Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵ ب.ظ

خدایا میشه گمشدمو بهم برگردونی؟

امشب شب عجیبیه،

فرو رقتم تو آخرین صندلی اتوبوس، هندز فریمو کردم توی گشام و آرزو کردم کاش ترافیک تا ابد ادامه پیدا کنه

آرزو کردم کاش گریه کنم که یه کم سبک شم اما نشد

گم شده های زندگیم دارن زیاد میشن و تا وقتی گمشده اصلیم سر جاش نباشه، حالم خوب نمیشه

دستامو دراز کردم توی آسمون خدا، میگردم و میگردم تا به یه چیزی برسم انگشتی، دستی، طنابی هرچی... هرچیزی که باعث شه بند شم بهش، هرچیزی که نگهم داره بین آسمون و زمین، هرچیزی که از سرگردونی نجاتم بده

+خدا خیلی باهوشه، منو گرفته روی انگشتاش و داره میچرخونه! چجوری؟ هر چیزی رو که فکر میکردم نمیشم و نخواهد شد داره دونه دونه سرم میاد! مثل چی؟ عشق یه طرفه؟ :)) شاید...

++رد دادم به معنای واقعی کلمه


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
نی لو

نظرات  (۲)

درست میشه، گاهی یه چیزایی که آرزوشو داریم به صلاح ما نیست و این رو چند سال بعد میفهمیم. توی زندگی من چندین مورد پیش اومده. 
پاسخ:
هه، توی زندگی من آدمای خوب میان و هرکدوم به یه دلیل نمیشه باهاشون ادامه داد...
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۲۹ بای پولار
اینجور موقع ها در اصل آدم خودش رو گم کرده...
پاسخ:
خودمو جا گذاشتم توی یه آءم
آره راس میگی شاید اون آدم گم شده م نیست، خودمو گم کردم...
واقعن نکته خوبی بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی