Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

هالالالای لالای لالا لای لای :))

دوست داشتم میتونستم یه بطری دستم میگرفتم, حتا بطری نه! گالن! کیلو کیلو آرامش و حس خوب این روزا رو میریختم توش واسه روزهای سخت, این انصاف نیست یه جاهایی از زندگی انقد شیرین باشه که خفه شی از شیرینیش!! بعد یه جاهای دیگه ای دق کنی از غم و غصه!! مثلن دیشب یک ساعت تمام خوابم نمیبرد چون یه لبخند گنده ول بود رو صورتم و تمام عضلات صورتم درد میکرد از این لبخند و هر تلاشی میکردم این لبخند محو نمیشد!! نتیجه اینکه تا ساعت 4 صبح با دخترا درمورد ساقدوش شدنشون حرف میزدیم و از شدت خنده به دل درد و دل پیچه رسیدیم... :))

از حال و هوای این روزا باید به ذوق های تلفن های نصفه شبیش اشاره کنم, صداش, قربون صدقه هاش, لبخنداش, یهویی بیرون رفتنا, نگران شدن براش وقتی زنگ نمیزنه, باز کردن در خونه و گره خوردن نگاه ها به هم, یواشکی حرف زدن ها که کسی نشنوه... و کیلو کیلو آرامش... کیلو کیلو آرامش و باز هم کیلو کیلو آرامش

این چت بالا خیلی حس خوبی بهم داد... تا الان شاید خودمو لایق این همه حس خوب نمیدونستم اما خیالمو خیلی راحت کرد... 


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۷
نی لو

نظرات  (۱۵)

مبارکه عزیزم... برات تداوم این آرامش رو آرزو میکنم :*
پاسخ:
ممنون بانوچه مهربون :*
ایشالله هممون تو زندگی آرامش داشته باشیم, نو متر وات!
مبارکه نی لو 
خوشحالیت مستدام :)
پاسخ:
مرسی پری :*
:)
((( : عزیزممم
(( : همیشه همینقدخوشحال باشی نی لو همیشه..
پاسخ:
مرسی پرییی
عروسی منتظرتمااااا :))
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۳ Fatemeh シ‌‌‌‌‌
واقعااا که 😒😒😒
حالا همه چی تموم میشه بعد منو دعوت نمی‌کنی دیگه :((((
پاسخ:
کسی که بلاگو ترک میکنه سزاش اینه!! وای بر بلاگ ترک کنندگان و کانالی شده ها!!
;)
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۲ ماهی کوچولو
مبارکه عزیز دلممم 
ان شاء اللّه همیشه کنار هم آرامش داشته باشین :) :*
پاسخ:
آرامشه از همه چی مهم تره
ایشالله ایشالله :)
مامان و بابات اینروزا چه حسی دارن؟
که تنها دخترشون داره ازدواج میکنه....
پاسخ:
رو ابران
فاطمه خیلی خوشحالی خوبیه!! اصن دوست دارم 100 تا بچه بیارم 100 بار اینجوری خوشحال شم :))
هنوز باورم نشده داری عروس می شی 😁
پاسخ:
خودمم هنوز تو شوکم!! :|
هیچکس باورش نمیشه!!
۲۷ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۲ فیلو سوفیا
امیدوارم حس خوبت همیشگی باشه:) :**
پاسخ:
مرسی فیلوووو :**
دیدی گفتم قسمتت اینه که نری خارج ؟
پاسخ:
اااا
ناشناس تو کی ای؟؟
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۵ مریــــ ـــــم
عزیزززم
همین الان با خوندن پستت یه لبخند پتو پهننن امده رو صورتم
خوشحالم واقعا 
خوشحالم ازاینکه یکی هست که به این شدت و حجم وسیع حال دلش خوبه
مستدام باشه این حس
:)
پاسخ:
وای مریمممم مرسی کلی :)
خیلی خوشحال شدم بازنشر لبخند اتفاق افتاد :))
مشکل اینه هیچ حس خوبی مستدام نیس البته
الانم میدونم یه حال خوبه منتها 2 روز دیگه برمیگردم به حال معمولی
برای همه البته همینه :دی عین پاندول در نوسانیم :دی
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۱ دُچــــ ــــار
خخخ شما کدومی؟ :)
پاسخ:
اونی که پیاماش تیک خورده دیگه! اونی کمتر حرف زده :))
آقا قبول نیست!!! مال من زودتر شروع شد!!! تو زودتر رسیدی به این روزا ^__^
من همش انتظار انتظار انتظار...
پاسخ:
انتظارای من مونده حالا گندمی :)))
خسته شدی بیا واسه خودم غر بزن من قول میدم بعدن جبران کنم :)))))
نیلو جانم... با کلمات نیمتونم بیان کنم چقدر برات خوشحالم...
و مطمئنم که لیاقت تک تک این لحظه های پر از خوشی رو داری.
برات آرزو میکنم همیشه خوشبخت باشی، همیشه عاشق
با چشمای همیشه براق:)
پاسخ:
مرسی یاسی مهربونم
کلی قللللبببب واسه تو :*
چشمای اینجوری ^_____^
:)))))
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۵۱ نیمه سیب سقراطی
نووووووووش جونت این حجم آرامش و خوشبختی نیلو جانم :)
پاسخ:
مرسی یکتا بانو :)
ایشالله این شادیا برای هممون باشه :)
((( : عروسی که حتما
پاسخ:
هاهااااااا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی