Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ب.ظ

مشکل من توی ۹۹٪ دوستی ها!

وقتی آدما ناراحتن و بی روحیه چون یه مشکل بزرگ توی زندگیشون دارن، تحقیرشون هیچ فایده ای نداره حالا نه خود خود تحقیر. مثلن طبق تجربه اینکه به طرف بگی انقدر ضعیف نباش، قوی باش و این داستانا هیچ چیو حل نمیکنه، مثلن به کسی که درس نمیخونه اگه بگی پاشو بیا کتابخونه، کمتر وقت تلف کن هیچ دردیو دوا نمیکنه...

گاهی صرفن آدم باید خفه شه، غرغر اون آدمو گوش کنه و تهش بگه من مطمئنم تو از پسش برمیای، چیزی که من هیچ وقت یاد نگرفتم چون احساس میکردم یه جور بی تفاوتیه! همیشه احساس کردم باید یه لگد بزنم به یارو بگم پاشو لعنتی، پاشو خودتو تکون بده، راه بیفت اما فکر کنم این بی فایده ترین استراتژی ممکنه برای امیدوار کردن طرف و موثرترین استراتژی برای راه انداختن دعوا و ناراحتی

باید روی خودم کار کنم! باید به خودم یاد بدم بعضی وقتا سکوت کنم، گوش بدم و فقط سعی کنم طرفو آروم کنم! آدما معمولن میدونن راه حل چیه و نیازی به گوشزد ندارن که فلانی فلانی ببین این راه حله! 

گاهی فقط باید خفه شد یه مشت حرف تکراریو به طرف مثابل گفت حتا اگه واقعن بهش باور نداری!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۴
نی لو

نظرات  (۳)

این پست رو خوب درک میکنم. شاید منم یکی از اون آدما باشم، که باید پا شه و تلاش کنه، ولی نمیدونم چم شده، انگیزه م کجا رفته ... 
پاسخ:
منم نمیدونم کجا رفته
مال من هی میره، هی میاد...
۲۶ آذر ۹۵ ، ۰۲:۳۱ یـو ســـف
قالب قشنگیه :) 
پاسخ:
میخواستم بالاشو ستاره ستاره کنم اما نمیشه :|
مرسی :دی
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۱ بای پولار
همون قضیه کور کردن چشم برا درست کردن ابروئه...
پاسخ:
دقیقن
اما مثلن من میترسم اگه نگم آدم بی تفاوته باشم
خیلی رو اعصابه مثلن میبینم طرفم مشکل دارم بعد هی بگم تو میتونی، حل میشه
واقعن ترجیح میدم مثلن بهش شوک وارد کنم به خودش بیاد، ببینه
مرز اینا خیلی سخته تشخیصش تا حد زیادیم به طرف مقابلت بستگی داره
هنوز به اون درجه از شعور نرسیدم فک کنم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی