Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ق.ظ

اتمام حجت

حقیقتن رفتم یه ایمیل جدید درست کنم که بتونم یه وبلاگ جدید بسازم، پسوردش یادم رفت، forgot password و پروسه مورد نظر ادامه یافت تا جایی که پسورد ایمیل قبلیم هم هرکار کردم یادم نیومد، تا چندوقت پیش به صورت سیو شده داشتمش و نیازی به یادآوریش نبود اما در طی update کردن و این داستانا دیگه پسورد سیو شده نود! دوباره روز از نو و روزی از نو!

خلاصه که بی خیال شدم، یه کم احساس ناامنی کردم اینجا، خواننده هام که بیشتر شدن بعضی وقتا احساس می کردم به زور خونده میشم و انگار مجبورن نظر بذارن، من دنبال دنبال کننده زیاد نیستم هرجایی هم نظر میذارم به خاطر این نیست که کسی نظرback کنه، خلاصه اگه صرفن دنبال کردین که دنبال شین یا نظر میذارین که نظر بذارم این کارو نکنین، خونه مو ناامن میکنین برام!

۹۶/۰۲/۱۰
نی لو

نظرات  (۴)

۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۸ قالب بلاگ رضا
متاسفانه بلاگر ها انتظار دارند در قبال نظرشون، نظر بذارید.
پاسخ:
من از کسی این انتظارو ندارم، برای نظر های بقیه هم نمینویسم
این کار اصن توهینه به شعور خواننده و نویسنده!
والا من حال و حوصله کامنت بازی ندارم 
بیشتر خاموش میخونم و بلاگرای کمتری رو دنبال میکنم 
کلا متوجه گذر زندگیشون باشم چی به چی هست و حالا دو بارم جو گیر بشم یا طرف نیاز به نظرات سازنده ی من داره :دی روشن بشم
در کل منم باهات هم نظرم من تو رو دنبال میکنم تو بیا منو دنبال کن بچه بازیه 
+در مورد پست جدید هم که 50 به 50 ان شاء الله د،ست بشه و خبر خوش رو بنویسی :)
پاسخ:
دقیقن حرف منو زدی :دی
مررررسی نظرات سازنده :دی ما رو از این نظراتت محروم نکن :))

+ایشالله هرچی خدا بخواد! بیخود امیدوار نمیکنم خودمو دیگه
من که دیگه این چیزا برام مهم نیست... کسی ناراحت بشه خب میتونه نخونه و دنبال نکنه ... خودتو درگیر این فکرا نکن ... والا به خدا :))) 
پاسخ:
نه خب منو ناراحت میکنن :))
تجارت که نیست! دوست داری بخون، نداری مجبور که نیستی دنبال میکنی!
چشم :) ارجاعش میدم :دی
لعنت به این احساس ناامنی. یا حتی احساس خوشایند نداشتن.
اینا هردوشون باعث میشن که آدم جدا بشه از این محیط.
پاسخ:
حرف دلمو زدی، دقیقن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی