Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

قول میدم پاشم وایسم،

قول میدم دیگه حال خوبم وابسته به چتای طولانی و چند ساعته م با تو نباشه،

قول میدم قوی باشم،

من رابطه هفت ساله رو پشت سر گذاشتم تو که دیگه جای خود داری

هه...

من کی انقدر بدبخت و ذلیل و احمق و نادان شدم که خودم نفهمیدم؟

so pathetic, too pathetic


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۷
نی لو

نظرات  (۵)

۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۲ یـو ســـف
عنوانت از پستت طولانی تره :))) 
پاسخ:
:دی نه در بدترین حالت مساویه :))
بیا بریم یه کافه ، قهوه ترکت رو بده من بخورم منم کیک شکلاتیمو میدم تو :) :دی 

+با دیدن این پستای اخر احساس کردم کاش منم مثه تو بودم، هرچقدرم تلخ باشه، جسارت رو به رو شدن باشو داشتی...من نه
پاسخ:
بریم ریرا!
هردو کیک شکلاتی سفارش بدیم و زندگی رو به به ورمون بگیریم :))
جسارت؟ امیدوارم همین جوری که میگی باشه...
خب چرا با یه آدم جدید دوس نمیشی؟؟  
پاسخ:
من هدفم دوست شدن نیست، اینم میشناختم از قبل یه کم صمیمی تر شدیم فقط همین!
این روزا مردم هر سه چهار ماه یه بار با یه آدم جدید  رِل میزنن :))) 
پاسخ:
مردم اشتباه میکنن! :دی
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۸ بای پولار
امیدوارم زودتر باهاش کنار بیای...
پاسخ:
ایشالله خدا کمکم میکنه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی