Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰ ق.ظ

چالش :دی

خب اینم از چالشی که تک سرنشین باکره آهنی راه انداخته :دی

تنها چیزی که به خودم افتخار میکنم در موردش اینه که موبایل تو مساحت زیست من نقش نداره!

این مساحت زیستمه (غار من و من) تو یک ماه اخیر!

تو صفحه لپ تاپ خیلی چیزای بیشتری باید جا میگرفت قاعدتن، اینجا الان یه سکانس از فرندزه، قطعن بیان، couchsurfing, گروه های کوه نوردی یا طبیعنت گردی و مقاله هایی در مورد نیمه هادی ها هم باید جا میگرفتن تو این صفحه!

اون نقاشی نصفه نیمه هم باید تا تولد پ کامل بشه، اما هنوز دقیقن شبیه خودش نشده، یه دره جای فک و ایناش باید عوض شه :دی

شمام شرکت کنین، از همین تریبون همه تونو دعوت میکنم :)

+یه سری وسایل خیاطی هم باید تو عکس زیار باشن که جا مونده ن، قیچی، پارچه و کوسن گل گلی هایی که خودم دوختم، به دلیلی گشادی نویسنده از آوردن کوسن ها معذوریم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
نی لو

نظرات  (۲۰)

((((-:تونقاشی؟نمیدونستم وگرنه زودترمجبورمیکردم منوبکشی
پاسخ:
نه بابا خوب نیست نقاشیم، صرفن یه سری تلاش های بی فرجامه :دی
نی لو چه مساحت زیست باحالی داری :)
رژ لبشو :)
ببین من اگه می خواستم وسایل آرایش و بهداشتیم رو بزارم تو قاب کلا باید بیخیال میشدم 
جا نمیشن انصافا
چون زیادی وسواسی ام واسه هر چیزی که فکرشو بکنی یه کرم پودری چیزی دارم :)))
پاسخ:
چشات باحال میبینه :دی
نه خلاصه وسایل آرایشی رو گذاشتم خب وگرنه نصف صفحه با رژ باید پر میشد :دی
ولی از اون چیزی که به نظر میاد کمتر قرتی (قرطی؟) ام :دی
:))))

سپاس از شرکتتون.
پس این او اسی که از وبلاگ ما بازدید می‌کنه شمایید :)))
پاسخ:
مگه فقط یه او اس تو جهان هست؟؟؟ 
:))
آی پی واسه چی ردیابی میکنی برادر من؟؟؟! به privacy افردا احترام بذار :))))
آقااا اون چیزه که حالت بند داره و طوسیه کنار رژت چیههههه 🙈
یک عدد کنجکاو ریزبین هسدم ^____^
قرآنشوووو 😍 چه ملیحه :)
وای عاشق لیوانت شدم :|
آقا نذارید این مساحت زیستتونو برا ما بی جنبه خوب نییییییی 
عه -_-
پاسخ:
اون ساعتمه! :دی
جون جون جون :**** ریزبینیتو عشقه :دی
قرآنم خفن ترین قرآن جهانه! ورق کاهیه، فونتش عالیه، ضخامتشم کمه! باور کن بهترین و خوشگل ترین قرآنیه که دیدم :)))
لیوانم عشقهههههه، تازه یکی دیگه م شبیهشو دارم :دی
گل گلیاش یه رنگ دیگه س
من شرمنده واقعن فاطمه! :*
نمی‌دونستم آی‌پی و لینک‌های ارجاع دهنده به وبلاگ جزوه حریم خصوصی دسته‌بندی میشه. یادم باشه از این به بعد نگاه نکنم. اگرم نگاه کردم به کسی نگم :))))
پاسخ:
شاید من بخوام روزی ۲۰۰۰ بار مثلن بلاگ شما رو بخونم :)))))
privacy ئه دیگه، نیست؟ :دی
نگاه کن، به کسی نگو :))))
باباااااا شوخی کردممم :))) چه معذرت خواهیم می‌کنه 😂😂😂😂
ولی جدی جدی با این تفاسیری که کردی عاشق قرآنت شدم 😐😐😐
پاسخ:
آره منم!
قبل از این نمیتونستم نزدیک قرآن بشم، معجزه کرد این قرآن با من :))))
آه منم دلم می‌خواد شرکت کنم خاب :(
فراخی بر من مستولی شده »___«
پاسخ:
شرکت کن خب! همین الان یه عکس بگیر!
بدو بدو :دی
اوه اصن همین الان :)))
هیچی دیگه
اندک آبرویی داریم اونم بر باد میره :دی
پاسخ:
:))))
چقد صفحه باز کردی خخ
گل سراشو^__^
پاسخ:
برنامه های اصلی رو میشه گذاشت تو Dock پایین :دی
آره، وابستگی عمیقی بین من و گل سرامه :))
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۵ دچـــــ ــــــار
مساحت زیست شما افقیه انگار ! :))
پاسخ:
خوب منو شناختی! :)))))))
آفرین :دی
دازتان چیه؟!:)
+آه نیلو! چه هنرمندی تو! نقاشیه خعلی خفنه! من هنوز تو همون کوه و کلاغ ورودخونه و خونه قفل شدم:|
پاسخ:
مساحت زیستمن اینا :دی
توشون میزی ام :دی
+نه بابا، شبیه خانوم خرابا شده دوست بدبختم :)))))))
۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۶ مریــــ ـــــم
ااااا
من یادم رفت بالشتمو بذارم تو مساحت زیستمک
:(
پاسخ:
واقعن بالشت عنصر اولیه س :دی
خراب اون مک‌بوکت شدم :)) 3>
پاسخ:
اونایی که یه تاچ بار داره اون بالاش؟؟؟ 
ازونا دوست دارم :دی
مرسی بابت معرفی "سفر" تو لینک روزانه ات....
یه دنیا به روم باز شد
الان چقد خوب این روش زندگیتو حس میکنم:)
پاسخ:
آره منم دفعه اول رفتم تو اون سایت احساس کردم چقدر دنیام کوچیک بوده!
پاشو دختر، پاشو دنیاهامونو بزرگ کنیم، دست ماست همه ش...
:)
http://halfwaytothestars.blog.ir/1395/11/10/%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%87

تصورش کرده بودم
همین شکلی بود
حال و هوای این عکس ، اجسامو ملموس نشون میده :)
پاسخ:
ایولللل :دی
چه به موقع این پستمو نشونم دادی!
واقعن نیاز داشتم بهش!
http://bayanbox.ir/view/1255262425580156461/photo-2017-01-23-12-38-02.jpg

اینو بیشتر دوست داشتم

پاسخ:
اون کامل نیست! طرح اولیه س فقط!
زغالی نشده هنوز
میخوام اول شبیهش شه :دی
آخه خیلی بهش فکر میکنم.
و همچین حسی رو خوب تجربه کردم
ازینکه زبونم شدی و نوشتی، حال کردم!
اینروزا چقد حال اونروزامو دوره میکنم
که از کجا به کجا رسیدم.

پاسخ:
از کجا به کجا رسیدی؟
پارسال، همین موقع احساس آرامش داشتم
به خونه و تنهاییم پناه آورده بودم بعد هیاهو
موقعیت پارسال و امسالم خیلی فرق نداره
اما حس شون کاملا متفاوته
امسال همون خونه و تنهایی برام شده سم.
حالا برای فرار ازین حال ، باید از خونه دور بشم.

پاسخ:
آره دقیقن،
درونمون مستقل از اتفاقات بیرونمونه،
منم امسال خیلی این موضوع رو حس کردم
در حالی که تو یه شرایط گه هستم و بین زمین و آسمون گیر کردم، اما حالم بهتره
دوستام دارن میرن، خیلیاشون، ناراحت هستم اما حسادت واقعن ندارم
ازم بعیده، حتا خودمم نمیدونم چرا اینجوریم الان...

منم دقیقا یه عکس دارم برای چند ماه پیشه . ببین دقیقا همین عکسه ها :)) فقط رنگاش عوض شده انگار :)) فرندز و کتاب و این صحبتااا
پاسخ:
ا ایول!!!
تفاهم تا به کجا واقعن؟!! :)))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۳ سام نجفی نیا
++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی