Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
جمعه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ق.ظ

La La Land

امروز La La Land رو دیدم، برخلاف تمام نظرات منفی که در موردش شنیدم واقعن به نظرم فیلم قشنگی بود، فاصله رویا تا زندگی واقعی رو خیلی قشنگ میداد و این که ماموریت بعضی از آدما توی زندگی ما صرفن اومدن و رفتنه، قرار نیست بمونن، شرایط جوری نیست که همیشگی باشن، یه مدت هستن و کاری با ما میکنن که تا آخر عمر اثرش میمونه، مثل رویا داشتن و متعهد موندن به آرزوها... این آدم ها همیشه در یاد ما میمونن و فراموش شدنی نیستن... مثل سین :)


Somewhere, there’s a place where I find who I’m gonna be
Somewhere, that’s just waiting to be found

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۸
نی لو

نظرات  (۱۱)

بنده نیز با نیلو موافقم‌
خیلی فیلم خوبی بود ^_^ 
خصوصا با پایان غافل گیرانه‌ش 
خصوصا دختره که میگفت من زندگیو (درس و مشق )گذاشتم کنار به بازیگری برسه ٬ دقیقا یه هدفو فدای یه هدف دیگه 
اصلا خیلی این دو تا شخصیت ملموس بودن
پاسخ:
آره من خیلی همزات پنداری میکردم باهاشون تو بعضی از سکانس ها...
پایانش که هیچی! من عاشق پایانش بودم صرفن :دی
منم خیلی اینو دوس داشتم :)
دقیقا همین که گفتی :)
پاسخ:
:دی
من هنوز ندیدمش ! ولی واقعا نمیفهمم فیلمی که اینقدر تحسین شده بود دیگه این نظرت غیر عادی بعضیا چیه، فقط تنها موردی که شاید بشه بهشون حق داد اون سری هستن که فیلم موزیکال دوست ندارن، حالا برم ببینمش بعدا شاید به نتیجه منصفانه تری رسیدم:دی
پاسخ:
من هر کسی رو که  دیدم این فیلمو دیده بود ازش متنفر بود شاید چون انتظاراتم پایین اومده تونستم باهاش کنار بیام :))
آره ببین توام نظر بده
اوهوم... قراره بعضیا فقط آرزو بمونن و همون طوری هم جاودانه بشن؛ رمز قشنگی‌شون هم همینه...
پاسخ:
سکوت کنم بهتره :(
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۲۶ 🍁 غزاله زند
من یه مدته میخوام این فیلم رو بگیرم و ببینم ولی وقت نمیکنم :| 
دیگه با این تعریفات خوشگل‌خوشگل میرم که بگیرمش و یه زمانی رو صرف دیدنش کنم :) 
پاسخ:
انتظارتو نبرم اصلن بالاهااااا اونقدرررر که تعریف و تمجید شده ازش شاخ نیست
خیلی وقته نه حوصله پست نوشتن دارم و نه کامنت گذاشتن اما نمی دونم چرا دلم خواست یه نظری بدم در باره این فیلم!

راستش من توقعم خیلی بالا بود ازش قبل دیدنش. اون همه جایزه و حواشی و همین طور کارگردانش که فیلم قبلیش whiplash واقعا شاهکاری بود این توقع رو ایجاد کرده بودند. ولی خب اونقدرا نبود که شلوغ کرده بودند درباره ش.
تنها نقطه ی قوتش یه ربع آخرش بود که تازه اونم کلی اعصابم رو به هم ریخت و حسابی ناراحتم کرد!

فیلم خوبیهولی اصلا لایق این همه ستایش نبود.
پاسخ:
آره میخواستم بپرسم ازت چرا اتفاقن...
کاملن موافقم، کاملن ولی من اتفاقن با یک ربع آخرش خیلی موافق بودم، That's Life... خوشی+ناراحتی، کندن از یه چیزی+به دست آوردن یه چیز دیگه... اگه به هم میرسیدن آخرش خیلی فیلم لوسی میشد به نظرم :دی

آره بازم موافقم :)
قرار بود ببینمش ، حالا دیگه حتما می بینمش ...
پاسخ:
:) آره ببین!
عجببب:) دقیییقا منم همین دیشب از درس خوندن خسته شدم رفتم اینو دیدم 

فیلم خیلی خوبی بود منم موافقم.چندتا چیز دیگه هم به من یاد داد که گاهی اوقات برای رسیدن به چیزی باید از یه چیز دیگه بگذری... و نباید از رویاهات دست بکشی 
ولی با همه خوبیهاش فیلمهای بهتری هم میتونستن جایزه گلدن گلوب رو مال خودشون کنن 
پاسخ:
ایول چه باحال :دی

آره دقیقن، فیلم های بهتری هم هستن، ولی یه چیزیم هست اینکه مثلن من خیلی وقت ها نمیفهمم چرا یه فیلم اصن جایزخ گرفته، فک میکنم به خاطر این باشه که فیلم فقط اون چیزی که ما میبینیم نیست، یعنی اون نکات فنی ساختش یا یه سری چیزای دیگه هم مطرحه... ولی موافقم، به نظر من اون قدر ارزش جایزه بردن نداشت
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۱۹ •✿ آرورا ✿•
من دانلودش کردم ببینم کیفینش پایین بود بیخیالش شدم . اون موقع فقط کیفیت پرده رو گذاشته بودن
پاسخ:
آره الان کیفیت خوبش هست
http://hastidl.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-la-la-land-2016/
اتفاقا منم گفتم نقطه قوتش همون یه ربع آخرش بود. ولی خب حال و هوایی که من داشتم دیدنش خیلی اذیتم کرد.
پاسخ:
ای بابا چی شده؟! خوبی؟
ممنون. بد نیستم. وقتی خیلی احساساتی و زودرنج و کم صبر و تحمل شدم.
پاسخ:
ای بابا، حال همه بده چرا؟!
ایشالله که بهتر بشی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی