Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

نتیجه ش میشه خواب

گه گیجه الاغی منم! دقیقن همین وضعین الان!

از couch surfing و جواب دادن به سوال های توریست ها و ذوق کردن واسه اونایی که اون سر دنیا فارسی یاد گرفتن (و از فرهنگ غنی کشورت حرف میزنن و متاب هایی که درمورد ایران خوندن) تا بالا پایین کردن عکس های تلگرام گروه های کوه نوردی و کوله گردی! از اونور دانلود اپلیکیشن و فایل و کتاب و ... واسه یادگیری آلمانی، از اون یکی ور چک کردن سایت های لعنتی استخدام، یه طرف دیگه چک کردن ایمیل روزی هزار بار بلکه تکلیف زندگیم معلوم بشه، نصف مغزم هم درگیره این آدمه (پست قبلی)، هم چنان خوندن و تلاش برای فهمیدن نیمه هادی ها و نیمه هادی ها و نیمه هادی :| باید برم سراغ courseware MIT، سایت دانشگاه های آلمان فراموش نشه، دنبال نانوتکنولوژی تو دانشگاه های آلمانم!

نمیرسم واقعن به این همه کار، نمیرسم...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
نی لو

نظرات  (۸)

برعکس تومن خیلی وقتم خالیه کار خاصی ندارم اصلا
پاسخ:
بیا کارای منو نصف کنیم
البته انقدر زیادن خیلی وقت ها مغزم درد میگیره از اینکه باید چیکار کنم!
به جاش میگیرم میخوابم :|
واقعا حق میدم بهت!
#احسنت که رفتی تو فکر آلمان:))))
پاسخ:
مجبورم، میفهمی؟!!
:))
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۸:۳۷ یاسی ترین
ما از اون سایت مهمون پذیرفتیم 
اونم شش تا :)) عالی بود خوش گذشت دو روز خونمون بودن.

همین سرشلوغیا خوبه. بیکار که بشی کف میکنی!
پاسخ:
ایوللللل پس cs ی بلاگر هستی :دی
۶تا؟؟ :)))
ببین ۲ تا برادرن، ایتالیایی، فارسیم بلدن، خیلیم نایسن، اگه میتونی قبولشون کن، حیفن :))))
آره واقعن، بیکاری مرگه!!!
((( : قبول:دی
پاسخ:
همیشه پایه ای یعنی :))
راضیم ازت :دی
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۰۴ پـــــر ی
اوهههه چقد سر خودتو شلوغ کردی نی لو
پاسخ:
میدونی پری؟ سرت شلوغ باشه یه درده، بیکار باشی یه درد دیگه س...
اولویت بندیش کن
ببین واقعا کدوم مهم تره
اگه جواب دادن به سوالای توریستا از دانشگاههای آلمان تو ذهنت مهمتره,خب قشنگ بشین پاش. زمان بذار.بگو دوساعت انجام میدم.عین دوساعتم لذذذذذت ببر.
اما اگه مهم نیست,حذفش کن یا کمش کن.

اگه برنامه ای هست که احتمال نشدنش زیاده و میدونی 90 درصد نتیجه ش حالتو بد میکنه,بذار تو اولویتای آخر

بعدم یه توصیه شخصی تجربه خودم:
گور بابای همه شون
اولویت زندگیتو بذار آرامش نسبی خودت
هیچ چیز قطعیت نداره
پس خودتو نکش
زندگی تخمی دیگران خیلی راحتتر از ماها داره میچرخه
پاسخ:
خیلی از مشکلم در مورد این آدم هست، نمیدونم دارم کار درستو میکنم یا نه
همه ش فکر میکنم شاید دارم اشتباه میکنم،
آرامشی که میگی رو دارم اونجوری، میشناسم خودمو
اما خب...
میدونی؟اگه اونور رفتم و اون آدمه هم نبود چی؟
خیلیا اینجورینااا، الان همین جوری ۷ ۸ تا مثال بارز دارم برات که اونور تنهان و صب تا شب، شب تا صب دارن عررر میزنن از تنهایی
میدونی؟ الان اونقدر برام اولویت نیست اما نمیتونم انکار کنم ۳ ۴ سال دیگه هم همین باشه
همه ش پشیمونیه...
:(
هستن کسانی ک بهت کمک کنن تو این امر.اسمشون مشاوره و پولم میگیرن:|
پاسخ:
راستشو بخوای قبولشون ندارم!
ترجیح میدم با آشناهای خودم مشورت کنم!
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۰ یاسی ترین
این کار از نوآوریای همسرم بود :))) 
آقا ما از کرده خویش پشیمانیم. چون مارا در سطح شهر با دوستان خارجی دیدند کم مانده بود در ملاعام اعمال قانون شویم. میپرسید چرا؟ فرمودند اینکار غیرقانونیست. و دوبار هم تماس گرفته و سین‌جین فرمودندمان.

اونا پنج تاشون اسپانیایی بودن یکیشون آلمانی. سه پسر و سه دختر همکلاسی. ترکیه دانشجو بودن. انگلیسی حرف میزدیم.
ایتالیاییِ مسلط به فارسی اکازیون است :)) 
پاسخ:
دم همسر گرمممم :)))
آره منم شنیده بودم گیر میدن اما اولین کیسی هستین که دیدم واقعن گیر دادن!

چقدررر باحال بوده، چقدر بهتون خوش گذشته!
آرزومه خونه مجردی داشته باشم هی همین جوری مهمون بپذیرم :))
اکازیون ۱۰۰٪ :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی