Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۱۸ ب.ظ

right gear

یه روزاییم بالاخره آدم باید از دنده خوبه پاشه! چقدر غرغر؟ چقدر نارضایتی؟ بسه دیگه!!!
گور بابای انتخابات، بیان مملکتو غارت کنن ببرن، خسته شدیم انقدر حرص مردم نادانو خوردیم، وقتی میخوان دستی دستی مملکتو ببخشن خب بذار ببخشن! اگه تعداد اونا بالاتره خب حتمن ما باید بریم پناهنده ای چیزی بشیم مزاحمشون نشیم انقدر!!!
با صبحانه کامل نیمرو + آب پرتغال شروع کردم، یه ناهاریم برای اعضای خونه پختم و به به چه چهشونو درآوردم بلکه یه مدت کاری به کارم نداشته باشن، و بقیه روز به رقصیدن اختصاص پیدا میکنه، نمیدونم چرا انقدر خوشحالم واقعن!!!
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷
نی لو

نظرات  (۱۴)

آرررره بابا خوووش باش ;) 
پاسخ:
چشم چشم غزاله جانم :)
خوشحالی دلیل نمیخواد :)
ناراحتی دلیل میخواد ..
پاسخ:
آدم بعضی وقتا انقدر غم میکشه یادش میره به صورت دیفالت باید خوشحال باشه نه برعکس!!!
دانلود رایگان سریال عاشقانه با لینک مستقیم در سایت موزیکالی
http://musicali.rzb.ir
همیشه شاد باشین
پاسخ:
ممنونم به هم چنین :)
همین شادی رُ عشقه

وای من دیشب از استرس انتخابات به بدختی خوابیدم :|
پاسخ:
ولش کن بابا
پیر شدیم انقدر استرس چیزهایی رو کشیدیم که دستمون نیستن :|
به نظر من تعدادشون بالاتر نیست، فقط خیلیا لج کردن و رأی نمیدن. 
من خودمم نمیخواستم رأی بدم ... 

فقط به عشق تتلو میام : دی 
بگو بغ بغو ووو :)))) 
پاسخ:
ااا پس تو جزو فرقه تتلیتی هایی؟؟؟
:)))))

دست پخت عالی و پشت بندش رقص. هنرهایی که سررشته ای ازشون ندارم!
پاسخ:
:))
منم سررشته ای ندارم اما جزو حال خوب کن ها هستند
فکر کنم این حس خوبت تاثیر تسلی بخش‌های فلسفه و فکر اون سفره هم باشه:))))
منم امروز کلی خوبم و چند روزیه هنر شفاف اندیشیدن رو میخونم:)
پاسخ:
وای پری عارهههه
اتفاقن میخواستم از سفر هم بنویسم اما ننوشتم، چون اصولن وقتی از چیزی مینویسی انگار عملی نمیشه :|
الان داری شفاف می اندیشی؟ :دی
وای پری این فلسفه هه عالیه!!! میدم بهت بخونیش حتمن، تسلی یافتم اصن!
نه من شجریانی بودم، امروز متحول شدم :دی  
چون به عمق فلسفه تتلیتی پی بردم :)))) 
پاسخ:
یه عمر خسرااااان!!!
۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۴۳ پشمآلِ پشمآلو
به قول شاعر گفتنی:
قرررررر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم:دی

پاسخ:
:))))
بیا با هم یه جا تخلیه ش می کنیم :دی
برو شاد باش
ی مدتم باید گف گور بابای دنیا والا :))))
پاسخ:
آره واقعن!
واسه ما منتها برعکس شده،
زمان های خوشحالی bold شده س، اما باید برعکس باشه قاعدتن!‌ :دی
بدبختانه منم به اون اصل مزخرف معتقدم،دیگه راجع بهش حرفی نمی زنم تا عملی شدن:))))
شفااااف شفاف:)))))
خوبه که از اون کتاب ها( در جریانی که کدوما رو میگم:-P ) شروع نکردی،نگرانت بودم:-D 
آره حتما ازت می گیرم:)
پاسخ:
واقعن به این نتیجه رسیدم این اصل درسته :دی
نه نگران نباش!! حالا برات تعریف میکنم چی شد!! داشتم از کنترل خارج میشدم ولی برگشتم به مسیر تعادل :دی

(-: همیشه به خنده
پاسخ:
ایشالله همه مون اینجوری باشیم :دی
وای چه حال خوووبی ... حالتو خریدارم من ^_^
پاسخ:
:))))
ممنون انگور جانم ^ــ^
دلبرا جان جان جان جان جان جان الان داره اکو پیدا میکنه تو سرم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی