Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۵۴ ق.ظ

امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا...

امشب مزه شوری اشک میده و آبی که از دماغ میاد و با اشک قاطی میشه...
امشب یوسف گمگشته م برگشت به کنعانش و گفت دوسم داره و هرکاری کرده به خاطر من بوده و تا حدی قانعم کرد که باید میرفت و تمام این ها دو سه روز قبل از بله برونه...
حوصله حرف زدن ندارم فقط اومدم بنویسم که یادم باشه امشب چه حالی داشتم... گیر کردم تو یه دوراهی
کسی که نصف زندگیم عاشقش بودم و کسی که دارم عاشقش میشم...
این سخت ترین انتخاب زندگیمه...
موافقین ۷ مخالفین ۲ ۹۶/۰۶/۰۶
نی لو

نظرات  (۱۱)

۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۳ دُچــــ ــــار
این حرفش رو بذار کنار حرفای قبلیش :) بعد نتیجه بگیر :)
من خودم به شخصه ادمی ام که به عقب برنمیگردم! 
حالا ببین کدوم راضی ترت میکنه 
دوراهی عجیب و سختیه واقعا میفهمم 
اعتماد به آدمایی که می‌تونند قانعمون کنند که باید می‌رفتند، خطرناک‌ترین کار ممکنه... یه آن به خودمون میایم و می‌بینیم در حالی که کاملا قانع شدیم، تنهاییم...
احساسه.اینا از روی احساسه
به احساست تو موقعیتی که دستخوش تغییری, توجه نکن.
 تو وقتی هوش و حواست سر جاش بود, وقتی با عقلت فکر میکردی"خودت" گذاشتیش کنار.
الان وقت برگشت نیست
دوباره باز نکن این دفترو.
براش ارزوی موفقیت کن و عبور کن
همین
یادت باشه عقلت چی گفته بود
نذار موقعیتها و احساسات,بازیت بدن.
راست و محکم وایسا و عبور کن.
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۵۸ مریــــ ـــــم
من واقعا نمیدونم باید چی بگم
خوشحال بودم خیلی خوشحال بودم برات
مثل اینکه واقعا ادما اسمشون با رفتن گره خورده
فاطمه میگه عبور کن محکم عبور کن ولی سخته 
خیلی سخته
میدونم
امیدوارم این روزا خیلی سریع برات بگذرن
(':! اوه
برات بهترینارو میخوام نی لو جان 
اون عشقی درسته و واقعیه که به خاطرت بمونه! نه اینکه به خاطرت بره! 
بازم هیچ کسی توی شرایط تو نیست و خودتی که درنهایت باید تصمیمتو بگیری ولی با این هر کدوم رو بسنج که بیشتر شادترت کرده و کمتر غمگین ترت کرده! 
اونی که رفته و برمیگرده بازم میره، میخواد باهات ازدواج کرده باشه یا دوست باشه...دیگه بهش توجه نکن بزار تو گذشتت بمونه. "دوست داشتن بهانه پذیر نیست" 
من همین اشتباه و انجام دادم تو تکرار نکن...
هیچ کسی تو شرایط تو نیست و تصمیمی که تو میگیری بهترین تصمیمی نیلو جانم
نمیدونم داری بهش فکر میکنی هنوز یا الان که اینو میگم میدونی میخوای چیکار کنی 
فقط خواستم بگم مهم ترین چیز تو این ماجراها خودتی و خودت. به دل خودت فکر کن و خواست اون، به خوشبختی خودت. به حال خوب خودت
و سر دوراهی بودن بهتر از انتخاب و شکسته شدن پلای پشت سره.هر تصمیمی گرفتی، همون باشه که هیچ وقت ازش پشیمون نشی الهی ... :*
انتخاب بین می شم و بودم خیلی راحته...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی