Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ق.ظ

غیبت صغرا

من اول از همه باید بگم شرمنده... همیشه بدم میومد از بلاگرایی که ول میکردن و میرفتن اما بعضی وقتا آدم باید نشنوه, نخونه, حتا زیاد فک نکنه فقط بذاره بره جلو ببینه چی میشه
مرسی که حالمو میپرسیدین, مرسی که انقد خوبین, مرسی که انقد رفیقین... فک کنم وقتشه دیگه برگردم :)
خیلی خلاصه بخوام بگم آی عم فالینگ این لاو! شایدم آی هو فالد این لاو :))
حال این روزام آرامشه, دوست داشتنه, یادگیریه... دوست داشتن صرفن یه حس نیست, باید یاد بگیریم دوست داشته باشیم و مهارتش رو هم کسب کنیم, دارم سعی میکنم اول از همه خودمو بشناسم بعد او رو! کلی کتاب خوندم, کلی ویس و سخنرانی گوش میدم و میفهمم که چقدر تو روابطم نادان بودم, از رابطه با پدر مادر گرفته تا دوست و هفت پشت غریبه! اگه زودتر یاد میگرفتیم چقدر زندگیامون راحت تر میشد... میخوام مهربان صداش کنم! تو ایران باستان به زن میگفتن مهربانو به معنی منشأ مهر و محبت, کسی که مهر ازون سرچشمه میگیره, به مرد هم میگفتن مهربان, یعنی کسی که مراقبت میکنه ازون مهر! رمانتیک نیس؟؟
خلاصه الان به جایی رسیدم دلتنگی فقط اذیتم میکنه, دوست دارم مهربان همیشه باشه کنارم, کم میارم بودنشو
و اینو هم تاکید کنم که هیچ نیرویی اندازه عشق قوی نیست واسه بهتر کردن و تغییر ادم ها, ذوب میکنه لامصب
الان من یک عدد ذوب شده م :))
+ خوبین همگی؟؟ :)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
نی لو

نظرات  (۱۸)

خب خدا رو شکر که غیبتت در جهت کشف خوبی ها و رسیدن به حال خوب بوده ^____^ 
مستدام هم باشه ایشالا :)
پاسخ:
هاهاااا مرررسی :))
ایشالله برای همههه
زندگی بالا پایین داره, فعلن بالاشه واسه ما :دی
۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۶:۳۹ پشمآلِ پشمآلو
بستنی مهری:دی
پاسخ:
:))))
الان نمیدونم بگم تا باشه از این ذوب شدنا یا دستتو بیگیرم ببرم بذارمت تو فریزر یخ ببندی
خلاصه که خووووب شد اومدی:)
پاسخ:
بذارم تو فربزررررر
خوب نیس ادم انقد شل و ول
واللللا :))
۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۸:۲۵ مریــــ ـــــم
خوشحاالم که خوشحاالی دختر
:))


اسم دخترخاله من مهربانِ
:|
پاسخ:
مرسی عزیزممم
لبخند از رو لبت محو نشه ایشالله 
دخترخاله ت دوبل مهربونی تولید میکنه :دی
۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۸:۴۱ ماهی کوچولو
خدا رو شکر میکنم برای احساسات الانت ان شاء اللّه زندگی همیشه بر وفق مرادت باشه
پاسخ:
مرسی ماهی جانمممم
زندگی که همیشه بر وفق مراد نیس باید یاد بگیریم تو سختیام صبور باشیم...
۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۱ دُچـــ ــــار
نردیک بود گروه تحقیق و تفحص راه بندازم برای کشف شما!

+ خوشحالم که میگید عشق ذوب میکنه آدم رو :) خوشحالم که در این مورد کتاب می خونید :)
پاسخ:
ااا دچار سلام :))
نه دیگه پیدا شدم خودم :))
+بدون خوندن ننیشه اصن خیلی چیزاهست که نمیدونیم هم از خودم هم از جنس مرد, هم از رابطه
خووووشحالم براتتتتت نی لو جاااانم , عشقتون پایدار 
پاسخ:
لیموی مهربوووون
مرسی عزیزمممممم
ایشااله با دعای شما :)
چه دلیل غیبتی بهتری از این ^_^
پاسخ:
انگور توام برگشتی که :))
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۰:۴۰ پـــــر ی
معلوم هست کجایی تو دختر؟ 
پاسخ:
پری برگشتم
مرسی که پیگیر احوالم بودی عزیزم ;*
خوبه که حالت خوبه :) 
(آهنگ پیشنهادی : خوب شد ، همایون شجریان :) )
پاسخ:
وای وای بذم دانلود کنمممم
ممنون رفیق :)
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۲:۵۸ Fatemeh シ‌‌‌‌‌
همونی که انگور گفت 🙈🙈
پاسخ:
عزیزمممممم
چقد دلم برا کامنتات تنگ شده بودددد 💕
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۱ Fatemeh シ‌‌‌‌‌
مننمممممم 😍😍😍
بیا بازگشت پرشکوهمون رو به وبلاگ جشن بگیریم 🙈🙈
پاسخ:
بگیذیم جشن عاقاااا
عقبیااااا شله شله :))
جدا دلم لک زده بود برات 
پاسخ:
عزیزمیییی
چقدر خوشحال شدم :)
ااااااااا وقتی میگی غیبت صغری ادم فکر میکنی کبری ‌ای در پیشه! این همون کبری بود، خلاص:)))))
پاسخ:
هرچی شما بگین :)
((:خوشحالم برگشتی
پاسخ:
پری مهربون تو کل این مدت تو کنارم بودی ;***
۲۹ مهر ۹۶ ، ۲۲:۵۳ پـــــر ی
قربانت :)
پاسخ:
:)
خوب
میبینم که دوران نامزدی اثراتشو کامل بجا گذاشته
پاسخ:
کامنت اخری تو بودااااا
گفتم بسسسسسه دیگه آدم شد بیا :دی
۰۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۲۲ •✿ آرورا ✿•
عه سلام . من اومده بودم بگم یه مدتی نبودم ، دیدم شمام یه مدتی نبودی :)) موفق باشی و شاد
پاسخ:
اااا تو دیگه چرا؟؟؟
خوش اومدیم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی