Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵ ب.ظ

Tehran

وقتی هواپیما داشت فرود میومد، تهرانی که ازش فرار کرده بودم به یه منطقه تقریبن خالی از سکنه (در مقایسه با تهران!) مثل جواهر میدرخشید، بزرگراه ها، چراغ های خونه ها، ماشین ها... نهران از دور آروم، بی دغدغه، بی سر و صدا و زیبا بود و من برای بار هزارم عاشقش شدم و احساس کردم دلم برای دود و شلوغی و ترافیکش تنگ شده اما مطمئنم فردا حرفمو پس میگیرم! وقتی که موقع سوار شدن یا پیدا شده از مترو گیر کنم به خانوما و دست و پا و کیفم هرکدوم از یه طرف کشیده بشه و دوباره شاهد دعواهای همیشگی "اولین بذارین پیاده شن بعد سوار شین" باشم یا دوباره راننده های تاکسی بداخلاقو ببینم که برعکس راننده های تاکسی اون جایی که رفته بودم همیشه ناراضین و تمام تلاششونو میکنن تا بتونن قرون قرون از مسافرا بکنن برعکس اونجا که همه میگفتن شکر و یه کلمه نمیگفتن کم دادی زیاد دادی، برات آهنگ بندری میذاشتن تا خوشحال شی و کلی بهت حال میدادن! فردا حرفمو پس میگیرم وقتی دوباره بوی دود بپیچه توی کلم و سر درد بگیرم... فردا برای بار هزارم متنفر میشم از تهران!

اما من امشب عاشق تهرانم :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۹
نی لو

نظرات  (۶)

خوش اومدی جانا^_^ 
اینو گوش بده پس :)

http://dl.irmp3.ir/data/song/Mohammad_Nouri-Shabhaye_Tehran-(WWW.IRMP3.IR).mp3
پاسخ:
خیلی خوب بود یاسییییی
ممنون کلی :دی
تهران برای همه ملغمه ایه از عشق و نفرت...
پاسخ:
بله بله :دی
عشق و نفرت...
راس می گی ها! 
منم با اینکه از تهران بدم می یاد! یه علاقه ی غمگینی نسبت بهش دارم! :دی
پاسخ:
آفرین! علاقه غمگین :دی
یه وابستگی احساسی بدی دارم بهش، مثل این رابطه ها که داغون کننده ن اما نمیشه کند ازشون
منم تهران دوست داشت :))) 
پاسخ:
تهران رو حتا اگه دوست هم نداشته باشی نمیتونی متنفر باشی ازش
تهران ویژگی‌های دوست داشتنی زیادی داره :)  
وقتی بعد یه سفر که خواستم مثلا قهر کنم، برگشتم و چشمم به میلاد افتاد، انگار آروم شدم. هواش ، بهم قرار میداد
تا تجربه نمیکردم، باورم نمیشد.
یه چیزایی نامرئیه اما خیلی واقعی و حیاتیه.باید باشه
مثل شهر خود آدم که توش بزرگ شده، با همه بدیاش.

تو چجوری میخوای بری از ایران؟!!
پاسخ:
آره دقیقن، مثل هواس که نمیبینیش اما اگه نباشه یهو حس میکنی که داری خفه میشی

فعلن که میبینی موندم :)) هععععیییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی