Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ

Ms. Donut

راستش قضیه اینه که تو این روزای خیلی خاکستری مایل به سیاه که نمیدونم چه مرگمه و بعضی وقتا فقط میخوام صدای خودمو نشنوم تنها چیزی که منو از این حال بیرون میاره دوناته! شکلاتی یا کرم دار! همه چی ازون روزی شروع شد که من ساعت ۷ و نیم شب خودمو انداختم تو مترو بعد یه فروشنده اومد و شروع کرد به تبلیغ کردن "خانومااااا، دوناتای داغ و تازه براتون آوردم" و بعد اضافه کرد "شکلاتی و کرمدار و شکری"، من هیچوقت انقدر عاشق چیزای اینجوری شیرین نبودم تا اینکه اونروز یه دختر دانشجو دیدم که حتا خسته تر از من ولوی کف مترو بود و دو تومن هم پول نداشت دونات بخره، قرار شد بعدن برای خانوم فروشنده کارت به کارت کنه و بالاخره دونات شکلاتی خرید و با ملچ ملوچ شروع کرد به خوردنش! از اون روز به بعد دونات شد مسکن فکرهای پریشون من و تقریبن تمام دونات فروشی های تهرانو گشتم تا خوشمزه ترینشو بهترین پیدا کنم!

برای کرمدار، یه مغازه هست کنار مترو صادقیه، ازینا که همه چی میفروشن، یه گرم نگهدارنده غذا بیرون گذاشته و توش دوناته، یه کیسه بهت میده با انتخاب خودت میتونی بزرگترین و سوخاری ترینشو برداری، تازه کرمش برخلاف تمام دونات های کرمدار دیگه زرده، نه سفید بی رنگ بدشکل!

برای نوع شکلاتیش هم با اینکه کل انقلاب و ولیعصر و صادقیه و تجریش و آزادی و پاسداران رو گشتم، بهتر از نان سحر نیست! روش اسمارتیز و ترافل هم اگه بخوای میریزه و شکلاتش خیلی خیلی خوشمزه س (بابی دونات هم بد نیست البته)

یه نوع دیگه م وجود داره مخلوط دو نوع دونات بالا که یه مغزه ساندویچ فروشی تو تجریش داره، این مغازه هه رو اگه از تجریش رد شده باشین حتمن دیدن، پشت ویترینش انواع ساندویچای خوشگلو چیده، ازینا که کالباسش زده بیرون و کنار گوجه هاش کنتراست رنگ فوق العاده ای داره به طوری که مجبورتون میکنه برین یه چیزی ازین مغزه هه بخرین!

ابن عطش واسه دونات رو حالا بذارین کنار رژیم غذایی سالم خوری و دوری از چیزهای خیلی شیرین و چرب و ببینین چه فشار مضاعفی به نویسنده وارد شده :|


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
نی لو

نظرات  (۱۳)

یجوری از دونات نوشتی که آدم هوس می کنه همین الان یکیش دم دست باشه و ببلعدتش! :))
پاسخ:
من از همین تریبون عذرخواهی میکنم این موقع شب باعث شدم هوس دونات کنی :))
دونات خودش به تنهایی یه وعده غذاست!
پاسخ:
میخوای بگی من زیاد میخورم؟؟؟
بلههههه با افتخار اعلام میکنم :))
اوه
دختر تورو باید ببرن اداره بازاریابی :/
من تاحالا تونسته بودم تو مترو بی تفاوت باشم به این دوناتا ولی الان تو‌گفتیاا قشنگ دلم رفت که یکی دوتاشو ببلعم :))
پاسخ:
:)))))
من شرمنده به خدا! :دی
بهش توجه نکن ولی، بدبختت میکنه! 
دستم بشکنه اون دفعه اول که خریدم معتاد شدم دیگه :)))
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
من هروقت فکرم زیادی مشغوله میرم سراغ یخچال!خوردنی شیرین هم باشه که عالی میشه!رژیم غذایی هم در چنین مواقعی میره خودشو تو سوراخ موش قایم میکنه!!
پاسخ:
واقعن در این مواقع رژیم غذایی رو باید بوسید گذشات کنار
تو خونه ما همه سالم میخورن، تو یخچال خوش بختانه باب طبع من چیزی پیدا نمیشه میتونم تا حدی کنترل کنم خودمو :))
از اون پست های گشنه کننده ست :)))) 
اما من عاشق انواع پیراشکی هستم. 
دونات هم دوس دارم، منو یاد توپولوژی می‌اندازه. 
پاسخ:
توپولوژی :))))
من همه شو دوست دارم به جز شکریش!
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۳۷ نیمه سیب سقراطی
باورت بشه یا نشه من عصری انقدر هوس دونات کرده بودم که نگو ... باز شما تجربه ات بیشتره میگم که به این حس محل ندم رد میکنه یا برم پی دونات ؟ :))
پاسخ:
نه نه نه
محلش نده، اصن به رو خودت نیار، بدبختت میکنه
از فرداش از دم هر شیرینی فروشی دونات فروشی رد شی هوس می کنی :))
واااای وااااای دونات فقط دونات ریزای نان سحر با شکلات تلخ تا مچتم شکلاتی بشه...
در اسرع وقت باید یه دونات فروشی در دسترس پیدا کنم
پاسخ:
اونا عالینننن
دیدی آقاهه میپرسه چی میخوای؟ اسمارتیز و تراقل و شکلات و اینا رو به سلیقه خودت میریزه :دی
نه نیلو... خودتو جدا کن! بکش بیرون!
من نابود این راهم!! منو ببین عبرت بگیر!!
انقد خوردم که الان بدنم اشباع شده,نمیکشه بخوره!!
ولی بوش کماکان اغفال کننده س😕
پاسخ:
لعنتی بوشششش
بعد این شکلش هست؟ یه گردی خیلی رمانتیکی داره
شکلاتیاش هست؟ انعکاس نور از روی شکلات آب شده ش
باید زودتر میگفتی، اسیر این راه شدم :|
چرا من دوناتو ندوست،؟؟؟؟؟
عایا من از موجودات نایب محسوب میشوم؟
ی سری از پستارو خوندم نیلو ایشالا زودتر بری و خیالت راحت شه...
فیزیکم میخونی،باعث شد دیگ بخونمت ...درس جذاب من
پاسخ:
هه، منم تازگیا اینجوری شدم 
ممنون عزیزم، ایشالله هرچی خدا بخواد
فیزیک رشته اصلیم نیست البته
خوش اومدی :)
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۵۶ •✿ آرورا ✿•
چه اطلاعات بی نظیری :))))
پاسخ:
حاصل کیلو ها وزن اضافه کردنه :))
۲۳ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۰۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اوه اوه 
دونات خیلی خیلی چاق کننده اس. من دیگه دور و برش نمی رم اصلا.

ولی همیشه اعتمادی که بین مردم و فروشنده های مترو در مورد کارت به کارت کردن پول هست منو متعجب می کرد. باعث میشد هنوز به انسانیت امیدوار بمونم.
پاسخ:
کار خوبی میکنی!
من دونات میخورم تا یه هفته ورزش میکنم حتمن!
آرهههههه، دقیقن! :)
نخودی و پشمک ک میخاستم بماند

دوناتم اضافه شد😐
پاسخ:
:)) خوشمزه س خب
هر چی شیرینیه خوشمزه س!
بارم بنویس ...
پاسخ:
چشم
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی