Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ

همیشه حاضر در صحنه

داشتم آنلاین با یکی تخته میزدم،

وسطش فهمیدم اااا ایرانیه بابا!

یه ۳ ساعتی بازی کردیم :دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۴
نی لو

نظرات  (۱۱)

(((-:زنده باااد
|:من اکثر مواقع مارس میشم))-:
پاسخ:
ااا توام تخته بازی؟
بیا با هم بازی کنیم مارسم کن :))
مارسش کردم آقاهه رو انتقام گرفتم :))
((-:سایتی چیزی هست که بازی میکنی؟
پاسخ:
آره آره
تو مسابقه صخی شرکت نکردی چرا؟ :دی
https://www.playok.com/en/backgammon/
مارس چی بود؟!
پاسخ:
مارس همونیه که تو تمام مهره هاتو خارج میکنی در حالی که طرف هیچی خارج نکرده بعد دو امتیاز میگیری!
(((-: |:در اون حد ماهرنیستم
پاسخ:
بخوای ماهر شی باید انقدر ببیازی تا یاد بگیری :دی
میتونی بازی های ملتم نگاه کنی راستی!
به به!:) تخته بازان گل گلااااب:) 
الان پتانسیلشو دارم بگم چطورید عجقولیای من:-D
پریسا قراره سری بعدی شرکت کنه!:)این سری دیر شد متاسفانه از حضور پریسا و بای پولار مستفیض نمیشیم:-( 
+ بای پولار پسرم؟!:-D اینجوری میخوای بیای بازی؟! مارس عاغا مارس:-D


±نی لو:-D؟ سه ساعت بازی کردی؟ایول بابا:-D

±بچه ها امشب منو نیلو بازی داریم:-D میدونم همتون طرفدار منید میدونم:-D
پاسخ:
:))))))
ایول ایول، هرچی شاوغ تر بهتر!
من میگم اصن دو سه شب به صورت دیدار های رفت و برگشت مسابقه بدیم! شاید یکی مثلن یه شب رو دور شانس نباشه :دی
+یادش میدیم بابا! تحت تعلیم خصوصی قرار میگیره :))))
+آره بابا! من عاشق اون قسمت چت اون کنارشم کری میخونی واسه ملت :)))) خیلی خوبههههه! بعد دیدی تایمیه بازیاش؟ یه سری انقدررر حرف زدم تایمم تموم شد باختم در حالیکه یارو رو داشتم مارس میکردم :))))
+اااا من چی پس؟!!! :)))
(((-:صخرههههههه پریاااااااا
پاسخ:
:))))))
امشب لوله میکنم صخره رو :)))
ببخشید پری ببخشید ببخشید ببخشید!
انیدر که حافظه من تو حفظ اسما ضعیفه حافظه ماهی نیست:/
پاسخ:
پری با شماس :دی
من تخته بلد نیستم :( 
پاسخ:
یاد بگیر
بازی قشنگیه!

۰۴ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۹ 🍁 غزاله زند
:)) چه خوب،من تخته بلد نیستم فقط شطرنج بازی میکنم :) 
پاسخ:
من اصلن شطرنج بلد نیستم!
هیچ وقت با هم کنار نیومدیم :/
فک کنم از تخته سخت تر باشه!
اصلا تو پیج یه ستاره سینمای دسته دهم کشور کره شمالی هم بری کامنت فارسی پیدا میکنی...
پاسخ:
:))) آره دقیقن
البته ما انگلیسی شروع کردیم بعد زدیم فارسی
من بلد نیستم
هیچی ازش نمیدونم😐
پاسخ:
آسونه باباااا
کافیه قواعدشو یاد بگیری فقط!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی