Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

هی نگاه میکنم به انگشت سبابه آبیم و میگم یعنی ممکنه شمرده نشه؟

و استرس نتیجه انتخابات وقتی از بعضی از دوستانی که تو ستادها هستن خبر میرسه که فلان کاندید تعداد رای هاش بالاتره (یکی دو تا ستاد، قطعن نه همه شون)، حتا یه لحظه م نمیتونم تصور کنم اون هشت سال دوباره تکرار شه... دیگه چیزی ازمون باقی نمیمونه...

امروز دلم گرفت برای سال ۸۸، برای اون هایی که هششششششت ساله توی حصر داغون شدن، برای چی؟ برای کی؟ کی تموم میشه؟ آخ که چقدر درد داره...

سبزیم که با خون بنفش شدیم...

 

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۶/۰۲/۲۹
نی لو

نظرات  (۱۸)

دلم آشوبه 😰 امسال نمیتونم رای بدم ... وای خدا ... نمیفهمم چرا انقد استرس دارم 😑
پاسخ:
:(((
هعی زندگی :)
پاسخ:
چجوری لبخند میزنی تو این وضعیت؟
اصلا خبرای خوبی نمیرسه!!!!
پاسخ:
:(
خدا به دادمون برسه
امید
امید
امید
...
پاسخ:
...
سعی میکنم داشته باشمش
ما وظیفمونو انجام دادیم انشالله مسئولینم به وظایفشون برسن
پاسخ:
ایشالله...
ما همه سبز بودیم باتوم بنفشمون کرد...
پاسخ:
:(
چه روزایی بود :(((
هر چی خدا بخواد :) 
پاسخ:
...

ولی با تمام این حرفا من هنوز امیدوارم... من با هر تیپ و قشر و صنفی که صحبت کردم، بیشترشون طرفدار روحانی بودن.... ضمن اینکه اونا دیگه ریسک نمیکنن که تقلب کنن. نزدیک بود به فنا برن اون موقع.... مجبورن به نفع مردم تغییر کنن. 

هیشکی از جنگ خوشش نمیاد، هیشکی افراط و تندروی رو دوست نداره. هیشکی بالا و پایین شدن قیمت ها رو دوست نداره. مردم ثبات میخوان، امنیت میخوان. .... خودمم باورم نمیشه که راضی شدم بیام رأی بدم... به هر حال ما کار خودمون رو انجام دادیم. باقیش دست خداست. 
پاسخ:
اصن کل متن کامنتت یه طرف اون خط آخر یه طرف!
تو به خدا اعتقاد پیدا کردی؟!!! :دی
خب چیزی که من بهش میگم خدا با تعریف مردم خیلی فرق داره. 
بالاخره میشه فرض کرد که اتفاقات این دنیا در کنترل یه چیزی هست. 
بحث پیچیده ای هست، جزئیاتش در این مقال نمی‌گنجد. : دی 
به هر حال خدای انسان‌وار ادیان رو قبول ندارم. 
پاسخ:
هرکسی تعریف خودشو داره از خدا، آدما از زاویه های مختلف بهش نگاه میکنن
تو اسمشو میذاری اونی که اتفاقات دنیا رو کنترل میکنه، واسه من یه کم متفاوت تره
جالبه :)
شایدم بشه گفت من یه باخدای بی‌دین و مذهب هستم. 
پاسخ:
:)
دیگه بحث نمیکنم سر این چیزا، اگه دو سه سال پیش بود الان کلی بحث میکردم باهات :دی
هنوز که آمار رسمی وزارت کشور نیومده ولی خدا هم نکنه اتفاقات تلخی برامون بیفته...
پاسخ:
امیدوارم به خیر و خوشی تموم شه
آره بحث کردن فایده چندانی نداره، ولی شما ذهن بازی داری، میشه باهات بحث کرد و نتایج خوب بدست آورد. 
پاسخ:
من فک میکنم هرکسی راه خودشو داره برای رسیدن به خدا که باید خودش حس کنه درسته
دینم یه راهه، لزومن واسه همه جواب نمیده، شاید کم خطا بشه اسمشو گذاشت
بذار یه کم حوصله م بیاد سر جاش :دی
دیدی گفتم، روحانی داره برنده میشه :)) 
پاسخ:
آخخخخخ جونننن هوراااا :)
تازه حدود ده میلیون نفر از 50 میلیون نفر، رأی ندادن. 
پاسخ:
آره فهمیدم :دی
نی لوووووووو بیا یه پست آپ کن حال کنیم داداچ ^_^ 
💚بررررردییییییییییییییییم💜
پاسخ:
نبودم امروزززز
مبارکهههه
وعده دیدار ما امشب تو خیابونااا :دی
سبزیم که با خون بنفش شدیم...
پاسخ:
:) خدا رو شکر که خونین تر نشدیم 
جشن دیشبو دیدی؟ این همون جشنیه که ۸ سال پیش باید میگرفتیم... جای جوونامون خالی... نچسبید اونجور که باید بدون اونا
پاسخ:
آره یاسی دقیقن!
چقدر اسمشو فریاد زدم
چقدر بغضم گرفت از اینکه این جشن مال اون نیست...
اگر وقایع هشت سال پیش و اون خون ها نبود. ۹۲ و ۹۶ هم مثل هشتاد و هشت می شدند...
پاسخ:
اون اتفاقات فقط یه فدایی داشت که اونم همونیه که تو حصره این همه سال!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی