Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ

"پ"

تولد پارسالم بود و خیلی ناراحت بودم،
پ میگفت میام خونتون فردا، آدم روز تولدش نباید ناراحت باشه
بهش گفتم روز تولدم ناراحت نباشم، فرداش چی؟
میگفت آدم هیچ وقت روز تولدشو بادش نمیره
پ کجاست الان؟ داره چیکار میکنه؟ چه گندی به زندگیش میزنه؟
من دوست بدی بودم؟ شاید...
ا ما خودش نخواست باشم، خودش نخواست روزامونو با هم ورق بزنیم، من بودم اما اون کناره گرفت، شاید باید میرفتم دنبالش، شاید آدم نباید دوست چندین و چند سالشو به هیچ قیمتی از دست بده، به هیچ قیمتی یعنی این که اگه طرف وقتی بهش بیشترین نیازو داشتیم نبود ببخشیش، به هیچ قیمتی یعنی اگه اون نبود، تو اونقدر باشی که نبودنش جبران شه، اما من همیشه آدمی بودم که سعی کردم اطرافیانمو تربیت کنم، مثلن باج ندم به کسی، به خاطر همین سعی کردم یادش بدم اگه اشتباه میکنه باید پاش وایسه، اگه اشتباه میکنه باید بیاد جبران کنه که عادت نکنه من همیشه آدم بخشنده قضیه م.
اما لازمه آدما کوتاه بیان، درسته اون تو روزای سختم منو ول کرد شاید چون خودش درگیر چیز دیگه ای بود اما من شاید من باید غرورمو میذاشتم کنار و میبخشیدم...
شاید اگه برگردم سعی کنم بیشتر درکش کنم، در هر حال به قیمت از دست رفتن یه دوست خوب تموم شد...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
نی لو

نظرات  (۹)

۰۲ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۸ علیرضا علیرضا
پست  خوبی  بود
دوست عزیز شما دنبال شدید لطفا مارادنبال کنید
پاسخ:
\:)
گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد 
بسوختیم در این آرزوی خام و نشد 
پیام داد که خواهم نشست با رندان 
بشد به رندی و دُردی کشیم نام و نشد :( 
پاسخ:
چقدر خوب بود این!
چقدر من حافظ دوست دارم! ^_^
خیلی برام جالبه که چقدر اتفاقای یه شکل داریم
تابستون بود که یه دوست خوب از دست رفت ، من اون موقع کشیدم کنار ... چون مقصر نبودم و رفتارش اصلا درست نبود...
الان که چندین ماه میگذره میگم کاش میرفتم دنبالش، کاش زود بیخیال یه دوست نمیشدم، ولی دیگه شده... 

پاسخ:
آره جالبه واقعن :دی
دقیقن...
آدم که از قضیه دور میشه ناراحتیا که کمرنگ میشه خوبیای طرف تازه یادش میاد!
امشب واقعن دلم تنگ شد براش
مگه چند تا آدم توی زندگی ما هستن که ناراحتیامون انقدررر براشون مهم باشه؟
این شعر رو شجریان توی آلبوم رندان مست میخونه. 

میدونی اصن من به خاطر همین شعرهای حافظ و سعدی بود که یواش یواش عاشق موسیقی سنتی شدم. دوره نوجوانی م همش ترکیه ای و هایده و معین و ابی و ... گوش میدادم. از دانشگاه به بعد یواش یواش « تو ای پری کجایی » ... « شد خزان » ... « به رهی دیدم برگ خزان » ... « پیرهن صورتی » و ... گوش دادم و بعدش هم که شجریان باز شدم چون شجریان همش از حافظ و سعدی و ... میخوند. 
پاسخ:
من موزیک خیلی برام مهمه!
واسه همین نمیتونم خیلی با سنتی ارتباط برقرار کنم یعنی تعداد سنتیایی که میمیرم براشون محدوده!
موزیکش خیلی پیچ و تاب و پیچیدگی و اینا نداره!
"همیشه آدمی بودم که سعی کردم اطرافیانمو تربیت کنم، مثلن باج ندم به کسی، به خاطر همین سعی کردم یادش بدم اگه اشتباه میکنه باید پاش وایسه، اگه اشتباه میکنه باید بیاد جبران کنه که عادت نکنه من همیشه آدم بخشنده قضیه م."
.
حال کردم👍
پاسخ:
اشتباه کردم ولی...
هیچ کس ایده آل نیست، شاید اگه درکش کرده بودم اگه باهاش کنار اومده بودم اینجوری نمیشد...

دقیقا .... هیچ کس ایده آل نیست ... 
پاسخ:
اوهوم...
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۲:۵۲ یـو ســـف
خب این سادگی بیش از حد و پیچیدگی نداشتن به آهنگسازی مربوط میشه، مشکل مربوط به هارمونی و چندصدایی هست. که توی موسیقی غربی وجود داره ولی هنوز هم که هنوزه برای چندصدایی کردن موسیقی ایرانی نظریه کامل و جامعی وجود نداره. 
منم باهاش مشکل دارم، یعنی چی که تمام سازها دقیقا همون ملودی رو می نوازن ؟؟ موسیقی ایرانی ذاتاً ملودیک هست، و چندصدایی کردنش جوری که ملودی های مختلفی وجود داشته باشه و با هم سازگار باشن و حس و حال اون دستگاه یا گوشه رو القا کنن خیلی سخته. 
ولی به نظر شخصی من از تنبلی و خلاقیت نداشتن آهنگسازاست. شایدم از کم سوادی شون. البته گاهی نمونه های خوبی هم شنیدم. مثلا از تیتراژ سریال هزاردستان خیلی خوشم میاد. 
پاسخ:
اوهوم جالب بود، ازین زاویه نگاه نکرده بودم!
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۶ بای پولار
منم تجربه این اشتباه رو داشتم و چقدر بده. چون وقتی شکافی بین دو آدم می افته زمان اینقدر اون فاصله رو زیاد می کنه که دیگه نمی شه اون رابطه رو وصله زد...
پاسخ:
متاسفانه کار از کار گذشته...
اما درس عبرت شد برام!
جالب بود ! موافقی بیشتر به هم سر بزنیم؟
پاسخ:
آره :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی