Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

هاهاااااا

حس خوب مثل پیدا کردن کسی که انگشت اشارشو میبره سمت آرزوهات، میگه رسیدن بهشون خیلی آسونه! فقط کافیه بخوای :)

حس خوب مثل یه نشونه؟ really؟ یعنی باور کنم؟ بی حس شدم به اتفاقات، یه استیل دایورت رو پیش میگیریم ببینیم چی میشه!!!

+اگه میخوای تتلو گوش کنین در حالی که هندزفری تون سه برابر صدایی که به داخل منتقل میکنه رو از خودش خارج میکنه، توروخدا کم کنین صدای اون لامصبو، بغل دستی شما در مترو هیچچچچچ گناهی نکرده! مرسی، اهههه!

++یک سال گذشت که تو دیگه نیستی! من؟ خوب خوب! از سر کوچتون، از خیابونایی که با هم متر کرده بودیم میگذرم و لبخند میزنم!

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
نی لو

نظرات  (۱۳)

یعنی این تتلو این چن وخت رسما نمود -_-
پاسخ:
واقعننننن
بکش بیرون بابا، اه
چه حس خوبی لعنتی!!!
پاسخ:
آره پری! یه ذره آدم نفس میکشه!
تو اون وسط داشتی پست هم میذاشتی!
شیم آن یووووو لعنتی:)))))
پاسخ:
:))))))
اون تایمی که تو با پیر پاتالا سر و کله میزدی رو من داشتم پست میذاشتم :دی
وقتی حالت واقعا خوب می شه که حتی این مطالب رو هم درباره ش ننویسی و شیفت دیلیت بشه برات.
پاسخ:
هیچ وقت به اون حالت نمیرسم! :دی
به نظر من خوبه که آدم به اون درجه از عرفان برسه که دیگه حتی درباره ش ننویسه و بهش فکر نکنه. 
البته گذر زمان مسأله رو حل میکنه، با آدمای جدید آشنا میشی، کارهای جدیدی انجام میدی یا برمیگردی به کارهای مورد علاقه قبلی و به تدریج اونقدر فضای اطرافت و فضای ذهنی ت تغییر میکنه که دیگه احتمال حضور فکرها و خاطرات گذشته توی ذهنت به صفر میل میکنه. 

راستی جواب کامنتت رو هم نوشتم. حرفاتو قبول دارم. 
پاسخ:
با شناختی که از خودم دارم فراموشش نمیکنم، آدم عشق اولشو مگه یادش میره؟
خاطرات کم رنگ میشن، الانم کلی آدم جدید هست اما این قابلیتو نداره که جایگزین بشه کرد چون جنسش فرق داره
اگه کس دیگه ای باشه و خوشبخت هم باشم یه روزهایی برام خاصن، مثلن روزی که اولین بار باهاش حرف زدم، اولین بار که گفت دوست دارم... قیافه ش ممکنه یادم بره، خاطراتش کمرنگ بشه اما نسبت به اسمش هیچوقت بی تفاوت نخواهم بود، یه تلنگر پرتم میکنه تو خاطرات...
جاش ممکنه دیگه درد نکنه اما بوده، هست و خواهد بود!
حافظ جان میفرماید گر پوسیده گردد استخوانم نگردد مهرش از جانم فراموش
منم رد میشم لبخند میزنم و اکثرا حتی تو ذهنمم رد نمیشه ... اما بعضی وقتا گوشه ی اتاق همه اون خیابونا خرت رو میچسبن!
پاسخ:
مهم نیست چقدر خوشحال باشی، چقدر سر خودتو گرم کرده باشی
اون خاطرات کار خودشونو میکنن
لعنتی خیلی قویه، خیلی!
البته تو حق داری، چون رابطه عمیق و دوطرفه داشتی و مدت زمان کمی هم نبوده ولی برای من که تجربه جدی ای نداشتم، تقریبا همه چی فراموش میشه. مثلا هیچ حسی به دختری که دوره نوجوانی دوس داشتم ندارم، حتی بهش فکر هم نمیکنم،...  
یا حتی « س » رو که یه زمانی خیلی دوس داشتم رو الان کاملا از ذهن و قلبم خارج کردم. حتی این آخرین مورد رو هم دارم فراموش میکنم. ولی خب اون موقعی که درگیرش بودم، حس و عشقم واقعی بود. 
پاسخ:
اوهوم...
نیلو، الکترون ذره هست یا موج ؟؟ یا هر دو ؟  ( آیکون گیج شدن ) 
پاسخ:
هردو!
wave-particle duality اگه خواستی در موردش بخونی رو سرچ کن!
ژوله یه پست گذاشته بود و رسما رئیسی رو شسته بود . نوشته بود درخواست کنسرت تتلو در مشهد رو داریم ^_^ 
تتلو تشکر کرده بود ازش :)))))))))))
بچه م خله یا خودشو زده به خلی نمیدونم 
پاسخ:
واییییی چه باحالللل! :))))))))))
خدایی هیچ مملکنی اندازه ما سوژه نداره! :)))
من کجا ول کنم برم آخه؟!
پایدار باش ای ایران!!!!
حالا که سالهاست امیر تتلو در انتظار برگزاری کنسرته
حالا که هوادارنش سالهاست در انتظار دیدن تتلو روی صحنه اند
حالا که خودی و بخشوده محسوب میشه
حالا که مورد تایید تولیت آستان رضویه
حالا که انشالله کسی از کسی استفاده ابزاری نکرده بوده
ما از دولت منتخب محترم خواستاریم مجوز برگزاری اولین کنسرت امیر تتلو در شهر مشهد را صادر کنند.
.
.
.

 
 🙏 حالا هم خیلیا خودشونو باز نشون میدن 😅 امتحان همچنان ادامه دارد ... ! از آقاى ژوله ممنونم و دیگه از دستشون ناراحت نیستم ☯️ دمت گرم داداش 🙏🏻 اولین جرات ایرانو شما داشتین ☺️ ٧٨ 



من ://////////
پاسخ:
یعنی پهن زمین شدم با این کامنتات!!!!!
:))))))))))))))))))))))
مرسی، الان می‌سرچم :دی 

ما خواستار برگزاری کنسرت تتلو در مشهد هستیم : دی 
پاسخ:
بله اصن!!
ما کنسرت تتلو میخوایم!!
گرچه قبلا اینقدرهاهم برام منفور نبود ولی الان حس میکنم یکی بگه تتلو اوق میزنم:/ انقد:/


+انقدر خوبه این بی تفاوتی به ادما! این لبخندا! به قول یاس ادم شش هاش حال میاد!
پاسخ:
آره حتا من یادمه یه دوره ای گیر داده بودم به دو تا از آهنگاش!

+:))) چه خوش گفت یاس
نه که کاملا فراموشش کنی که اصلا غیرممکنه و غیر از این یعنی آدم مشکلی داره توی احساساتش...
ولی خب منظورم حس داشتن و حسرت اون روزا رو خوردن و به فکرش بودن و...
تا وقتی که توی این حال  هوا هستی لطفا وارد یک رابطه عاطفی نشو. چون هم خودت رو اذیت می کنی و هم اون دوست جدیدت رو...
پاسخ:
حسرت خیلی وقته نمیخورم!
گور بابای رابطه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی