Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ

Birthday Girl

مثلن انگیزه زندگی من شماهایین که ساعت ۰۰:۰۰ تولد تبریک میگین و آرزوی خوشحالی میکنین از اینکه من هستم تو زندگیتون و باید بگم برعکس! من صد برابر خوشحال ترم از بودنتون

همه سالهای پیش با وجود پیام های تبریک سر همون ۰۰:۰۰ احساس غم داشتم اما نمیدونم چرا الان خوشحالم...

این دنیا با همه بدی هاش، با همه سیاهی هاش با شماها روشن تر میشه... شماهایی که وقتی تو تاریکی گیر میکنم دستمو میگیرین میکشین بالا، عین کوه پشتمین، توی سختی، توی غم، توی شادی... نگاهتون، حرفاتون، امیده... وجودتون برکته...

اگه بخوام خودمو نسبت به آدم پارسالی مقایسه کنم باید بگم بیشتر از یک سال رشد کردم، خوشحالم به خاطر این قضیه، توی این یه سال تونستم خیلی آدم نایس تری باشم، در برابر اطرافیانم نقش مثبتی رو ایفا کردم یا حداقل خودم فکر میکنم اینجوری شدم، تونستم دنبال آرزوهام برم، شکست بخورم اما تا حدی به یه ورم باشه ولی همچنان بجنگم، حتا همین الان در وضعیت فایتینگم، توی این یه سال اونی که میخواستم، اون آدم لعنتی ای که باید بیادو پیدا نکردم اما خوشحالم که زندگیم معنا داره، این که انقدر حس استقلال دارم که احساس میکنم نیومد هم گور باباش برای من رشده واقعن، الان رویا دارم، آرزو دارم، هدف دارم، اگه اون آدم اومد که چه بهتر، با هم به هدف هامون میرسیم اما اگه نیومد هم من خوبم و در راستای رسیدن به آرزوهام میجنگم :دی

#FUCKIN'#FIRST#DAY#OF#24

+هدیه دارم بهتر از این؟؟؟ :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۵
نی لو

نظرات  (۱۶)

۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۹ پـــــر ی
تولدته نی لو؟ 
مبارک باشه عزیزم :) بهترین ها رو واست آرزو می کنم
پاسخ:
آرهههه 
اولین روز ۲۴امهههههه
شتتتتت
ممنونم پری :)
وااااای تولد داریم:))))))
مبارک باشه نی لو جان
آرزوی شادی و سلامتی برات دارم^_^
پاسخ:
مرسی عزیزمممم ^ــ^
به هم چنین :)
وای تو تیرماهی بودی؟ عزیزمممممممممممممممم... کلی تعجب کردم که چرا نمیدونستم، یعنی هیچ اشاره ای چیزی نداشتی اصلا، دوست داشتیم تبریک بگیمااااا:دی

نیلوی عزیزممم، تولدت مبارک باشه، برات بهترینِ بهترینا رو ارزو دارم، و دعا میکنم سالی رو بگذرونی که تولد بعدیت جایی ایستاده باشی که از خودت، اتفاقا ، تصمیمات ۱۰۰٪ رضایت رو داشته باشی.
پر از خنده خوشحالی موفقیت و دل خوش باشه برات عزیزممم
پاسخ:
بله من یک تیر ماهیه اصیلم ۱۵ تیریم اصن :دی وسططططط تیییر :)))

مرسی یاسی ممنونم، ایشالله برای همه مون اینجوری باشه :)

تو چه ماهی ای راستی؟
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۸ نیمه سیب سقراطی
جان جان :*
تولدت مبارک نیلو ترین :)
بهترین ها منتظرته دختر ...
پاسخ:
مرسی یکتا ترین :)
ممنونمممم کلللیییی
هم ماهی خودمی :**
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۱ دچـــــ ـــــار
الان رویا دارم، آرزو دارم، هدف دارم، عاشق شدم!

+ تولدت مبارک خانم مهندس :) خیلی
پاسخ:
خوش به حالتتتت :)))

+ممنون کللللی زیاد :دی
سلامت باشی دچار :)
24...

مبارک باشه!

خیلی هم خوب... احساس پیری میکردم از بس پست تولد 18 سالگی دیدم :))


ولی باز یک سال وقت دارین تا بحران 25 سالگی!
پاسخ:
نه نه ۲ سال وقت دارم پیرم نکن :))

اولین روز ۲۴امه، یعنی شمع ۲۳ رو فوت میکنم :)))

احساس تنهایی نکن، هستیم ما فعلن :دی


من مهر ماهی هستممم:)))) تیر ماهی اصیییییییل ^ـ^ ، بازم مبارک باشه:دی 
از دور ماچ و اینا ^ـ^ کیک هم به جا ما بخور♥:دی
پاسخ:
واووو مهرماهییی، بهت خیلی میاد اتفاقن :) 
ماچ بک یه عالمه : **
چشم چشم :)
((( :تبریکات فرواااان نی لوجامم
پاسخ:
آخ جون تبریک دویل :)
مرسی مرسی کلی زیاد :)
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۸ دچـــــ ـــــار
خوش به حال من چرا؟ خوش بحال دوشنبه ها :)
پاسخ:
:))))
خیییییلی بدی :)))))
من عاشقش نیستم صد دفعه!!
تولدت مبارک کلی :***
خوش بگذره. :)
پاسخ:
مرسی سیف :****
عزیزمییییی :))
۱۶ تیر ۹۶ ، ۰۰:۲۱ پشمآلِ پشمآلو
هپی تولد ^_^
پاسخ:
مررررسی پشمال پشمالوووو :)
سلامت باشه :*
۱۶ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۷ مانا کالو
قشنگ جاااان تولدت کلی مبارک باشه :) امیدوارم از 24اِت به بهترین شکل ممکن لذت ببری و از لحظه لحظه اش کیف کنی.
پاسخ:
مرسی ماناااا :)
ایشالله، آرزومه واقعن :)
Birthday Girl کی بودی تو؟ :))))))))
پاسخ:
:)))))))
تو تو تو تو :دی
یاسی اصن ازش می باره تیرماهی باشه! نمی بینی چقدر خوووبه 😁
پاسخ:
^________^
^________^
^________^
^________^
^________^
^________^
 :))))
آقا چرا سنو می برین بالا؟؟
والله 96 منهای 73 میشه 23!
مهم اون شمعیه که فوت میشه بوخودا!
23 و السلام!
پاسخ:
آرهههه
اما خودمونیم، ۲۴ شروع شده! :دی

نیلو جان مرسی مررررسییییی به یادم بودی
عشقی تو رفیق با آیکون قلب بوس 
لامصب اراده که نیست فولادیه :دی فکر کنم برا چهار پنجمین بار بود شرکت کردم ولی انصاف این‌اخری بیشتر خوندم :دی
به به میبینم که تولده خودت هست عزیز جان
تیر ماهی جان تولدت مبااارررک با آیکون قررر قررر دست دست
صدای دستا نمیاد هااا شله شله بزن کف قشنگ‌رو :))))) 
هر چی آرزوی خوبه مال تو ، قلب قلب 
در بابت پست 
ما میجنگیم برا ارزوهامون هر شکست یه قدم نزدیک تر میشیم 
چشم حسودا در بیاد ما پیروزیم :دی 
بجنگ دختر 
تو قوی ترین هستی 
نگاه من با این گیسای سفیدم هر سال میرم کنکور :))))‌ 

پاسخ:
عزیزی :)
دمت گرم، میگم که! هرکسی این جرئتو نداره :دی
:)))))))
ممنونم کلی زیاددددد
^ــ^

همین که میجنگیم یعنی پیروزیم به نظرم،
این که آدم تو زندگیش حسرت نداشته باشه...

اتفاقن الان تو یه موقعیتیم که باید بجنگم یا تسلیم شم...
تو رو سرلوحه قرار میدم و میجنگمممم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی