Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۵ ب.ظ

چرا دوشنبه نمیشه پس؟؟

یک عدد آقای همکار دارم به اسم میم که به جاهایی با هم نقش بازی می کنیم، از اینکه چقدر اخلاق این میم خوبه و چقدر outgoing و cool این هاست که بگذریم، از خوش تیپی و ایناش هم که بگذریم، از لهجه خوبشم بگذریم (خیلی فاکتور مهمیه واسه من، نمیدونم چرا!) بعد میرسیم به اینجا!
قبل از اینکه شروع کنیم به دیالوگ گفتن و این داستانا آقای فیلم بردار دستور فرمودن باید ۱۰۰۱،۱۰۰۲،۱۰۰۳ بشمریم، این سه ثانیه من و میم باید زل میزدیم تو چشمای هم تا بعد شروع کنیم به دیالوگ گفتن! یعنی اون سه ثانیه مثل مرگ بود برام! نمی دونم چرا انقد نگاهش سنگینی میکنه! خلاصه دیالوگ ها یادم رفت :))))) و کات و دوباره روز از نو، روزی از نو، نمیدونم با این وضعیت چیکار باید بکنم، ضبط سوم بود فک کنم که قاه قاه زدم زیر خنده بهش گفتم چرا منو اینجوری نگاه میکنی؟؟ در جواب میگه ببخشید!!

+ناموسن عاشق نشو، سعی کن یه جاهایی از اون یه ذره عقلی که داری بهره ببر
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۶
نی لو

نظرات  (۲۲)

این + پایین صبح چیزییه که سامان هر لحظه با پتک میکوبه تو سر من:-D
هی مبگه عاشق نشی گند بزنی به زندگیمون:/:-D 
+ نیلو بازیگر^^
پاسخ:
هی میگه ولی کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟
واقعن فک کنم دچار سندروم عاشق شدن شدم!
حالا بعد یه نقش بازی کردن اوضاعم اینه، فرض کن بعد یه ماه چی میشه :|
:)))
این + پایین پست چیزییه که سامان هر لحظه با پتک میکوبه تو سر من:-D
هی میگه عاشق نشی گند بزنی به زندگیمون:/:-D 
+ نیلو بازیگر^^
پاسخ:
:دی
در جواب تیتر: من معذرت می‌خوام :))
پاسخ:
:))))
میشه :دی

عاشق نشو دیگه:/ قراره جلو هر بازیگری عاشق بشی ک نمیشه:/

بازیگری دوس دارم:)
پاسخ:
ااا عاشق هرکسی نشدم!!
:دی
این همه در وصف وجناتش گفتم :))
چشم، سعی میکنم آدم باشم ولی :دی

۲۶ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۲۰ مرد پاییزی
خدا بده شانس :) 
از همکارم شانس نیاوردیم ... خخخخخخ 
پاسخ:
چرا دیگه، اون منشیه بود ازش خوشت میومد؟؟؟
:))))
اینا نشانه های عاشقیه ها :-)
پاسخ:
آره دیگه، ببین روشماری میکنم واسه دوشنبه :)))))
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۵۰ مرد پاییزی
خوب اون که رفت دیگه ... اصن بعد از اون دیگه انگیزه کلاس آواز رفتن ندارم :))))) 
پاسخ:
بیا اینجا که من کار میکنم میمو ببین، توام ببینیش عاشقش میشیم :))))))))))
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۷:۰۹ دچـــــ ــــــار
خب ادامه بده این عاشقی رو :)
+بعدشم آدم هدف نیمه کاره رو نمیاد بگه :)
پاسخ:
نه بابا اونقدر جدی نیست!
فقط خوشم اومده ازش، همین...
آدم از خیلیا ممکنه خوشش بیاد، اما به خاطر شریط کاری یه ذره وضعیت من تو این مورد فرق داره!!
شرایط awkward تره
من چهار ماه تو یه شرکتی کار میکردم که یه رییس داشتم و یه همکار که پسر رییس بود.
وصف پسر رییس حالا:
قد بلند
هیکل ورزیده
قیافه وحشتناک عالی
فوق لیسانس معماری
نقاش
خطاط
خوش‌اخلاق
پر جنب و جوش و کاری و مسئولیت پذیر
و...!!!
میزم یه جوری بود که وقت کار پشتم بهش بود. یعنی همه تلاشمو میکردم که نگاش نکنم اصلا! تا جایی که میشد هم‌صحبت نشم باهاش!!!! :))))
حالا تو مجبوری تو چشاش نگا کنی کارت سخته! ^__^
پاسخ:
اصن فردا میرم استعفانامه مو میذارم رو میز :)))
چقدر خوب بوده!!!
اصن از میم من بهتره
میشه من برم جای تو کار کنم؟؟
آقا من بیخیال میم شدم، پسر رئیس شما رو میخوام :)))
فقط پ ن ناموسا عاشق نشو=)) به خدا، بیا من اینو به تو بگم تو به من، چه وضعشه=))
پاسخ:
ا ببین کی اینجاس :))
واقعن گندشو درآوردیم دیگه!!!
باسی دوشنبه ها ده دفعه این رو به من یادآور شو :))))
والا من دو ساله زدم بیرون!!!
بخیل هم که نیستم! پس اوکی‌ه برو! :)))
پاسخ:
بالاخره سر و سامون گرفتم :))
عروسیم قول میدم دعوتت کنم ^ــ^
اومدم بگم فردا دوشنبه‌س هاهاهاهااااا♥ =))
پاسخ:
یاسی ♥♥♥♥♥
:))))
بین من و میم هرچی بود تموم شد :))))
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
پس مبارکه:)))))
پاسخ:
نه آقا مبارک چیههههه
:))))
سر عقل اومدم دیگه :دی

الان یه ربع به دوشنبه‌س! ^__^
پاسخ:
:)))))
نه معتاد از آب درومد طرف!!!
دیگه تموم شد همه چی :))))
دوشنبه شد -_-
پاسخ:
:))))
نسیمممم
به درد هم نمیخوردیم میخواست بچمو عین خودش معتاد بار بیاره!
طلاق گرفتم ازش :دی
دوشنبه شد :)))بیا تعریف کن ببینم چه خبر...
ببین اینا خود خود نشونه های کراشه :)) پدر این کراش بسوووووزه ...
منم همینطورما اصلا شروع میکنم هیستریک خندیدن ..  منم چند ماه پیش کراش زدم رو استاد زبانمون ... سر امتحان اومد من انقدر خندیدم هیستریک آبرومون رفت :)))
.
پ.ن مهم: دیدی اینا که با لهجه ی خوب حرف میزن چقدر سو سکسی ان ؟ :)) لهجه رو جدی بگیر عاقا جدی بگیر . پدر منم همین لهجه درآورد تو چند کراش مونده به آخری :))
پاسخ:
یعنی این یارو sexiest اوره اصن!
ببین من کلن رو آدما زیاد کراش میزنم، این اما فرق داره! سلیقه م به هیچ کس نمیخوره :دی به دوستامم نشون دادم همه گفتن آدم شدی با این سلیقه ت :))))
ولی یه چیزی، کلن جلو دوربین که میری زل میزنی به طرف و اینا یه ذره شرایط awkward هست، با یه آقای دیگه، باز خنده م گرفت اما قابل کنترل بود، اصن همه این همکارا سکسی ان با این لهجه هاشون!
اصن تشت رسواییمون افتاده! :))))
این میم تازه صداشم باید بشنوی، تو تمام برنامه هایی که نیاز به صدا هست ازش استفاده میکنن وای انگور خیلی خوبه :))
اما مرد زندگی من نیست :)) چندوقت پیش تو کریمخان میخواستن به من گل بفروشن، با رفیقش بهم میگفت دیدی ۲ ۳ بسته بگیر (جدی هااااا) منو میخوای ساقی کنه، بین من و میم هرچی بود همین امروز تموم شد :)))


پ.ن مهمتر : من تقاضا دارم گندم بانو بیاد اون شرکتشو معرفی کنی ماها خوشبخت بشیم :))
پاسخ:
آره دیگه گندمی بیا! تو که بهره نبردی، نوبت ماهاست! :))

ما و این همه شباهت محاااله :)) منم زیاد کراش میزنم :)) خیلیم سلیقه ام به بقیه نمیخوره :))
بیا منو ببر سر صحنه تشویقت کنم با همکارات آشنا بشم :))
حالا آن کراش نشو :))) یخورده مهلت بده . شاید شوخی بوده . شاید به خاطر تو گذاشت کنار :)))))))
پاسخ:
ایییول :دی
آره بیا میبرمت :دی
میمو نشونت میدم :دی
انگور فک کنم منو کوچیک میبینه :((((((
یعنی همکارش‌ (دوست صمیمیش) به من میگه عمو جون :)))))))
بعد این ازیناس که خیلی درونشو فاش نمیکنه، هی باعث میشه کنجکاو شی این آدم چجوریه! :دی
من بیشتر از روحیان همکارش(دوست صمیمیش)میشناسمش :)))
نیلو:)))))
با این چیزایی که نوشتی,باید اینجور تمومش میکردی:
آقا! به اندازه کافی قابل توجه هستی
ناموسا یا بیشتر از این نخ نده 
یا مث آدم بیا جلو😀😀😀🙈


که گویا دوشنبه رسید و حقایقی اشکار شد و طرف مقبول نیفتاد😀😀
پاسخ:
اون نمیخواد جلب توجه کنه!
ولی توجه همه رو جلب میکنه نکبت :))))
دست خودش نیست آخه، جذابیته دیگههههه فی نفسه و  به صورت inherent توش نهادینه شده :دی
نه به درد من نمیخوره :)))
گل حالا اونقدرا که چیز بدی نیست کل آپشناشو زیر سوال بردی=))
پاسخ:
نه یاسی امروز دوباره دیدمش برگشتم سر خونه اول‌ :)))
من حاضرم معتادم بشه باهاش بسوزم و بسازم :))))
چقدر با شخصیته، چقدر احترام میذاره، هلاکم کرده لعنتی :|
((((-: چه خبربوده من نبودم عاشق شدی رفت
پاسخ:
آره دیگه دو روز این بچه رو ول کردی نبودی دامنش از کف برفت :|

الان تکلیف مارو روشن کن لباس بدوزیم یا نه😐
💅💄👗👜👠
پاسخ:
نه ندوزین :)))
این رابطه تهش شکست عشقیه :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی