Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱ ب.ظ

linkedin آخه؟!!!!

این inbox لینکدین منه! یکی بهم پیشنهاد داده برم کانادا حتا!!

حتا خارجیم توشون هست! :))))

تازه یه سریاش سانسور شدن! خدایی هرجا میخواین لاس بزنین بزنین اما لینکدین نه! کاریه اینجا! یارو ۷ تا عکس از خودشو برام فرستاده! با اینا باید چیکار کرد؟!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۲
نی لو

نظرات  (۹)

۰۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۴ پرتقالِ دیوانه
اصن چی هست این جایی که میگی؟
پاسخ:
مثلن شبیه فیسبوکه! اما محیطش کاریه کاملن!
مثلن از شغلت و تحصیلت و رزومه و کارایی که کردی میگی!
کلی استاد دانشگاه و اینا هست، مثلن یه بخشیش اینجوریه که چون محیطش عملیه recommendation میدن برای هم که فلانی آدم کاری ایه استخدامش کنی به نفعت میشه 
کلن فاز کاری داره!
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۵ فراکنده **
اوه مای گاد :) لینکیدین من پشه هم نیس توش
پاسخ:
:)))
نصفیشو نذاشتم تازه! :|
« سلام   امکانش هست بیشتر آشنا بشیم ؟ » ... وای خدای من :)))) 
جالب اینه که شرط می بندم نصف اینجور آدما متأهل هستند. 
پاسخ:
یکی بود میگفت من تو کانادا دیدمت، گفتم من کانادا نبودم اصن!
بعد داشت میگفت من میارمت کانادا! :|||||
آره واقعن!
خاسک تو سرشون :|
کانادا^ـ^
پاسخ:
:)))))
خب برو کانادا :))))) 
پاسخ:
همین یه کارم مونده فقط :))))
۰۳ دی ۹۵ ، ۱۹:۴۱ محمد رضا عرفی
سلام و عرض ادب
لطفا سایتم رو فالو کن..ید و ب.ع.د
د.ر وب.لاگوم بوگو که فالوووو شوی.
فالوو.همان د.ن.ب.ا.ل   ک.ر.د.ن است
پاسخ:
جووووون :|
خوب دقیقا رو چه حسابی آخه :/
پاسخ:
رو چه حسابی؟
رو حساب اینکه دخترم!
:|
و اونا جزو قشر دختر ندیده ایرانی حساب میشن!
:|||||
خدای من... تو هم با این مشکل دست در گریبانی؟؟ :)))
ینی ملت عاالی ن، واقعا نمی فهمم این فازشونو.
یکی اینا، یکی هم کسایی که میان اونجا عکس دو نفری یا خانوادگی شر میکنن یا ازین پستای عشقولانه ی مسخره...

نمی دونم چرا انقدر براشون سخته فهمیدن اینکه محیط آکادمیک طوره
پاسخ:
:)))))))
من فقط سکوت میکنم!!!!!!
این همه جا هست واسه لاس زدن، برن اون جا خب! حتمن همه جا رو باید به گه بکشیم؟!!!
۱۹ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۳ یک سه نقطه
فک می کردم فقط خودم همش در حال حرص خوردنم،مثه اینکه این مشکل همه گیره:-/ 
پاسخ:
آره بابا، کشتنمون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی