Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ق.ظ

Keep Fighting

حقیقتن من آدم نشستن و افسوس خوردن برای آرزوهای از دست رفته نیستم!

واسه همینه که الان سه ساعته بدون وقفه (به جز وقفه ۱۵ دقیقه ای برای شام!) چشم دوختم به این صفحه و کشور به کشور و دانشگاه به دانشگاه و دانشکده به دانشگده دارم میگردم دارم استاد پیدا میکنم میگم بیا منو بگیر! انگیزه اصلیش از اینجا شروع شد که به یکی ایمیل زدم بهم گفت من خیلی دوست دارم بگیرمت اما هیچ جایی نیست تو آزمایشگاهم ولی کاملن مطمئنم یه موقعیت خیلی خوب پیدا میکنی، این جمله آخرش یه نیرو محرکه بود واسه این که در طی این سه ساعت بالای ۱۰ تا ایمیل بزنم, من مدیونم به خودم و نمیذارم گشادی و ناامیدی و ترس از نشدن عامل این بشه که با حسرت برگردم گذشته رو نگاه کنم... جالبیش اینه این دفعه از دفعه قبل سخت تره، دفعه قبل یه آمریکا بود فقط، این دفعه اروپاس و کانادا و کلللللی دانشگاه

ببخشید کمتر هستم خلاصه، امیدوارم هرجا هستین در راستای رسیدن به آرزوهاتون بجنگین!

+جلبک خاتون آدرس نذاشتی برام!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۷
نی لو

نظرات  (۱۲)

۱۷ فروردين ۹۶ ، ۰۱:۱۳ 🍁 غزاله زند
Just Fighting 😎💪
پاسخ:
امیدوارم یه روز تموم شه این fighting ها!
((-:تلاشت ستودنیه
پاسخ:
:دی راهی به جز این نیست!
آخ جوووونم
بعد از مدت‌ها یه خبر یه عالمه حالمو خوب کرد 😍😍
موفق تر باشی جانا ^___^
پاسخ:
ای جانم، مرسی فاطمه :***
ایشالله پذیرش بگیرم خوشحال تر شی :)))
خوبه ک نمیذاری:)

پست حال خوب کن^_^
پاسخ:
به خاطر خودم مجبورم! :دی
آدم نباید مدیون خودش باشه :))

آفرین :)) 
پاسخ:
مرسی :)
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۴۰ •✿ آرورا ✿•
سلام دوست عزیزم :) سال نوت مبارک (ببخشید که انقد دیر ) . امیدوارم سال جدید برات پر از "رسیدن" باشه :) و البته امیدوارم این رسیدن ها باعث توقف از حرکت کردن های بعدی تو نشه :)
پاسخ:
مرسی عزیزم ^ـــ^ به هم چنین،
چه آرزوی خوبی کردی واقعن، اینکه رسیدن باعث راکد شدن آدم نشه، ایشالله برای هممون اینجوری باشه
شما برو سر اسلایدات، اینجا چیکار میکنی؟ :دی
تو می تونی، ادامه بده همینجوری :*
پاسخ:
سخته خیلی ولی چشم،
ممنون :*

وای که چقد خوشحال شدم نیلو:)
بجنگ که میدونم جاهای خوبی میبینیمت ^_^
پاسخ:
امیدوارم این دفعه آخرین تلاشم باشه واسه این کار! :دی
نظر لطفته واقعن، امیدوارم اگه خدا میخواد بهش برسم
مرسی عزیزم، واقعن اون کامنت خصوصیای تو بی تاثیر نبود :***
من بازم میگم دلشون هم بخواد بگیرنت:)
منتظر خبرهای خووووبم:*
پاسخ:
لیاقت منو ندارن باباااا، لیاقتشون چینیای نادونن که برن اونجا سرشونو کلاه بذارن :|
:))) ایشالله با خبر های خوب خدمت میرسم :)
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خوبه که آدمِ دست رو دست گذاشتن نیستی!
به امید روزی که خبرهای خوب رو اینجا منتشر کنی:)
پاسخ:
کلی ممنون :)
خدا از دهنت بشنوه :دی

ایشالااا
من ک یه عااالمه برات دعا می کنم ^__^
پاسخ:
مرسی فاطمه...
میشه پست آخرمو بخونی و کمکم کنی؟ تو که عاشقِ درسی :)
هاااا من همون قبلی ام بارِ قبلم همینو پرسیدم D:
اما ...
نی لو ... 
فکرِ نرسیدن منو میترسونه ...
من میخونم
اما میترسم ...
پاسخ:
تو وبلاگت هیچ پستی نشون نمیده :|
خصوصی نظر میذارم برات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی