Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ب.ظ

بدون عنوان- یازده

طبق معمول، هنگام بروز دوشواری های عشقی-عقلی یه فراخوان میدم به دخترها که آهااااای جمع کنین بیاین مراسم سبزی پاک کنی ای چیزی راه بندازیم بلکه این فلاکت کم بشه!

موضوع مراسم این هفته: عاشقی که بعد سه سال برگشته میگه من خبر ازدواج شما رو نشنیدم و هنوز نتونستم فراموشتون کنم!!!

حیف که این دل گیره! حیف...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
نی لو

نظرات  (۱۰)

حیف
پاسخ:
حیف واقعن حیف که خره نمیفهمه
_ بنیامین :
عیبی نداره بی تو میمونم 
اما نمیشه
اما نمیشه
تو رو پیدات میکنم 
دورت میگردم
حتی یک لحظه فراموشت نکردم ...
پاسخ:
تو بگو یه ثانیه!
ممنون نسیم جانم، دانلودش میکنم حتمن!
(((-: چه خفنن ملت
پاسخ:
چه خاله زنکن ملت :)))
پس من دعوت نیستم برا گپ زدن :/
پاسخ:
میگم دختراااا
شما دختری؟!
برا همون گفتم دعوت نیستم. چرا می زنی حالا !!!!!
پاسخ:
نزدم! :دی
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۴۲ پشمآلِ پشمآلو
آدم شوهر کرد وقتی دیگه ینی همه زندگیش شوهرش .. چون اون بیچاره گناهی نکرده که .. اینه که بنظر من از آسمون عاشقم بارید سر دلتو بچین
پاسخ:
من شوهر نکردم بابا!!!!!!
یکی صرفن یه پیشنهادی داده
الان دورهمی‌های سبزی پاک کنی قدیم تبدیل شده به ورژن مهمونی‌‌های اسپا =)) 
پاسخ:
:))))))
ما ازین با کلاس بازیا خبر نداریم، در همون دوره سبزی پاک کنی موندیم :دی
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۴ هاگورا ساواچی
oh! briliant fantastic powerful toxic shining curve bold shit. :|
پاسخ:
:))))))
give it a try :D
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۲ •✿ آرورا ✿•
^__^ 
پاسخ:
:دی
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دوستای خوب نعمت هستند:))
پاسخ:
واقعن، واقعننننن
تا به حال چندین بار منو از ورطه سقوط نجات دادن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی