Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۴ ب.ظ

stupid life

یکی از چیزایی که بهای زیادی دادم تا یادش گرفتم این بوده که هیچچچچ معجزه ای اتفاق نمی افته

معجزه توی ذهن منه، توی دستای منه، توی پاهای منه، باید تصمیم بگیرم و بند کفشامو محکم کنم و راه بیفتم

قضیه اینه هیچی برام مهم نیست دیگه، پذیرش گرفتم اما ازش ننوشتم چون به یه ورم هم نبود، interview دارم اما هیچی آماده نکردم و باز هم یه ورم نیست، جواب سوالای استادی که بهم خبر پدیرش رو داد رو هم ندادم و باز هم یه ورم نیست (چون زیاد پرسیدین اضافه کنم اینو که این دانشگاه رو خیلی دوست ندارم، رشته شم رشته خودم نیست، دراقعن اینجا رو زدم که مطمئن باشم هیچ جا رو نگیرم اینجا رو میگیرم و همین اتفاق هم افتاد دقیقن)

توی یه پوچی و بی هدفی خاصیم که تا حالا تجربه ش نکردم

+شاید از اینجا برم یه خونه جدید، اگه حرفی, سوالی، فحشی، چیزی هست بنویسین با تیک ناشناس یا هرچی

++راستی، خاموش ها، دوست دارم بدونم کی بودین

+++دوباره پست کردم اینو، داشتم ف.ی.ل. میشدم!

++++کامنتاتونم پاک شد :| اگه میشه (مخصوصن خاموشا) دوباره بذارین!

+++++نیلوفر آدرستو بذار برام!

۹۶/۰۲/۰۶
نی لو

نظرات  (۱۶)

اگه رفتی، ادرس بم میدی؟
پاسخ:
همین جام :)
سلام 
از اینجا بری ادرستو به ما هم میدی؟:|

به هرحال تبریک میگم:)
پاسخ:
ممنون عزیزم :)
موندنی شدم همین جا!
خوشبه حالت که میری
پاسخ:
هعیییی...
😂😂😂 چرا پاک شد! خب اشکال نداره،پیشامده!
میگم نی‌لو مهربون،شاید یکم خسته شدی،استراحت کن ولی درجا نزن...
این بی‌هدفی‌ها رو هم بریز دور.. بنظرم اگه امکانش هست دوباره برای اون رشته و دانشگاهی که میخوای تلاش کن. رشته خیلی مهمه،علاقه نباشه توش،سخت میشه :( 
پاسخ:
اینجوری نیست که ازش متنفر باشم!
اما اولویت اولم نیست، همه میگن برو اگه دوست نداشتی اونجا خیلی راحت میشه جابجا شد!
فعلن دارم فکر میکنم هنوز...
ممنون عزاله :*
عیبی نداره که خیلی دوسش نداری . همون یه ذره هم که دوسش داری خوبه . امممم ... قسمت ... حکمت ... از ددیدِ من اسمشون اینه !
پاسخ:
آره خیلیا اینو میگن!
تا ببینیم خدا چی میخواد!
((-:درست شدحالا
پاسخ:
:)))
یه عنوانم نمیتونم بذاریم، واللللا
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۲۴ عاصدیغ دیومد
خب وقتی خودمم همینجوریم نمی تونم کمک یا راهنمایی بکنم، فقط ابراز همدردی داریم.
.
.
اصولا یکی از دوستان این بیماری رو مرض نمی دونم چی چی نامگذاری کرده بود که تنها درمونش زمانه.
پاسخ:
مرسی واسه همدردی!
آخ آخ این دردهایی که مرهمش زمانه واسه آدمای بی صبر کشنده س
سلام :)

ادرس خونه جدیدت یادت نره بدی:)
پاسخ:
موندنی شدم همین جا!
http://2ganeh.blogsky.com/

این وبلاگ رو بخون . قطعا به دردت خواهد خورد !
پاسخ:
تو پیوندهام هست، ممنونم :)
می دونم رفتن سخته خیلی چیزها رو باید در نظر گرفت ولی همین که تا اینجا پیش رفتین یعنی قدرت این رو دارین که باقی قدم ها رو هم بردارین
پاسخ:
امیدوارم
آدم ها توی بعضی از موقعیت ها یه چیزایی از خودشون بروز میدن که حتا خودشونم باورشون نمیشه
جیییییییییییییییییغ
اقا پاک شد مهم نیست حداقل یه بار خوندیش خودت؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آره آره خوندمش :))))

۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هرجا که هستی اتفاقای خوبی برات بیفته! و حالت خوب باشه!
ما خودمون قراره زندگیمون رو بسازیم! زندگی خوبی بسازی:)
پاسخ:
ممنون واقعن!
ایشالله که بتونم بسازم، مسئولیت خیلی سنگینیه
نکته خوبش از نظر من اینه ک میتونی شرایط جدیدی رو تجربه کنی و با آدمای جدید آشنا بشی؛)
پاسخ:
بله، صد البته!
باور یا امید {معجزه ی توی ذهنت}
:))))
پاسخ:
چی شد؟!
:/ شما همونیه که میخواستی بری خارج ؟

پاسخ:
بلی
خوبه که هستی...
پاسخ:
:)
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی