Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ

captured in past

گیر کرده ام بین گذشته و حال... اسم این حالت زمانی رو چی میشه گذاشت؟ آدمی که حال راضیش نمیکنه و میره تو گذشته، بعد دوباره برمیگرده به حال و اون وضعیت اسفناک رو میبینه، تلاش میکنه برای درست کردنش... اما گیر کرده تو یه هزارتو، نمیدونه کدوم سمت بره...

این منم.

نمیدونم چجوری درست کنم این وضعیتو... من سعی کردم تمام غرورمو بذارم کنار و سعی کنم با دوست داشتن و نرمی همه چی رو حل کنم، نشد ولی، نخواستم بحث لج و لجبازی پیش بیاد اما اومد و حالا گیر کردم، خوب بودن زباد گاهی اوقات این حسو به طرف میده که در دسترسی و سهل الوصول! و این اصلن اون نتیجه ای نیست که کسی که کلی با خودش جنگیده تا غرورشو بذاره کنار بخواد بگیره! به گذشته فکر میکنم، به اون هایی که خیلی تلاش کردن برای داشتن من و این دقیقن برعکس کسیه که... نمیدونم مشکل مجاست اما شوق و شور رو توش نمیبینم و من آدمی نیستم که بتونم با همچین کسی زندگی کنم... زندگی خیلی سخت شده، خیلی، خیلی... سعی کردم جنس مردو بیشتر بشناسم، نصف گوشی من الان ویس های دکتر فرهنگه، نصف کانال های تلگرامم کانال هاییه که در مورد روابط زناشویی مطلب میذارن... و از طرف مقابل هم انتظار دارم یه قدم برداره وقتی خودش میگه من بی تجربه م... من احساس میکنم تو این رابطه دارم تیک فور گرنتد میشم و این حقم نیست...

هرچقدر سعی میکنم تقصیرو به خودم برگردونم و بگم تو شاید کم داری میذاری چیزی به ذهنم نمیرسه، هرجا کم میارم یا کم میذاره دلم هوای قدیمو میکنه، اون روزا، اون آدم... 

به پ گفته بود بهم بگه ملت عشقو بخونم و پ هم گفته بود خونده اتفاقن به منم خیلی توصیه ش کرده! ناراحت شده بود گذاشته بود رفته بود...

تو اینستا یه تیکه از فرندزو گذاشته بود، اونجا که ریچل مست کرده بود و به راس زنگ میزنه میگه آیم اور یو، آیم سوووو اور یو و راس خشکش میزنه و میگه ون ور یو آندر می؟؟ :)))) زیرش نوشته بود تگ یور لابستر! خشکم زد، فک کردم به اینکه لابسترم کیه و دوباره سفر به گذشنه و برگشت به حال، سفر به گذشته و برگشت به حال...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۷
نی لو

نظرات  (۱۴)

۰۷ آبان ۹۶ ، ۲۲:۲۱ 🍁 غزاله زند
اینجاست که میگن ازدواج هندوانه‌ی در بسته‌ست...!
واقعا نمیدونم چی بگم ولی بنظر سخت میاد.
کاش قبل از عاشق شدن و نامزد کردن و بعدشم عقد و ازدواج و... یه سری کلاس‌های مفید و کاربردی درمورد زندگی و روابط زناشویی برگزار میشد و همه افراد جامعه رو دربرمیگرفت! شاید اینجوری بعد از وارد شدن به یه رابطه انقدر همه چیز سخت پیش نمیرفت و مردم میفهمیدن واقعا آماده هستن یا نه...
صددرصد همه چیز رو یکطرفه جلو بردن دور از انصافه! :| 
پاسخ:
من نامزدم فقط البته!
یه سذی کلاس زناشویی مثل اینکه میذارن ولی کااااملن بیخود!! دوستم میگف میخوان روابط جنسی رو آموزش بدن فیلمای 10000 سال میذارن 
این مملکت چیش درسته اینش درست باشه؟؟ وقتی سرانه مطالعه انقدر پایینه چه انتظاری داری امار طلاق پایین باشه؟؟
چه سخت شده..حس میکنم ازون موقع هاست که باحرف زدنم حل نمبشه..
پاسخ:
اره پری
خیلی سخته
با حرف زدن حل میشه ولی این ادم انقدر کمرنگه حضورش تو زندگیم که عملن باش حرف نمیزنم
من نمیدونم چی بگم نی لو جان... فقط این چیزایی که به دوطرف ربط داره رو حتما بیان کن,سکوت چاره ساز نیست..مثلا میشه حتی همینو توضیح داد که من مغرورم و اللن غرورمو گذاشتم کنارقدر بدون!
برای ارزوی ارامش و شفافیت مسیر دارم
پاسخ:
اره لیمو ولی انقدر بچه بازی دراورده این چندوقت اخیر اصلن حس و حال منم گرفته واسه تلاش و مشکل دیگه مم که گفتم تو جواب کامنت پری! خیلی کم میبینمش :((
چقد بین دو پست آخرت تفاوت هست :/
انگار چن سال بین شون فاصله س نه یه ماه
پاسخ:
اره فاطمه
حالم اینجوریه
نوسان!!
امروز تو ذهنم داشت میگذشت کاش بهونه کافی داشته باشم تمومش کنم برم سراغ همون اولیم! احساس میکنم فقط اون قدر میدونه, میفهمه کامل منوِِِ...
۰۸ آبان ۹۶ ، ۱۶:۱۵ جنابــــــــ دچار
الان توی پست دارید در مورد یه نفر صحبت می کنید یا دو نفر؟ :)

+ وقتی شما فداکاری میکنی آفت فداکاری اینه که از طرف مقابل هم توقع داری فداکاری کنه (دچار)
پاسخ:
نه دو نفر! اولی که نامزدم بود دومی هم همون طرف بود که نشد...
+ من انتظار فداکاری ندارم فقط میخوام تلاش طرف برای بهتر شدنو ببینم همین
عزیزم...نی لو اینطوری نمون
پاسخ:
دعا کن برام فقط لیمو
من که میگم دنبال بهونه نباش
همین الان تمومش کن
اول تکلیفتو با خودت معلوم کن بعد برو سراغ دیگران
وقتی یه رابطه میتونه سالم و ادامه دار باشه که مقایسه ای نباشه
پاسخ:
فعلن قصدم همینه
یه ذره دیگه تلاشمو بکنم نتیجه نبینم تمومش میکنم
اهنگ میخونه به دادم برس عمق این نیمه شب 
قد اتفاق تو کوتاه نیست
به دادم برس از جنون تا بهشت
دوتا پنجره بیشتر راه نیست
کاش اینقدر همه چی سریع اتفاق نمیافتاد.
ولی اگه با گفتن نظرم پامو بیشتر از گیلمم دراز نکرده باشم میگم، وقتی ما نقطه‌ی عطف خاطرمون یه شرایط غیر از اینه، پس این شرایط اشتباهه.
مهم نیست این آدم چقدر خوب و کامله ، ولی فکر نکنم لابستر تو باشه:)
دو تا کتاب هست نوشته باربارا دی انجلس:
رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند
رازهایی درباره زنان که هر مردی باید بداند

شدیدا توصیه میکنم بخونید دو تاتون :*
و اینکه خیلی خوبه مطالب کانالای تلگرام. ولی یه ایده هم برات دارم. ی کانال بساز و فقط خودتون دو تا عضو باشید. مطالبی که دوس داری اونم بخونه بریز تو اون کانال و ازش بخواه اونم اگه چیزی هست که دوس داره تو بخونی برات بذاره تو همون کانال.
راه خوبیه واسه بیشتر شناختن همدیگه :**
(*برگرد بنویس
۲۲ آبان ۹۶ ، ۰۰:۰۷ دل‌آرام محمودی
در حال تولید نظر... لطفا منتظر بمانید...
.
.
.

اطلاعات شناختی از نی‌لو کم است، لطفا نظر نده!
.
.

بله چشم! ؛)

برزخ... اسم این حال برزخه! من زیادی توش بودم
بازم که غیبتت کبری طور شده ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی