Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ق.ظ

دچار...

بهش گفتم با شنیدن منو قضاوت نکن، حرفامو به هم ربط نده، بذار زمان بگذره تا بشناسیم... گفتم میتونی با شنیدن در عرض دو ساعت یه آدمو قضاوت کنی ولی اگه بر اساس رفتارهاش بخوای قضاوتش کنی شاید بعد سال ها هم نتونی بشناسیش، گفتم تو میتونی چیزی رو که میخوای برداشت کنی از من اما اون من نیستم، اون چیزیه که تو ساختی از من
بهش گفتم ذهنتو خالی کن، یه tab باز کن بلنک بلنک (blank) بذار من یه مداد بگیرم دستم و نقاشی بکشم، زمان بده، کم کم با حقیقت پر میشه نه چیزایی که تو فکر میکنی حقیقته
گفت کمکم کن، گفتم من کنارتم، گفت مرسی که هستی، گفتم خدا رو نگاه کن، اونه همه ش، من نیستم، یهو گونه هام خیس شد...
شکر که میبینمت، شکر که خنده هام بلندتره، شکر که وقتی نماز میخونم حالم خوب میشه، شکر که میتونم حال یکی دیگه رو خوب کنم، شکر شکر شکر شکر شکر شکر... 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+یه عالمه پست نخونده دارم، یه عالمه!!! میام، خیلی درگیرم، خیلی... دعام کنین :)
++اولین دانشگاه به لطف ترامپ عزیز rejectم کرد، اما من خوبم :دی
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۵
نی لو

نظرات  (۸)

خیلیی همه حسات خوبن :))
ان‌شالله موندگارشون کنی ^____^
ترامپ عوضی :|
چقد من حرص خوردم :(
ان‌شالله که یه جای خیلی خیلی خوب اپلای کنی عزیزجان :))
پاسخ:
موندنی شدیم رفت با این وضع!
دارم سعی میکنم باش کنار بیام فقط...
ممنونممممممم ^ــ^

^_^چه خوبه که با این حال خوبی
پاسخ:
مرسی پری عزیز :) 
آره واقعن، خودم خسته شدم انقدر حالم بود :))))
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۱۸ •✿ آرورا ✿•
سلام
صدای خنده هاتو شنیدم از این صفحه :) چه خوب :) خدا رو شکر
پاسخ:
فقط باید بگم شکر، شکر، شکر، شکر :دی
بالاخره به جز صدای ناله صدای خنده م بلند شد از این صفحه :دی
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۰ 🍁 غزاله زند
شکر که حالت خوبه،همیشه باشه الهی 😇
پاسخ:
مرسی غزاله، ایشالله توام به آرزوش مسافرتت برسی :دی
عه چرا نیلو
کانادا چی؟
اونجارو اقدام نمی کنی؟
پاسخ:
اقدام نکردم، دیره دیگه الان... 
بی خیال، هرچی خدا بخواد
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۲۱ منتظر اتفاقات خوب
خداروشکر:))
توکلتون به همون خدا باشه.
پاسخ:
سلام :)
چشم حتمن :دی
حواسش به هممون هست :دی
اصن اینقدر خوبی که با خوندن نوشته‌هاتم حالمون خوب میشه. ^ـ^
پاسخ:
باید بهت تندیس نظردهنده خوشحال کننده رو بدن، واقعن بعد کامنتات حالم بهتر میشه :))
واقعننننننن :دی
این که یکی حال یکی دیگه رو خوب کنه غنیمتیه توی این روزگار.
خوش به حال اون دوستت.
پاسخ:
لیاقت نداره ولی :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی