Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

خونه خیلی خوبه

امروز بعد از دویدن دنبال یه مشت کاغذبازیای nonsense رفتم گوشه نمازخونه دانشگاه ولو شدم، خسته بودم خیلی و تصمیم گرفتم یه ساعت بخوابم بعد برم خونه، با پالتو خوابیدم چادرم مثل ملافه انداحتم رو خودم. اما در تمام اون مدت حس میکردم چقدر زمین سرده و مثل لوبیا جمع شده بودم تو خودم.

شب که داشتم برمیگشتم خونه و باد سرد صورتمو میسوزوند به این فک کردم بزرگ ترین دارایی من نه خانواده س، نه درس، نه دوستام و بزرگ ترین مشکل منم توی زندگی نه ترامپه که آرزوهای منو با خودش نابود کرد، نه اونیه که دیگه نیست، نه اونیه که میخوام باشه و نیست، نه آدمای بیشعورن که هیچی رو نمیفهمن، نه وضع این جامعه س...

بزرگ ترین دارایی من امنیته، یه سقفه که بالا سرمه، پتوییه که شبا جمع میشم زیرش و مهم نیست اون روز چحوری گذشته باشه من زیر اون پتو آروم ترین آدم دنیام و بعد پنج دقیقه خوابم برده، بزرگ ترین دارایی من خونمونه، بوی غذایی که توش میپیچه و آدمایین که پشتم وایسادن و در بدترین شرایط پشتمو خالی نمیکنن...

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
نی لو

نظرات  (۱۵)

این پست‌های خوشحالت رو خیلی دوس دارم :) 
پاسخ:
میدونی؟ 
قبلنا خیلی خوشحال تر بودم و این غمگین کننده س
احساس میکنم سطحیه این خوشحالیه
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۸ •✿ آرورا ✿•
دارایی هات پایدار و فزون باد دخترجان:)
پاسخ:
مرسی عزیز جانم :*
هم چنین برای شما
آخ آخ از ترامپ!!!
اره واقعا اینا بزرگترین خوشبختیه دنیان
پاسخ:
ترامپ :|||||||||
آره، زندگی هنوزم بهشای خوب داره!
۱۰ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۲۸ ساکن طبقه 40
راستی که بزرگترین دارایی هاتون رو خوب شناختین
پاسخ:
:)
مونده حالا تا شناخت و قدر دونستن...
نسبت به چند ماه پیش خیلی بهتر شدی، به نظرم داری برمیگردی به روزهای خوب و شاد. نگران سیاست هم نباش، تغییر میکنه، دائما یکسان نماند حال دوران غم مخور ...  :)))) 
پاسخ:
ممممم
بهتر؟
نمیدونم... خوبم اما خب نوساناتم زیاده ولی قوی ترم :دی
۱۱ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۱۰ محمد روشنیان
امنیت چیزی که خیلی از مردم دنیا باهاش غریبن
خوبه که راضی هستی و در عین حال شکرگزار باش
پاسخ:
شکرگزار که حتتتمن :)
چاکر اوس کریم :دی
اول فکر کردم میخوای به این اشاره کنی که "عوضش امنیت داریم" :))))
ولی جدی به بهترین مورد ممکن اشاره کردی.من خیلی به این قضیه فکر میکنم.که وقتی میخوابم آرومم،امنیت دارم و جای گرم و نرم و با ارامش و بدون اینکه چیزی تهدیدم کنه میخوابم.
بعضی شبا میرم پشت پنجره می‌ایستم و از تاریکی و سرمای بیرون احساس ترس میکنم و در عین حال خدارو شکر که توی چاردیواری خونون و کنار خانوادم امنیت دارم...

+این جریان ترامپ هم صبر کن، ببینیم یه ماه دیگه داستان به کجا میره.
ولی در کل به کشورای انگلیسی زبان دیگه هم فکر کن،امریکا کلا ویزا سخت میداد چندین سال.
کانادا هم خوبه ها :دی

پاسخ:
میدونی؟ دی پارسال بود تو خیابون آزادی بعضی شبا که از دانشگاه برمیگشتم یه آقایی کفففف خیابون میخوابید با یه زیر انداز پلاستیکی
خیلی سرد بود اون موقع هوا، فک کن تا خود صبح طرف میلرزید... نمیدونم چقدر حس بدی داشتم...

+ کانادا دیر شده دیگه :( من احمق گفتم سرده اونجا نمیرم :| فعلن دارم تو اروپا دنبال دانشگاه میگردم :دی


سقف این خونه و سایه آدماش ان شا الله همیشه بالای سرت عزیزم:)
پاسخ:
ممنون بیست و دوی مهربون :)  ایشالله این سقف و آدماش بالای سر همه مون باشن...
((-: این سقف همیشگی
پاسخ:
این سقف محکم و همیشگی :دی
این رو منم خوب می فهمم که وجود یک چهاردیواری که آدم به دور از تمام دغدغه های دنیا توش آرامش بگیره از بزرگترین نعمات دنیاست. که یادمه روزهایی بودند که همراه با عده ی زیادی از دوستام توی خوابگاه دانشجویی مهمون صاحب اتاق می شدیم و با اینکه جا برای دراز کشیدن نبود اما لذت و آرامشی داشت که نگو. یا حتی اون روزایی که توی پستوی گلخونه با اون وضع مشقت بار می خوابیدم ولی راضی بودم و سربلند و پرامید.
واقعا نعمت خوبیه و خوش به حالت که توی خونه ی پدر و مادرت این آرامش و لذت رو تجربه می کنی.
پاسخ:
آخی چه خاطرات خوبی... :دی
من که خوابگاهی نبودم دانشجو نبودم اصن! دانشجو یعنی خوابگاه :دی
اصن اروپا خیلیم بهتره :دی بهترین شرایط ممکن برات پیش میاد من مطمئنم، یهو دیدی عدو شود سبب خیز اگر خدا بخواهد:))
چه زمانی مد نظرت هست؟یعنی واسه کی برنامه داری؟
پاسخ:
اگه خدا بخواد مهر سال دیگه باید مشغول شم به تحصیل :دی
منو حتی اگه بورسیه کنن هم کانادا نمیرم :))) سرده ، میفهمی !! خیلی سرده :| :(((
پاسخ:
ونکوور عالیه هواش
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۲۰ 🍁 غزاله زند
اصلا هیچی خونه خوده آدم نمیشه،خیلی خوووووبه ;) 
پاسخ:
تخت آدم اصلن! دستشویی خونه خود آدمممم :)))))
۱۳ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۵۶ 🍁 غزاله زند
وای تخت و دستشویی رو خیلیییییی خوب گفتی،خیلیییییی،اصلا وایِ بیشتر ! :)))
پاسخ:
:)))))))))))))))
ممنون که درک میکنی :دی
home sweet home
به قول بعضیا که درست زدن تو خال:
خونه خوبه خونه!

پاسخ:
اون mellifluous که گفتم؟ دقیقن اینجا کاربرد داره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی