Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ

لابه لای روزهای خاکستری

امشب بی صبریمو گره زدم به صبر خدا، یاد "ان مع العسر یسری" افتادم و تکرار کردم "افوض امری الی الله" ... آروم ترم

یه خبری رسید بهم که فهمیدم یه اتفاقی ممکنه بیفته برام و احتمالش ۵۰-۵۰ هست، مامانم پرسید ناراحت شدی و نمیدونست من با شنیدن اینکه ممکنه ۵۰٪ اون اتفاق بیفته چقدر خوشحال شدم! انقدر ناامید شدم تو این چند وقته که همین یه ذره امیدها مثل خود خود رسیدن هستن، انتظار بخش جدا نشدنی زندگی منه، دارم یاد میگیرم صبور باشم...

+این نیز بگذرد...

++خیلی خیلی نیاز دارم به دعا :)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۰
نی لو

نظرات  (۷)

۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۴ •✿ آرورا ✿•
پاسخ:
بهترین چیزی بود که یه نفر توی این موقعیت نیاز داره بشنوه
حالم خیلی بهتر شد، خیلی خیلی ممنون :)
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۱۴ •✿ آرورا ✿•
با لینک گذاشتم که با کلیک به ترجمه هاش برسی
پاسخ:
چاکریم :))
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله که اتفاق خوبه بیفته!
پاسخ:
ممنون عزیزم ^ــ^
این پروسه ی یادگرفتن برای صبور شد دهن آدمو صاف میکنه!!!! اما بعد از یه مرحله ای میگی می ارزید :)
پاسخ:
فکر نکنم هیچ وقت به جایی برسم که بگم این همه ماجرا ارزش یادگرفتن صبر رو داشت!
سخته لعنتی
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۵۲ پشمآلِ پشمآلو
هیچی مث آیه أمن یجیب بمن تو سختیا کمک نکرده .. با معنی که میفهمی و از ته دل میخونی خیلی ج میده .. ایشالا کارت ختم به خیر میشه
پاسخ:
آره واقعن، اونم خیلی جواب میده!
میدونی؟ این آیه ها هرکدوم تو یه دوره ای جواب میدن، امن یجیب مثلن پارسال جواب میداد، الان دز مشکلات بالاتر رفته فعلن افوض جواب میده :)))
:))
دعا میکنم هر چی ب صلاح و خیر هست همون بشه.
پاسخ:
ممنونم گیره چانم :**
پایان این قصه شیرینه. مطمئن باش. و بدون این سختی ها هم باعث می شن شیرینیش بیشتر بشه و هم اینکه قدرش رو بهتر بدونی.
پاسخ:
این انتظار آدم رو میکشه....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی