Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

مثلن مصاحبه کاری :|

بعد از مدت ها سروکله زدن با خودم، تصمیم گرفتم برم دنبال کار و یه ارزش افزوده ای واسه جامعه داشته باشم! خلاصه تو این سایت های استخدام ازین ور به اونور رو گشتم تا به این نتیجه رسیدم دنبال ترجمه باشم چون کار سختی نیست و هستن جاهایی که به صورت کار در منزل مترجم رو استخدام میکنن. یه شرکت پیدا کردم اتفاقن با همین شرایط و یه نمونه فایل رو هم که گذاشته بودن ترجمه کردم و فرستادم. همچنین فایل رزومه رو هم ضمیمه کردم. حالا زنگ زده میگه پاشو بیا، رفتم و فهمیدم این مملکت دیوونه خونه س!!! دنبال مترجم نبودن بلکه دنبال مدیر دفتر بودن با زبان انگلیسی قوی و اتفاقن کارشون مرتبط بود با رشته من! حالا یارو گییییررر داده سابقه کار نداری؟سابقه اجرایی نداری؟ میگم به پیر، به پیغمبر ندارم! خیلی شیک و مجلسی هم برگشتم بهش گفتم من برای ترجمه اومده بودم، اصلن نمیخواستم مدیر دفتر بشم! یک ساعت نشسته از شرکتشون واسه من تعریف میکنه و از مزیت های این شغل میگه واسه م که برای مثال حقوقش خیلی خوبه و... من هم هییییچ تلاشی در این راستا که بهش بفهمونم من تواناییشو دارم نکردم

نتیجه اخلاقی اینکه مملکتی رو که یه شرکت پتروشیمی ش با اون همه دبدبه و کبکبه نتونه یه آگهی کار درست چاپ کنه باید گل گرفت، همین که جهان سومی هم هستیم از سرمون زیاده، تو فایل ترجمه گذاشتی بی شعور! یه ذره واسه وقت آدم ها ارزش قایل بشیم!!! یه ذره فقط

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۸
نی لو

نظرات  (۱۱)

:||||
واقعا چرا :/
حالا درست شد؟
پاسخ:
نه بابا گفتم نمیخوام دیگه!
بهش گفتم من واسه ترجمه اومده بودم، اصن سابقه کارم ندارم!
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۷ پشمآلِ پشمآلو
به راس نگا میکنه و شوت میکنه به چپ
پاسخ:
آفرین، همینه دقیقن!
اتفاقا میخواستم ازت بپرسم چه خبر؟ مشغول چه کاری که این پستو گذاشتی

خب اینا روش کارشونه.از قصد گذاشت. چون به یه مترجم صرف نمیتونن اعتماد کنن. از قصد ننوشت مدیر برنامه تا هرکسی به سرش نزنه بیاد. گزینش هوشمندانه داشتن. وقتی اون ویژگی های دیگه رو هم توی تو دید,تونست متوجه بشه این کاره ای.
چرا قبول نکردی؟؟ تو هم جوری صحبت میکردی که بعله.درسته سابقه ندارم ولی احتمال موندنم نیست.این کار رو موقت میخوام داشته باشم,دیگه رو هوا نگه ات میداشتن...
بنظرم برا سابقه کارت,جلوگیری از بیکاری , پول و خیلی چیزای دیگه خوب بود اگه قبول میکردی.تازه شرطم میذاشتی براشون!
پاسخ:
نه بابا، ببین خودش دودل بود میخواست من مطمئنش کنم هی سوال پرسید اینا منم این کارو نکردم!
چون اصن دنبال همچین کاری نیستم، میگفت ۱۴ ۱۵ نفر زیردستت کار میکنن، من که سابقه کار ندارم نمیتونم این همه آدمو هندل کنم اصن!!!
به حقوق و مزایا ایناش فک کنی خوبه اما اگه بخوای کاری رو درست انجام بدی باید یه سری مینیمم ها رو داشته باشی
تمام سوابق من آکادمیک بوده و در خودمم نمیدیدم کار اجرایی بکنم!
با مزگت موافقم.
مدیر برنامه کلمه دهن پرکنی هست. برای همون ننوشتن.
شنا به خودت نگاه کن اگه میخای و خوبه برو. با آرزوی موفقیت پیش پیش خخ
پاسخ:
مرسی گیره!
نرفتم که فعلن
همچنان دنبال کارم

البته به قول بچه ها شاید آگهی هوشمندانه ای بوده. مثل همین کار من که آگهی روزنامه ش رو طوری تنظیم کرده بودند که یه تعداد خاصی که مدنظرشون بود بیان با وجود اینکه سطح توقعشون از کارمند موردنظرشون فرق داشت نسبت به آگهیشون.
البته اگه بدبینانه هم نگاه کنیم بعضی وقت ها تصورات غلطی نسبت به خانوم های جویای کار می کنند و مصر می شن تا استخدامشون کنند..
پاسخ:
فک نمیکنم انقدر فکر کرده باشن هوشمندی به خرج داده باشن!
نه بابا!!! اصن به من نمیخوره این حرفا :))
جدی دیوونه خونس =))))
پاسخ:
یه چی میگم یه چی میشنوی اصن! :|
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۷ •✿ آرورا ✿•
دو تا چیز تو دنیا واقعا آزار دهنده ست . یکی مصاحبه کاری و یکی خواستگاری
پاسخ:
دقیقن!!!!!!

یعنی موندم چی بگم:/
پاسخ:
حرفی نمیمونه آدم بزنه اصن!!
۰۸ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۴۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مثلا خواسته هوشمندانه کار کنه:)
بالاخره قبول کردید یا نه؟!
پاسخ:
خیر سرش!!
نه بابا!

عذرخواهی میکنم
جمله مو تصحیح میکنم: دیگه رو هوا میزدنت!! نه نگهت میداشتن

آخ آخ ...دوچیز آزار دهنده یکی مصاحبه کاری یکی خاستگاری..
چه خوب گفت...
پاسخ:
من دقیقن منظورتو نفهمیدم از اینکه میگی هوشمندی به خرج دادن!
آخه کسی که واسه زبان میاد خیلی فرق داره با کسی که واسه یه سمت مدیریتی میاد!
آره خیلی خوب گفت :))
چه خوش گفت  آرورا :)) 
پاسخ:
آره خیلی خوش گفت تو یه جمله بست قضیه رو اصن! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی