Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ق.ظ

بیخود میخوای راه و رسم سفر از جهان براندازی!!!

در راستای گسترش مرز های comfort zone برنامه سفر ریختم! سفر به شکلی که تا حالا تجربه نکردم و حداقل اقلش اینه شب رو پیش آدم هایی قراره بمونم که نه میشناسمشون نه میدونم کی هستن! همیشه یکی از آرزوهای زندگیم این بوده که جاهای جدید برم و با آدم های جدید آشنا بشم، خیلی وقتا میزان احساس خوش بختیم تو زندگی متناسب بوده با تعداد آدم های نزدیک دور و برم! الان یه هیجان داره گوشه دلم وول وول میزنه که از فردا قراره با چه آدم هایی آشنا بشم، روستایی که قراره توش پیش میم بمونم چه شکلیه، غذاهای محلی ای که قراره بخورم چه مزه این، چه سوغاتی هایی قراره بیارم...

خلاصه اینکه ممکنه یه چیز خیلی خفن از آب در بیاد و من موتور سفر به این شکل هیجان انگیز رو روشن کنم، ممکنه هم یه عالمه فاجعه اتفاق بیفته و دیگه سفر بی سفر! خلاصه اگه برنگشتم، احتمالن گیر دزدی، گروگان گیری، متجاوزی چیزی افتادم :)) حلالم کنین :دی

و در نهایت اگه پ نبود شاید در لحظات آخر جا میزدم و میگفتم ول کن بابا، بشین فیلمتو ببین، کتاب های نخوندتو بخون، سینما برون، تابستون میریم سفر اما خوبی بودن پایه همینه! وقتی جا میزنی اون انگیزه میده بهت و برعکس :دی

زنده باد زندگی، زنده باد هیجان و گور بابای هرچیزی که باعث میشه ما به طور لحظه ای حساس بدبختی بکنیم


+کلی ممنون به خاطر دعاهاتون (پست قبلی)، به خیر گذشت...

++به مرحله ای از عرفان رسیدم که در حین پست نوشتن با یک دست پشه میکشم!

+یه نکته جالب دیدم گفتم شاید واسه شما هم تازه باشه، ما آدم های در حالت عادی حدود ۱۰٪ از توانایی های ذهنمون رو استفاده میکنیم، توی سفر این ۱۰٪ تبدیل میشه یه ۲۰٪! شاید چون حواسمون بیشتر جمع مسیرها، خیابون ها، آدم ها، زبان، آداب و رسوم، غذا و مقایسه اون شهر با شهر خودمون میشه تحلیل ذهن میره بالا و عملن دو برابر حالت عادی کار میکنه! 


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۱
نی لو

نظرات  (۱۶)

بهههه بهههه:) نوش جونت نیلو:) خووووش بگذره انشاللللللللله:)
پاسخ:
مرسی صخی :))) من سطح انتظار پایین تره البته در حد زنده موندن مثلن :))))
چه قدررر هیجان انگیز :))) خوش بگذره بهت
پاسخ:
اره خیییلی هیجان انگیییییزه :دی مرسی جانم ^___^
منم دلم میخواد یه سفر !!!

عنوان پست خطاب به کی بوو ؟. ماه رمضون ؟ :)))
پاسخ:
اگه خوب بود دفعه بعد بیا بریم :دی
ه بیشتر با سعدی بود! بنده خدا ماه رمضون که چیزی نگفته :))))
(((-: نی لو انشالله اون سفره دوتایی*_*
خووش بگذره-*
پاسخ:
:****
مرسی عزیزمممم
ایشالله ایشالله
کاش یه روز بشه بیام طرفای شما :دی
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۷ مرد پاییزی
منم سفر موخام :)))))  خوش بگذره :دی 
پاسخ:
جاتونو خالی میکنم :)))
چقدر خووووب کلی خوش بگذروووووووون ...
سفر بهترین بخش زندگیه
پاسخ:
دقیقن!
الان حس میکنم آرزوهای خاک شدمو دارم دونه دونه درمیارم بیرون پاکشون میکنم و بغل میگیرم 
بست فیلینگ اور
چه خوب!
خونه ما هنوز مونده به این مرحله از عرفان برسن ک دختر رو تنها یا با دوستش بذارن بره سفر.
استارتش رو امسال زدم. اولیشو شروع کردم
ولی مونده تا بعدیا....
هوای رفیق پایه تو داشته باش✌
اینا خاص اند 😃
پاسخ:
اره واقعن خاصن این ادما!! خدا گذاشتش گلومپس وسط زندگیم :دی
از جایی که فکرشم نمیکردم
به خانواده گفتم با دانشگاهه، که ببینن میشه زنده موند!!
و اینکه برگردم باید به روشنگری بپردازم :دی
فقط تنهایی وسط کویر نرین سال دیگه مهمون ماه عسل بشین😂😄
پاسخ:
کویز بریم نیمرو میشیم به ماه عسل نمیرسیم اصن :)))
خوش بگذره نی لو جانم:)
پاسخ:
مرسی لیمویی ^___^
به شما هم :)
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۳ 🍁 غزاله زند
خوش بگذره و بچسبه به وجودِ شیرینه نی‌لو جانم ♡´・ᴗ・`♡
پاسخ:
ممنونم غزاله جانم،
ایشالله به همه تون خوش بگذره :)
خوش بگذره بهت نیلوی عزیزمممم ، کلی خاطره ی خوب با خودت بیاری، کلی تجربه‌ی دلچسب به زندگیت اضافه کنه این سفر
پاسخ:
یاسی اندازه نصف یافته های این بیست و اندی سال یاد گرفتم!!
معتادم به سفر
هنوز تموم نشده اما ناراحت تموم شدنش
ادم ها خیلی میتونن دوست داشتنی باشن فارغ از مادیات، محدودیت ها، محل زندگی،خانواده و ... میشه باهاشون دنیاهایی به اشتراک گذاشت که با ادم هایی متناسب با خودت share نکردی
می تونم به جرئت بگم آدم حسودی نیستم و اصلا نمی دونم حسادت چی هست! ولی به جاش حسرت می خورم گه گاه.
و الان بعد مدت ها حسرت خوردم. یه حسرت بزرگ. طوری که بغضم گرفت توی این حال و احوال پر از بغضم. که کاش جای تو بودم. که کاش حداقل تجربه ی این کار رو داشتم. که چقدر دوستش داشتم و دارم....
پاسخ:
خیلی ناراحت شدم ابوالفضل :(
اصن کاش نمذاشتم این پستو...
نذار حسرت شه،حسرت من هم بود،اما شده امید امروزم...
چه خوب :)
سفر ...
عالیه. خوش بگذره بهتون. پست بعد از سفر هم دلچسبه من که قبلنا بعد از سفر خوب میتونستم بنویسم :)
پاسخ:
سعی میکنم یه سفرنامه بذارم انقدر الان حرفدارم نمیدونم از چی بنویسم!
قلم ما که به گرد پای شمام نمیرسه، همیشه خوب که نه، عالیییی مینویسی :)
به جای ما هم خوش بگذرون ;)
پاسخ:
چشم حتمن،جای همه تون سببزززز
چرا نمیای از سفر برامون تعریف کنی؟؟؟؟؟؟ من خیلی منتظر و هیجان زده ام
پاسخ:
تازه رسیدم خونه!
خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بود، پر از تجربه ها و دیده ها و شنیده های جدید
چشم میام تعریف میکنم بذار، یه ذره جمع جور کنم...
چرا نگذاری!
اتفاقا خوب کاری کردی که انگیزه می دی تا من هم بیفتم دنبال این علاقه و آرزو ☺🌷
پاسخ:
ایولللللل
خوبه این پستا به یه دردی میخورن حداقل :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی