Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ب.ظ

آش شله قلمکار- پنج

+ میگفت تو هیچیت به آدم نرفته, حتا خواستگاریت!! 3 دفعه اومدن خواستگاریت!!

++ از رسم و رسومای ازدواج حالم به هم میخوره, اینکه تا میای بگی من به مهریه اعتقاد ندارم, جشن نمیخوام بگیرین ان میلیونو تو یه شب بریزین تو سطل زباله و هیچ کس حتا به خودش زحمت نده انگشت سوم نشونت بده!

+++ ممم, حقیقتن این روزا ذهنم خالیه, نه خوشحالم نه ناراحت... بیشتر در نوسانم بین این دو حالت, باورم نمیشه جدی شد, اونم انقدر سریع... باورم نمیشه این منم که این تصمیم هارو گرفتم, باورم نمیشه کسی که هفت سال براش صبر کردم و یه سال هم در سوگواری نبودنش گذشت جای زخم هاش خوب شده, زمان معجزه میکنه... عشق هم, اما من فرق کردم, قوی شدم, هدف دار شدم, خودمو پیدا کردم, علایقمو پیدا کردم, به زندگیم معنی دادم... آهن در اثر عملیات حرارتی میشه فولاد... همه چی همونه اما یهو سردش میکنی تو آب مثلن, اتم ها تو شبکه جابجا میشن و استحکام یهو چند برابر میشه, این منم الان... فولاد

++ این روزا رو لابلای فلسفه غم و شادی میگذرونم, علایقمونو پیدا کنیم, اگه علایقمونو پیدا نکنیم از 50 سالگی باید دست رو دست بذاریم منتظر بوسه مرگ باشیم... این بدترین خیانتیه که میتونیم در حق خودمون بکنیم... اون چیزی که باعث میشه تو قلبت خوشی پرپر بزنه, واسه من سفر و دیدن آدم های جدید و شنیدن داستان زندگیشونه, برای شما چیه؟؟؟

+ ام بی ای!!! تا پارسال میگفتم مگه رشته س؟؟ الان کتابای جیمت رو میز خونه س... :) ببینیم چی پیش میاد...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۴
نی لو

نظرات  (۱۶)

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۱ فیلو سوفیا
موفق باشی:*
پاسخ:
آخری رو مدیون شماماااااا :)
مرسی عزیزم :**
بالاخره راضی شدن جشن خفن نگیرین؟
پاسخ:
نه دیگه
میگن تو نمیفهمی یه چیزایی عرفه, شان خانواده س...
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۴ مریــــ ـــــم
منم سفر و خوردن چیز میزای جدید و خوشمزه
:)))
پاسخ:
ایولللل
یه سفری دیگه تو بیان یافتم ^__^
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۸ ماهی کوچولو
ایول تفاهم :)) من گفتم مهریه نمیخوام یا اگه خیلی اصرار دارین سکه فقط اونم چون اصرار دارین و طبق قانون جدید گل و اینجور چیزا رو نمیشه به تنهایی مهریه انتخاب کرد و گرنه یه شاخه گل
جشن هم دوست ندارم میان کلی اسراف میشه اول زندگی شاید گناه دیگه ام بشه بعدم با پولش میشه خیلی کارای بهتری کرد مثلا یه ماه عسل بهتر رفت 
میشه دعا کنی گذر زمان به منم کمک کنه بعد دو سال هنوز جای خالیش تیر میکشه
با حرفت موافقم کاملا من که بشدت دارم میرم دونه دونه به علایقم برسم
اتفاقا خیلیییییی رشته خوبیه معلم دیفرانسیل ما خیلی تعریفش رو میکرد موفق باشی جان دلم 
پاسخ:
عاشقتم اصن!! ما باید با هم ازدواج کنیم :))
من همه اینا رو گفتم اما میگن تو نمیفهمی, یه چیزایی شأن آدمه, عرف جامعه س...
عزیزم... حتمن حتمن...
دمت گرم خیییاطی!!! عالیه, منم دوست داشتم خیاطیو, یه مدت دنبالش بودم اتفاقن, کوسن و شال و کیف اینا دوختم :دی
آره واسه کار خیلی خوبه!! :دی حالا ببینم قبول میشم یا نه :دی
وای نیلوووووووووو! کار به جشن و اینا رسیددددددد؟ :))))) اصن چشام قلبی شد که!
پاسخ:
اره یاسیییی دیدی چی شد؟؟؟
الان قضیه این شعر فاضل نظریه!

گاهی گمان نمیکنی ولی میشود
گاهی نمیشود, نمیشود که نمیشود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله که اتفاق های خوب پیش میاد:)
پاسخ:
ایشالله هرچی خدا بخواد... مرسی عزیزم :)
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۶ ماهی کوچولو
میگم صبر کن خودم بیام :))
قول میدم داماد خوبی باشم برای خانواده تون
پاسخ:
ای جاااان منم قول میدم عروس خوبی باشم :)))
لباس عروسمو خودت میدوزی ایولللل :))))
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۳ 🍁 غزاله زند
ای نی‌لوی مهربوووونم ...
جدی جدی دیگه داری عروس خانم میشی؟؟؟
الهی با دلِ خوش روزهات بگذرن عزیزم.شاد باشی :) 

پاسخ:
باورت میشه غزاله؟؟؟ :)))
مرسی عزیزم... ایشالله
مبااااااااارکه :)))) 
امیدوارم شروع اتفاق های خوب باشه :)) 
پاسخ:
خودمم امیدوارم همین اتفاق بیفته!!
هیچ سنسی ندارم به آینده, حتا به خودم!! من هیچوقت آدم یهویی ای نبودم الان همه چیزم یهویی شده :)))
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۸ دُچــــ ــــار
زمان معجزه میکنه... عشق هم

مال اینجاس! halfwaytothestars.blog.ir
پاسخ:
اوهوم!
تو هیچیت به آدم نرفته:))))))
+ هنوز تو شوکم ؛)
پاسخ:
واقعن!!!!!!
من بیشتر از تو!!! :))))
تو قرار بود برا من زن پیدا کنی خودت زودتر شوهر کردی 😁😄
خیلی خوشحالم و خیر و سعادت رو برات آرزو می کنم😊🌷
پاسخ:
اره ابوالفضل!!!
میگردم پیدا میکنم بابااا
مرسی واقعن ممنون :)

عهههه نی لوووووو مباااااااارکه دختر:)))
به به، عروسی داریم 
منم دعوت کن :)
پاسخ:
عروسی که کلی مونده حالا!!!
دعوت میکنممممم
یه اتوبوس میگیریم اصن کل بیانو میبریم عروسی :))))
نی لوووووووو:))) باااورم نمیییشهههه 
مباااارکههههه عزیززززمممم 
من الان شوکه ام:))
پاسخ:
منم خودم خیلی تو شوکممممم :))))
اصن یهو همه چی جور شد :))
نرسی لیمووووو :**
الان ینی مثلا بیایم بگیم گلیلی لیلی لیلییییییییی:-D 
نی لو^____^ الهییییییی^^
پاسخ:
ارههههههه گیلی لیلییییییی :)))))))
فکر خوبیه موافقم 
فقط اون صندلی جلو نزدیک راننده رو تو اتوبوس واسه من نگهدار :)
پاسخ:
ایولللل
حله
دی جی تویی دیگه! مسئولیت شادی بچه ها با تو :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی