Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

فراری از غنا!

این خانومه قرار بود خیلی خوشگل بشه اما شبیه آدمایی شد که از بیماری بری بری رنج میبرن و دچار سوءهاضمه ن!

برای توجیه باید بگم اولین پرتره م بود و بعد بیشتر از یک سال رفتم رفتم سراغ زغال دوباره :دی

این شما و این بانوی آفریقایی 

پی نوشت: البته یه چیزیم بگم! خدایی خودش از عکسش بهتره! :دی

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۴
نی لو

نظرات  (۲۰)

۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۴۴ هَشت حَرفی
خوبه که :)
پاسخ:
اصلشو ندیدی آخه :))))
بری بری :))
پس راه فرار شما از زندگی نقاشیه؟ من خیلی دوس داشتم نقاش بشم

+خوب شده فقط گوشش داره میفته:)) نگران گوششم:))
پاسخ:
راه فرار من از زندگی؟ هنوز نمیدونم چیه، راه های مختلفیو امتحان کردم، فعلن هیچ کدوم جواب ندادن :دی
:))))))))))))
ببین گوشش عین مدله شد به نظر خودمم مشکل داره اما گوشش تنها چیزیه که شبیه اون مدلی شد که از روش کشیدم :|
فک کنم یه دور دیگه بکشمش...
عه پس واقعا بری بری داشته :)))) اخه گوش که از اونجا شروع نمیشه

دوباره کشیدی حتما اینجا بذار :) :)

+منم هنوز پیدا نکردم ...
پاسخ:
یه راهی هست، اما موقته، سریال!
با سرعت ۱ سیزن بر روز قشننننگ راه فراره! اما چیزی حل نمیشه حال آدم بهتر میشه فقط!
مهم اون راه درمانشه...

۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۰۹ 🍁 غزاله زند
بنظرم به غیر از گوشش بقیه‌یش خوبه :) 
ولی جای کار کردنه بیشتری داره،تو میتونی که بهتر از این بکشیش،باور کن ;) 
پاسخ:
مرسی غزالهههه :*
کلی مدل دارم قراره بکشمشون!
ایشالله بعدیا بهتر شن :دی
:))) ببین امتحانات تموم شده وققت داریا . نمیای گل روی منو ببینی :))
پاسخ:
نخند انگورررر، دیشب کلی بیدار موندم و کلی حرصصصص خوردم چرا اونجوری نمیشه!!! :))))
آخه تو سرت خیلی شلوغه!
گفتم خودت هروقت سرت خلوت شه بهم میگی!
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۳۴ دچــ ــــار
عکس بدیم زغال بکشی ؟ :)
پاسخ:
دنبال مدل خوبم!
بده :دی
((-:قرار بود خوشگل بشه این شد وای به حال اینکه قرارباشه زشت شه
پاسخ:
جدی میگی؟!
بذار شیر و گربه و اسبمو ببینی اونوقت چی میگی :دی

ای جان :))
چه خوبههههه 😍
پاسخ:
:)))))
باورم نمیشه بهش میگی خوبه!
خوشحال شدم :))))
دماغشم عمل کرده تازه 🙊
پاسخ:
اولش لباش ازین تزریقیا شده بود، هی باش ور رفتم قربون صدقش رفتم یکم شبیه آدمیزاد شد :))))
قشنگ شبیه دافا شده من می خواستم معصوم باشه :(((
باز از من بهتر می کشی شما .. 
پاسخ:
جدی؟
بذار ببینیم! :دی
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۳۸ دچــ ــــار
شرمنده من مدل نیستم :)
پاسخ:
پس چرا وقت من هنرمندو میگیری؟ :دی
دهعععع!
در مقایسه با خودم ک هیچی بلد نیستم عالیه
پاسخ:
توام شروع کنی به کشیدن میبینی که خیلیم سخت نیست!
اراده ش سخت ترین مرحله شه!
عزیزم!
هنرمندم هستی :)
پاسخ:
نظر لطفتههههه
:)
:دی

بری بری=)) یعنی چندین دقیقه‌س فقط دارم میخندم از توصیفاتت ! 
میتونه ی سبک جدید باشه اصن، تازه اولین کار ! پیکاسویی میشی^ـ^
چه خوبه که درس تموم شد رفتی سراغ علایق^ـ^
پاسخ:
:)))))
مال توام تموم شد! کلی تبریکککک :دی
راستی اون نقاشی اینستات خیلییییی خوبههه، خیلی :دی فک کنم نوشته بودی میخوای بذاریش سر کوچه! نذار! بده ش من :دی
آره واقعن، دارم نفس میکشم! :دی
اینکه خیلی خوبه.  :))  از من بهتر میکشی : دی 
اصل عکس رو ندیدم ولی خوشگل شده و  این خیلی مهمه. 
چون اگه پرتره رو دقیق مث خودش بکشی، مشتری خوشش نمیاد ولی اگه خوشگلتر از واقعیت بکشی، میگن چه نقاش خوبیه :))) 

پیشنهاد من اینه که یه مدتی از روش جدول بندی استفاده کنی واسه طرح اولیه. بعد از دو سه ماه که تناسبات دستت اومد، میتونی بدون جدول بندی هم درست بکشی. ... 
ولی جدی جدی خیلی خوبه. انتظار نداشتم اینقدر خوب باشه : دی 
پاسخ:
نه بابا، مداد رنگی خیلی سخت تر از زغاله!
جدول بندی نمیدونم چجوریه
یه کم با چهره مشکل ندارم، مثلن بینی و لب و اینا و اندازه بندیاشون، این مدلم کج بود صورتش دیگه سخت تر بود
من اصلنننن خوشم نیومد راستشو بخوای، اصصصصلنم راضی نیستم به نظرم خیلی زشته واقعن نمیدونم شاید خیلی وسواس به خرج میدم اما اونی که میخواستم نشد
یه عکس از خودم بدم بکشی ؟  
زغال دوس دارم ولی تا حالا نکشیدم. اتفاقا دو هفته پیش زغال طراحی خریدم ولی هنوز دست به کار نشدم. 
میدونی من فقط میتونم دیگران رو بکشم، خودمو نمیتونم. :( 
پاسخ:
زن دوست دارم بکشم :))))))
زغال خییییلی خوبه خییییییییلییییی

منم همش زن میکشم : دی  
تا حالا مرد نکشیدم :))) 
نه مدادرنگی بعد از آبرنگ از همه سخت تره. دلیل زیاد دارم واسه این حرف. خواهرم که نقاش هست و همه چی کار کرده اونم میگه مدادرنگی سخته. 

روش جدول بندی خیلی آسونه، این عکس رو ببین 
http://s6.picofile.com/file/8259916526/Jackdaw_photo_and_drawing_arrows.jpg

من خودم از grid فتوشاپ استفاده میکنم، ولی اگه عکس باشه، عکس رو توی یه کاور پلاستیکی میزارم و از روی کاور جدول بندی میکنم و بعد همون جدول بندی رو با مقیاس دلخواه روی کاغذ انجام میدم. بعد از اینکه طرح اولیه رو کشیدم، خطوط اضافی رو پاک میکنم. البته خطوط جدول بندی رو کمرنگ میکشم. 
جدول بندی طراحی رو آسون و دقیق میکنه ولی روش وقت گیری هست، طراحی دست آزاد سریعتره. دو سه تا که بکشی خود به خود بهتر میشه تناسبات نقاشیت. نقاشیای من هم گاهی کج و کوله درمیان. به خاطر همین وقتی کار سفارشی باشه، جدول بندی میکنم تا مجبور نشم دوباره طرح اولیه بکشم. 
پاسخ:
آره بابا میدونم،سخت ترین آبرنگه بعدم مداد رنگی :دی
من اینو فک کنم ۳ ساعته کشیدم، وقت اینا زیاد نمیتونم بذارم چون میخوام میشینم پاش تموم شه!
ولی یه بچه هه هست، میخوام اونم بکشم، خیلی سخته اون، باید کللللی وقت بذارم واسه ش، فک کنم واسه اون گرید بندی کنم!
خب تو خودت میگی که اولین باره پرتره میکشی، نباید خیلی سخت بگیری، سه چهارتا دیگه بکشی خیلی بهتر از این میشه. ده پونزده تا بکشی دیگه همه چی دستت میاد. 
ولی به هر حال آدم هیچوقت از نقاشیش کاملا راضی نیست. 
پاسخ:
نه بابا من همیشه راضی بودم :دی
این دفعه خیلی بد شد! :|
ولی خیلی خوب میکشی، استعداد داری. بیا با هم یه گالری بزنیم. 
پاسخ:
این کامنت بعد خودتو بخون حرفتو پس بگیر :))))

اگر می نوشتی نقاشی یک جزامیه می گفتم چه خوب طراحی شده 
اما الان که می گی اون ویژگیایی که گفتی رو داره به این نتیجه رسیدم که فقط به تمرین نیاز داری :)
پاسخ:
کدوم ویژگیا دقیقن؟!
راس میگی، شبیه جزامیاس بیشتر! :|
میدونی؟ میخواستم جزامی بکشم احتمالن خیلی خوشگل در میومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی