Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۱ ب.ظ

او او او او او- یک

کنارش دارم راه میرم، یه نگاه به نیمرخش میکنم، مردونه... موهاش، چشماش، همه ش اونجوریه که من دوست دارم... اخلاقش، رفتارش، همه چیش...

+ میخوام بلند بلند فکر کنم

یادته بهت گفتم من جوری زندگی کردم که هیچ وقت در مورد گذشته م پشیمون نشم؟

- آره، خب؟

+ خب اینکه من باید تصمیم بگیرم، یه طرف تویی با تمام چیزهای مثبتی که درموردت هست، چیزهایی که شاید از هر هزار نفر یکی داشته باشتشون و مطمئنم اگه الان بگم نه و آدممو پیدا نکنم روزی هزار بار پشیمون میشم!

- خب اون طرف چیه؟

+ اون طرف آرزومه، هدفمه، چیزی که واسه ش خیلی زحمت کشیدم... میدونی؟ تهعد شیرین ترین حس دنیاست به نظر من، اما قبل از این که به کسی که دوستش داری تعهد داشته باشی باید به خودت متعهد باشی، من اگه الان آرزومو ول کنم بعدن از خودم بدم میاد، حسرتش باهام میمونه، هردفعه کسی رو ببینم که راهی که من میخواستم رو رفته ته دلم میلرزه، یه چیزی رو خیلی روراست بگم بهت، من کنار تو خوش بخت ترین آدم دنیا میشم، تو این شکی ندارم، اما میدونی؟ این که همه ش نیست، من برای خودم چیکار کردم؟ این هاست که میترسونتم... میفهمم تو نمیتونی از الان بهم قول بدی همراهم باشی واسه سه سال دیگه، تو مسیری که من میخوام، این صداقتتو نشون میده اصن، اما قضیه اینه تو راه زندگیتو یه جور دیگه چیدی... از اولش به چیز دیگه ای فکر میکردی، تو آدم رفتن نیستی و اگه این کارو به خاطر من هم بکنی، چیزی نیست که آرزوت بوده باشه و ... 

- (نگاهم میکنه فقط... یه اخم ریزی گوشه ابروش نشسته...)

+ (چقدر جذابی تو لعنتی... "کاش میتونستم به خودم خیانت کنم، کاش انقدر بلند پرواز نبودم، کاش کافی بودی برام") فکر کنم منطقیش این باشه که... که همین جا هرکدوم راه خودمونو بریم

دستامو میکنم تو جیبم، هندزفریمو میذارم تو گوشم، برای آخرین بار نگاهش میکنم و صورتشو با تمام جزئیاتش تو حافظه م سیو میکنم، آخرین لبخندمو میزنم، سرمو میندازم پایین، پشتمو بهش میکنم و ازش دور میشم


پ.ن.: این مکالمه ایه که من تصور میکنم اتفاق میفته...
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
نی لو

نظرات  (۱۲)

فقط تو ذهنم اومد که چه شهامتی، چقدر جسارت !:)
پاسخ:
هنوز رخ نداده البته ولی همین که تصمیمشو گرفتم به نظرم ا بیک استپ بوده :)
میدونی یاسی؟ اون حرفت خیلی جاها تو گوشم زنگ میزنه، جایی که بهش تعلق داری رو پیدا کن، عشق خودش میاد :دی
وای به حالت اگه اون جا رو پیدا کنم و عشق خودش نیاد :))))
۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۹ پـــــر ی
هیچوقت اینجوری تموم نمیشه 
همیشه دعوا میشه
برا من که اینجوری بوده :(
پاسخ:
مممم
این رابطه عاقلانه جنسش فرق داشت :دی

۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۳:۲۰ دل‌آرام محمودی
منتظر نتیجه می‌مونیم :)
پاسخ:
هاهاااا :))
میام اطلاع میدم :دی
یهو دیدی یه چی صددد درصد برعکس این درومد :|
۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۸:۴۱ دچـــــ ـــــار
لیندا کیانی بازیگر خوبیه ولی نمیدونم توی اکسیدان چرا اینجوری نامردی! کرد :))
پاسخ:
ندیدم اکسیدانه!
اونم همچین کاری میکنه؟! :دی
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۵ دچـــــ ـــــار
دقیقا همینقدر نامردانه میذاره میره نامزدشو :)) میره خارج
پاسخ:
:)))))))
آره خیلی خرم، اما اگه این کارو نکنم پشیمون میشم...
فک میکنی نامردیه واقعن؟
((( :چه جرئتی
پاسخ:
بهتره بگی چه حماقتی!
به خوشبختیم دارم لگد میزنم
خیلی خیلی خیلی سخته ...
حتی از خوندنش هم یه حسی بهم دست داد ...
نمیشه انقدر راحت جدا شد :(
پاسخ:
جنس رابطه فرق داشت واسه همین میشه
با این حال سخته
دارم تو ذهنم تمرین میکنم که بتونم این کارو انجام بدم...

آخ آخ دیوونه اولش فکر کردم واقعا کارو تموم کردی تا پی نوشت رو خوندم!
تعهد به آرزو! آفرین
پاسخ:
:))
پروین خیییلی خوبه آخه :(((
بیخیال نیلو
انقد صمیمی و نزدیک نوشتی ازش فک کردم قبلیه
برو خودتو دنبال کن
وقتی نه وابستگی داری نه چیزی، جای فکر بیشتر نمیمونه
برو دنبال زندگی خودت.
وقتی بعد از اون قبلی یکی پیدا شده که انقد راحت میتونی بگی چیزایی توش هست که یک در هزاره، مطمئن باش یکی بین هزارتای بعدی رو بازم پیدا میکنی
چیزهایی که شاید از هر هزار نفر یکی داشته باشتشون

مال اینجاس! halfwaytothestars.blog.ir
پاسخ:
...
اوهوم، راست میگی
اون خط آخر نمیدونم چجوری اومده!!!
من ننوشته بودمش!!!
پاسخ:
حله :دی
فک کنم بعد از کپی پیست یه جمله ات که آوردم تو کامنت،بصورت خودکار اومد پایینش
پاسخ:
آره مال همونه
=))))))))) یا خودِ خدا! خودم میام عاشقت میشم اگه قبول کنی:دی 
پاسخ:
نه دیگهههه قبول نمیکنم!
تو منو به خاطر برک آپ میخوای :))))
بعد من عاشق بشم تکلیفمون چی میشه این وسط؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی