Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۲ ب.ظ

ابرای سیاه، دور شین...

از پنجره بیرونو نگاه میکنم، تا چشم کار میکنه یه ابر بزرگ سیاه لم داده روی خونه ها، مثل همون ابری که تا مغز کار میکنه نشسته روی تمام فکرام

یه نگاه کردم به آسمون، به خدا گفتم به حق همین عید، به حق همین لحظه تمومش کن...

دلم میخواد یه روز از خواب پاشم و اسمش یادم نیاد

یه هفته دیگه دوباره داره میاد، برمیگرده و باید خبرای خوش گذرونی هاشو از دهن آدمای مختلف بشنوم

باید دوباره ببینم اون آدم خوشحاله س، اون برنده هه س و من همون بازنده لعنتی ام که بعد از ۷ ماه هیچ پیشرفتی نداشتم

من همون آدم احمقیم که زندگیمو فدای کسی کردم که مثل الاغ لگد زد و هر چی که ساخته بودیم رو شکست

الاغ براش مهمه؟ نه تخمشم نیست. من چی؟ من همون آدمیم که بعد از ۷ ماه...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+این روزام بوی غم دارن، نخونین اگه اذیت میشن
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
نی لو

نظرات  (۳)

۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۰:۵۲ یـو ســـف
این روزا هم میگذرن بالاخره :) 
پاسخ:
میگذرن اما دارم له میشم
چه هدر خوشگلی گذاشتی :)  کاملا متناسبه با اسم وبلاگت :) 
پاسخ:
مرسی :دی
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۰ بای پولار
دقیقا درک می کنم چی می گی. اما خب چون خودم توی این مورد رفوزه شدم نمی تونم راهنماییت کنم...
اما این رو فهمیدم اگر نگاهت به گذشته باشه. مثل آدمی می مونی که عقب عقب راه می ره. دیگه خودت شرایطش رو تصور کن...
پاسخ:
تمام سعیمو دارم میکنم، اصن این که گذاشتم اون آدم جدیده بیاد یه دلیلش این بود که به گذشته برنگردم اما خب آدم یادش میاد بعضی وقتا، گذشته آدمو ول نمیکنه هیچ وقت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی