Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ب.ظ

برزخ!

فردا قراره با یه استاد حرف بزنم، شاید جزو معدود شانسام باشه، اگه خوب پیش بره احتمالن پذیرش میگیرم!

خواهشن دعا کنین زیاااااااااد! استرس دارم کلی! 



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
نی لو

نظرات  (۹)

(-:میشه انشالله عزیزم
پاسخ:
هرچی خدا بخواد، من دیگه واقعن کاری از دستم برنمیاد :)))
ممنون پری جانم :*
ییسسسس آخ جونممممم
یه عاااالمه دعا می‌کنم برات نیلو ^____^
پاسخ:
مرسی فاطمه!
امیدوارم گند نزنم واقعن! :))
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۵۱ 🍁 غزاله زند
استرس نداشته باش،تو حتما موفق میشی.
یه نفس عمیق بکش و به خدا توکل کن ;) 
پاسخ:
جوووون دادم یعنی نیم ساعت قبل شروع مصاحبه :دی
از دیشب که اینو خوندم خیلی به یادتم
تو میتونی نیلو،من میدونمممممممم :) ♥
پاسخ:
مرسی یاسی!
به خیر گذشت فعلن، اما باز باید منتظر باشم
چه خوب :) امیدوار باش نیلوجان، مام برات دعا می‌کنیم :) 
پاسخ:
ممنون کلی :دی
واااای ایشالله که میشهههه
پاسخ:
ایشالللللله
التماس دعا :دی
الان که من اومدم اینجا رو می خونم حتما نتیجه ش رو تا الان گرفتی. ولی خب کلی دعای خیر می کنم برات و آرزو دارم به هر سمت و سویی که زندگیت می ره جز رضایت برات به ارمغان نیاره.
پاسخ:
واقعن همین مهمه، این که تهش راضی باشم، امیدوارم زودتر تکلیفم معلوم شه، خسته شدم از بلاتکلیفی!
ایران؟ یا استاد از جای دیگه..؟ گوود لاک
پاسخ:
خارجهههههه :دی
ممنون :)
الان جریان اپلای و ایناست؟
کلللی دعا میکنم:)
پاسخ:
بسیار بسیار ممنون :)
خوش اومدی راستی‌ :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی