Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ

هاهاهاهااا

من و الک مغ تو کتابخونه! با همراهی بانو adele!

من که هیچی نمیفهمم از بار های قطبشی القایی و میدان ها و پتانسیل های لعنتی و دی الکتریک های بی شعوری که خودشونم نمیفهمن چه غلظی میکنن! کمتر از ۲۴ ساعت تا امتحان وقت دارم :)))

ولی خوشحالمممم

تا وقتی کلی چیز توی این دنیا هست که میشه یاد گرفت، گور بابای عشق های از دست رفته و گور بابای تو که تکلیفت با خودت معلوم نیست، گور بابای خودم که دهن خودمو با این تراژدی های عشقی سرویس کردم :))

اصن گور بابای اون استاده که خیلی دوسش داشتم و محلم نذاشت که هیچ، حتا جواب ایمیلمو نداد! به درک استاد گاوم recom امو submit نکرده و deadline مهم ترین دانشگاهم به خاطر بی شعوریش گذشته! همه چی به درک! من حالم خوبه، این مهم ترین چیزه!

هاهاهااااااا

خوشحال باشیم، دنیا به یه ورمون باشه، حال کنیم با زندگی و جرخوردنای توش :دی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۱
نی لو

نظرات  (۸)

خیلی دوست دارم خوندن نوشته هاتو ! خیلی 
حتی اگه کامنتی ندم باز با لذت اون ستاره ی روشنت رو باز میکنم:)
پاسخ:
مرسی ریرا واقعن خوشحال شدم :)
من سر پیشنهاد کیک شکلاتی م هستم :))
خط آخرت رو میکنم شعار زندگیم=))))
پاسخ:
:)))
به خدا خودم فردا یادم میره! :))
کاش این احوالات پایدارتر بود‌‌ :))
این اسم الک مغ خیلی خوبه اصن 😂
الک مغ الک مغ :)))

چقد استاداتون بدن 😐
ولی همین درسته اصن همین خوبه ک حالت خووووببههه 😍😍
پاسخ:
فزیکیا خیلی خوبن، نگران نباش
من عاشق تک تک استادای دانشکده فیزیکم!
اصن هرکدوم یه شخصیت خاص دارن!
ریز مه رو دوست نداری؟ (ریاضی مهندسی :دی)
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۰ یـو ســـف
با خط آخر بسیار موافقم، معرکه بود ... راستی یلدات هم مبارک :))) 
پاسخ:
امشبم آخه میگن یلداس :))))))
مرسییی مال توام مبارک دوباره! :دی
۰۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۱ یـو ســـف
یادم رفت دیروز تبریک گفته بودم :))) 
پاسخ:
پیر شدی دیگه :)))
من رو حرفم هستم ، واسه گرفتن دنیا به یه ورمون:)))
پاسخ:
باشه، چون تو گفتی حرص نمیخورم :دی
منم*
پاسخ:
حله :)
آره پیر شدم رفت :))) 
پاسخ:
به دله آقا یوسف :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی