Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴ ب.ظ

اینجا شریفه، بهترین دانشگاه این مملکت

میدونین؟

حالم خیلی خوب بود امروز! اما این شهر لعنتی، این آدمای لعنتی نمیذارن!

قرار بود به عنوان دانشجوی برگزیده دانشکده تقدیر شه ازم، حقمو خوردن! الان جای من و یه سری افراد شایسته تر از من کسی داره تقدیر میشه که چندین ترم مشروط بوده، به خاطر اون قوانین دانشکده رو عوض کردن که بتونن ببرنش تو انجمن علمی!با معدل ۱۱ ۱۲ رفت تو انجمن علمی!توی انتخابات انجمن علمیمون تقلب کردن تازه تا ببرنش تو! الان با اون همه مشروطی و تعداد واحدایی که پاس کرده حتا نصف منه، داره میشه دانشجوی برگزیده... اردوهایی که برگزار میشه از ۳۰ ظرفیت، ۲۰ تاش انجمن علمین و ۱۰ تای بقیه رم کسایی رو میبرن، که خیلی عذر میخوام اما واقعن الان نمیتونم فک کنم تا واژه مناسب تری پیدا کنن، میدن بهشون

به جای تقدیر از دانجوهای دکترا، مثلن اونایی که TA نمونه بودن از کسایی داره تقدیر میشه که از ۱۲ ساعتی که دانشگاهن ۱۰ ساعتشون دارن لاس میزنن... TA برتر امسال کسی شده که مشکل حرکتی داره و فقط با ترحم استادا نمره میگیره بعد ف که توی نظرسنجیا همیشه عالی بوده و بالاترین نمره رو داشته و همه ی بچه ها عاشقشن، هیچی...

استادم با تمام تلاشش داره جلوی منو میگیره که نرم، با تمام تلاشش داره کاری میکنه که عین خودش بدبخت و محروم بمونم

اینجا شریف لعنتیه که بهترین سال های عمرم توش گذشت، خوب بود، خوش گذشت، اما این آخریا داره داغونم میکنه

حسادت آدما، نمک نشناسیشون و حق خوری...

ایران جای زندگی نیست، اگه رفتم پشت سرمو نگاه نمیکنم

اینجا جاییه که هرچی نالایق تر باشی، موفق تری

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
نی لو

نظرات  (۷)

این پست رو با گوشی خوندم ، دیدم نمیشه بیخیالش شم با سیستم اومدم بنویسم راحت...
میدونی من هیچوقت شاگرد درس خونی نبودم، مخصوصا تو کنکور... که الان بخوابم از شرایط و اوضاع دانشگاهای تاپ بگم... 
توی دانشگاه هم هیچوقت بهترین نبودم، بدترینم نبودم! کلا میومدم و میرفتم و نهایتا نمره نسبتا خوبی میگیرم، نه عالی ، نه افتاده یا ۱۲-۱۳!
برای همین از این شکلش زیاد زخم نخوردم، اما ...
هرکدوممون داریم یه جور بدبختی رو میکشیم، یه جور ناامید میشیم، هر کدوم از یه جا... به یه شکل !
من به این نتیجه رسیدم که ایجا دیگه مملکت بشو نیست، اینجا واسه ما نیست... واسه همین یه عده ای که خوشن، یا با حماقتشون، یا با کثافتکاری تشویق شدشون...
تو با یه سابقه ی تحصیلی عالی میتونی اپلای کنی و بری، تموم سعیتو بکن...حتی اگه واسه همینم حق خوری بشه
منم به فوق و رفتن فکر میکنم... تنها چیزی که وقتی این جماعت هربارچشامو پر از اشک میکنن بهم تسکین میده ، رفتن،
تف تو روح هرکس که بگه دلتنگی ، بگه غربت، بگه وطن...
اینجا هیچی ارزش جنگیدن نداره... 

پاسخ:
:) 
تمام سعیمو دارم میکنم اما استادم گه زده به همه چی
ریکام بم نمیده، چون همه جای رزومم اسم اونه نمیتونم جایگزین کنم اسمشو...
همه سنگ میندازن، همه!
تف تو روح هرکسی که یگه دلتنگی، بگه غربت، بگه وطن
هیچی، هیچی ارزش جنگیدن نداره، لگه برم خانواده رم میکشونم و ایرانو از فرمت میکنم از ذهنم...
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۱ سهیلا ملکی
کسی که چندین ترم مشروط بشه که اخراج میشه :/
پاسخ:
نه یه سری تبصره داره
نباید ۲ ترم پشت هم باشه من تا جایی که خبر داشتم (تا پیرارسال) این توی ۴ ترم اول یکی در میون مشروط شده بود
کاش میشد اصن از قبل دانشگاه رفت 😭😭😭😭
پاسخ:
کاش...
کاش دانشگاه سرکوبت نمیکرد هرروز...
امروز یادت افتادم :/ یعنی دم خدا گرم تا گفتم من این مورد حق خوریها رو ندیدم همین امروز نشونم داد اره جانم، دلت خوش نباشه :)))
پاسخ:
نه، داره نشونت میده جمع کنی بساطتو بری!
اینجا جای موندن نیست واقعن...
نیست... ولی رفتن هم به این سادگی‌ها نیست...
تازه هیچ ایده ای ندارم که کجا... 
نمیدونم روی چی وقت و سرمایه بذارم... 
از یه طرف مدرک زبان، از طرفی کشور شاید غیر انگلیسی زبان...
تازه من در هر صورت دو سال باید برای هر چیزی صبر کنم
این لیسانس لعنتی...

تو چی میخونی راستی ؟
پاسخ:
مواد میخونم ^ـ^
زبان ببین سخت نیست، تمرکز چندماهه میخواد، تازه بعضی از دانشگاها مثلن توی فرانسه میدونم که مدرک زبان انگلیسی حتا فرانسه م نمیخوان
ولی کلن خیلی سخت نیست رفتن... یه پروسه ایه که فقط به پشتکار نیاز داره، اونایی که رفتن واقعن مطمئن بودن که میخوان برن و اوناییم که موندن شک داشتن میخوان چیکار کنن
منم دو سال پیش هیچ sense نداشتم از کجا باید شروع کنم اما توی پروسه ش که بیفتی کم کم دستت میاد
تو چی میخونی؟
کتاب پاییز فصل آخر سال است رو خوندی؟
من خیلی دوستش داشتم، خیلی گیرا بود
حالا حرفم این نیست، میخواستم بگم یکی از شخصیتاش میخواست بره، رفتن به معنای واقعی... دل کند از هرچی هست و نیست و تلاش
ولی نشد، ویزاش ریجکت شد...
یا همین دوست خودم خواهرش اپلای گرفت واسه یه دانشگاهی ، ولی با این حال با درخواست ویزاش موافقت نشد
حالا یه داستان ، شده ترس من، اگه برم و به اونجا برسم 
دو حالت داره، یا عملا نابود میشم، یا خیالم راحت میشه که نمیشه و بیخیال میشم... نمیدونم...
ولی تصمیم دارم این دو سالی که از درسم مونده همراهش زبان رو کامل کنم، زبانم بد نیست، میتونم روزمره رو از پسش بربیام ... ولی حرفه ای نه ... 

من حسابرسی میخونم... یکی از گرایشای حسابداریه

پاسخ:
میخونمش حتمن!
ببین من توی دوستای خودم یکی بود که ویزا نگرفت، اما سال بعد اقدام کرد و گرفت! واسه همین میگم واقعن باید طرف مطمئن باشه که میخواد بره!
اما اولن الان روابط بهتر شده مثلن دوستای من تقریبن ۱۰ نفر رفتن پارسال و همه شون ویزای multiple گرفتن
درهرحال من میگم آدم باید کار خودشو بکنه که ۱۰ سال بعد برنگرده بگه اگه فلان کارو میکردم اینجوری نبود اوضاعم...، حسرت بدترین چیزه حتا اگه ویزام نگیری از خودت شاکی نیستی چون سهم خودتو انجامم دادی
برای رشته ت فک کنم خوب بشه پذیرش گرفت! یه کم سرچ اینا بکن درموردش حتمن

۰۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۲ بای پولار
این بابا احتمالا فعالیت های سیاسی داشته که توی همه ی دانشگاها امثالشون پیدا می شه. که نه سر کلاس می رن و نه نمره درست حسابی می گیرن اما به راحتی فارغ التحصیل و مدیر و مسئول و یه کاره ای می شن. توی دانشگاه های خودم هم دیدم. توی شریف که فک کنم بیشتر باشه نمونه ش بذرپاش نماینده سابق تهران که مدرکش رو از شریف گرفته و امثالهم...

راستی چندتا توصیه به تو و ری را. برای رفتن به یه کشور دیگه از الان به فکر دانشگاه و کشوری که می خواین برید باشید. و جدا از زبان انگلیسی زبان اون کشور رو هم اگه انگلیسی نیست یاد بگیرید که خیلی عامل مهمی برا راحت پذیرفتنتونه. و البته اگه روزانه اید یه حسابی هم برا خریدن مدرکتون از دولت بکنید.
پاسخ:
آره واقعن! من به این نتیجه رسیدم هرچی ناشایسته تر باشی از نظر اینکه بهت ارج و قرب میدن اوضاعت بهتره! اصن فاجعه س! باورت نمیشه واسه یه انتخابات انجمن علمی چیکار میکنن! شبیه اتفاقای سال ۸۸ افتاد یه دور! یه نمونه ی کوچیک از جامعه مونو ما تو دانشکده خودمون داریم به طور کامللللل، زور، استکبار، بی عرضگی آدمای لایق و حق خوری که آدمایی بی لیاقت میکنن، اصن فاجعه س فاجعه!
من فقط انگلیسی میخونم :))
واقعن از زبونایی مقل آلمانی بدم میاد :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی