Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۴۵ ب.ظ

بدون عنوان- دوازده

رو زمین پهنم بعد از دیدن این کلیپ :)))))

+از فردا میرم سر کار جدید، کاری پیدا کردم که دوستش دارم تا حدی و چیزیه که تا حالا تجربه نکردم، ضبط در استودیو :))))

معروف شدم رفت اصن :دی

صدامم گرفته در شرف مریضیم، وقتش بود ناموسن؟! :|

اه

+با تصرف عدوانی دارم زندگی میکنم، چقدرررر خوبه این کتاب! برای اولین بار تو زندگیم هر کتابی از نمایشگاه خریدم عالی بود!!! اول تسلی بخشی های فلسفه، بعد ملت عشق و الان این، دوباره عشقم برگشته به کتاب، اصن دارین شیرین تر از این؟ کتاب بخونی، قهوه مزه مزه کنی و نون کشمشی بخوری؟

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
نی لو

نظرات  (۱۲)

ضبط در استدیو؟
گوینده شدی؟☺
چطور جور شد؟:)
پاسخ:
آگهی شو دیده بودم تو این سایت های استخدام
ایمیل زدم و اینا قرار بود
بعد امروز رفتم تست دادم عصر زنگید گفت فردا ساعت ۱۰ اینجا باش!
حالم بدههههه
حس خوبی ندارم اگه آشناها ببیننم :(
وااااییی خدا 😍😍😍
ضبط تو استودیو 😍😍
برنامه رادیوییه یا پادکست و اینا یا چیزهای دیگر؟ 🙈🙈
ذوق داررمممم 
نیلو الان با این پوزیشنی که گفتی شک نکن که داری یه تیکه از بهشت رو تجربه می‌کنی :)))
پاسخ:
برنامه آموزش زبانه اما معرفی نمیکنم لو نرم :))))))
جدی؟؟ من خودم خیلی استرسسسسس دارمممممممممم
:))))
(((((-: نی لووووووو چه خفن*_*بیشترتوضبح بده خب
پاسخ:
گفتم دیگه :دی
برنامه آموزشی زبانه
مثلن تدریس میکنم یا با یکی دیگه دیالوگ میریم و اینا 
:دی

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۱۰ مرد پاییزی
چه خووب :)  معروف شدی دست ما رو هم بگیر :))) 

وای عالی بود نیلو ... خیلی خیلی عالی بود ... دمت گرم 
یکی دو هفته بود اینطوری نخندیده بودم ... :)))) 
پاسخ:
:)))))))))))))))))
آره اون تهش که اوج میگیره خییییلی خوبه :دی
بقول معروف way to go شدین رفت ..
پاسخ:
به پای شما نمیرسم
کاری که دارین میکنین فانتزی منه تو زندگی :دی
عه عه عجب آدمیه هااا 
بعدم را حس خوبی نداری اگه آشناها ببینن
شغل به این خوبی 😊
باو بقیه رو چی کار داری اصن 
به خودت بابت توانایی‌هات افتخار کن ^___^
پاسخ:
چشمممم
افتخار میکنم :)))
تازه نمیدونی چه استعداد های بازیگری امروز در خودم کشف کردم :)))
خیلی خوبه فاطمه، از همه شون کوچیک ترم مثل فرزندشون با من برخورد میکنن :))))
کتاب و نون کشمشی رو هستم ولی قهوه برام خوب نیس :/
موفق باشی در کار جدید:))
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
برای منم خوب نیست، قهوه و چای رو باید تحریم کنم اما نمیتونم :|
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۵ دچـــــ ــــــار
دوباره عشقم برگشته به کتاب :))
+ کیلیپ منم دیروز همین حالی کرد :/

پاسخ:
اااا خب یه مدت عشقمو از دست داده بودم :دی
+خیلی خوبه واقعن! عاشق اون آخرشم که اوج میگیره بلغور میکنه پشت سر هم :))))
وااااااااااااای چقدر باااااااالحاااااااااااله . چه خوووووووووب
پاسخ:
:))))))))
آره خیلییییی خوب بود!
اصن عاشق همکارامم :)))
خیییلی خوبن، خییییلی باحالن، اصن کلی میخندیم :دی
تا حالا همکار نداشتم تو زندگیم :)))
هوررررررا<3 
کی شیرینیشو بخوریم ما؟ :-D 
پاسخ:
اولین حقوقو بگریم چشمممممم
:)
در خدمتیم :)
ســــــــــلام
به به
کتاب خوندن و قهوه خوردن عالیه!
یه زمانی عشق میکردم با کتاب سیگارم بکشم که دیگه تو فاز سیگار نیستم
ملت عشق رو خیلی دیدم .. دوس دارم بخونم.. ژانرش چیه؟
پاسخ:
سلام بارون :)
سیگارو تجربه نکردم تا حالا :)))
ژانرش؟ عاشقانه-عارفانه میشه گفت! درمورد مولانا و شمسه
اگه با این مدل کتابا حال میکنی مطمئنن خوشت میاد :)
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۵ 🍁 غزاله زند
واااااایی نی‌لو انقدررررر خندیدم که اشکم دراومد 😂😂😂
جدی جدی! موفق باشی پس 😂 برو ضبط ما برنامه‌هات رو دنبال کنیم 😊
پاسخ:
:)))))))) نوش جونت :دی منم همین جوری بودم :دی
شاید یه پادکست بذارم! اول خودم بشنوم صدا اینامو ببینم چی از آب درومده :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی