Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ

At Every Occasion I'll Be Ready For The Funeral

مست کرده بود، 

بهش یه عالمه مسیج داده بود از اینکه چقدر دوسش داره هنوز و اینکه بعد یه سال هیچی عوض نشده

بهش گفته بود الان مستم که دارم اینا رو میگم، فردا که عقلم بیاد سر جاش خیلی پشیمون میشم

بهش گفته بود تو همونی بودی که میگفتی عشق یعنی هرگز نگی متاسفم، چی شد که اینجوری شدی؟

جوابی که گرفته بود یه سری بد و بیراه بود فقط...

+این حجم از عوض شدن آدما رو نمیتونم درک کنم...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
نی لو

نظرات  (۷)

((-: خیلی چیزارو نمیتونم درک کنم
پاسخ:
منم همین طور، اما این دیگه خیلی رو اعصابه!
:( خدا کنه که هیچکس ذلیل عشق نشه ...
پاسخ:
قوی ترینه،
باورم نمیشه میتونه مغرورترین آدما رو داغون میکنه و ضعیف ترین ها رو محکم...
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۴ 🍁 غزاله زند
یعنی عشق انقدر ترسناکه :| 
عشق حقیقی هست اصلا؟! :/ 
پاسخ:
نمیدونم چی بگم
فک میکنم باشه اما خیلی کمه...
حداقلش گاردا رو میاره پایین .. 
مستیه و چیزایی که توی حالت عادی نمی تونی بگی و چیزهایی که خیلی راحت بیان میشن.
پاسخ:
آره قبول دارم، بعضی وقتا به نظرم آدما باید مست کنن بعد بشینن با هم حرف بزنن :))

کاش من جای اون یه نفری بودم که اینارو میشنید...
پاسخ:
که بدو بیراه بگی؟! 
;)
کاش هیچ کس هیچ کدومشون نبود!
تو که حالت خوب بود، چی شد یهویی :O  :( 
ولی واقعا اینقدر تغییر کردن عجیبه 
یعنی مستی اینقدر تأثیر میذاره ؟ البته مستی با بدمستی فرق داره. 
پاسخ:
خوبم، این حالام گذراست، میاد و میره
من نمیدونم چه توع مستی ای داشته طرف دیگه :دی

آخه من آدم مست زیاد دیدم، خودمم اون قدیما تجربه ش رو داشتم، اینجوری که میگی نیست، آدم عقل ش سر جاشه. فقط یه کمی خوشحالتره موقع مستی ... اونایی موقع مستی حرف بد میزنن یا فحاشی میکنن که توی حالت عادی هم بد دهن هستن. در واقع بیشتر ذات اصلی شون رو نشون میدن. 
پاسخ:
خب این خیلی مست بوده! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی