام رضا کارشو کرد بالاخرههههه
واقعن این وصل شدنه رو منم حس میکنم! وای چقدر خوبه توام خوشحال شدی
ایشالله انگیزه شه درس بخونی دانشگاه تهران قبول شی :دی بعد بریم دروازه دولت متروبازی :)))
۱۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۱۵ פـریـر ...
ایشالله روزای رنگی با یه سبد خنده های از ته دلی از راه میرسه...

خوشحالم بابت این حال خوب :))
پاسخ:
:)))) ایشاللله میرسه، دلم روشنه :دی
مرسی حریرررر :دی
برای حال خوبمون دعا کردم امروز. وقتی پناه برده بودم به خدا...
پاسخ:
مرسی فاطمه واقعن، قطعن دعای شماهاست وگرنه خودم که دارم صد ساله دعا میکنم و هیچی به هیچی :)))
دوست واقعی تویی
۱۶ دی ۹۵ ، ۱۸:۳۲ פـریـر ...
مام دلمون روشنه ^_^

عزیزم :))) :*
پاسخ:
ممنونم حریر مهربون :)
بیا باور کنیم آخر قصه خوشه 
^ـ^
پاسخ:
:دی چشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی