Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۷ ب.ظ

او او او او او- دو

چشماش جادو میکنه...

حرف دیگه ای ندارم...

موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۴/۲۱
نی لو

نظرات  (۱۰)

جای هیچ حرفی نمیمونه اصلا :)
پاسخ:
کاش میموند...
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۹:۰۳ دچـــــ ـــــار
شما حق انتخاب داری :)
پاسخ:
ندارم!
چشماش...
((( :
پاسخ:
:(
رفتی اون مکالمات رو داشته باشی، چشماش زد همه چی رو بهم ریخت نه؟:دی
پاسخ:
گفتم همه اونا رو
ولی بحث ادامه پیدا کرد... بعد یه حرفایی زد که من شک کردم
بعد چشماش
بعد الان این وضعیت منه :|

به چشماش نگاه نکن:/
نمیشه؟!!
پاسخ:
خیلی سعی کردم...
:|
نشد
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۶ انگلیش وَن
خدایی سخته ولی دیگه نمیشه :|
پاسخ:
آره :(
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۷ بانوچـ ـه
همین چشماش حجت رو تموم میکنه اصن :/
پاسخ:
:))))
نه هنوز حجت تموم نشده! عقلم داره alarm میدم :)))
۲۳ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۰ •✿ آرورا ✿•
با اجازه ما به شما میخندیم :)))))  :دی

پاسخ:
خیلیییی بدی :(
نخند بم :(
:))))))
۲۴ تیر ۹۶ ، ۰۱:۵۱ یاسی ترین
میتونی برای تخفیف آلامت، به ترانه‌های قدیمی روی بیاری که درد را با قر  عجین می نو ما یند :))
دو تا چشم!! 
چشمای سیاه همسایه‌ی من با منی آشنای بیگانه‌ی من 
سیاوش شمس
پاسخ:
:))))))))))
مرسی یاسی :دی چه ایده خوبی :))))
دوتا چشم دنبال منه
دوتا چشم فریاد میزنه
دیگه تا دیدمت سایه شدم
همسایه رو خوندی و همساده شدم
دیگه نپرس کیه منم منم
:))))))

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۴ پـــــر ی
نی لو بدجور عاشق شدی هاااا :)))
پاسخ:
دارم تمام تلاشمو میکنم عاقل باشم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی