Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ

بدون عنوان- سیزده

انقدر فرندز و ازین دست فیلما دیدم الان بخوام با یکی به هم بزنم میرم جلوش میشینم میگم:

OK, Here's the thing...

یعنی ذهنم انگلیسی فکر میکنه بعد باید ترجمه ش کنم به فارسی :|

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۹
نی لو

نظرات  (۸)

خیلی عالیه:) منم یه مدت با خودم انگلیسی حرف میزدم دست و پا شکسته,تا اینکه درگیر کنکور شدیم اصن دیگه فکر نکردیم:)))
پاسخ:
:))))
این کنکور داغون میکنه آدمو!

۱۹ تیر ۹۶ ، ۲۳:۴۲ انگلیش وَن
منم اونموقع ها اینجوری بودم الان برگشتم حالت عادی :)
پاسخ:
ایول :دی
۲۰ تیر ۹۶ ، ۰۹:۳۲ دچـــــ ـــــار
شما فعلا مرحله ی اولش رو برید تا سر «به هم زدن» برسه :)
پاسخ:
ما تا مرحله اول نرفته به هم میزنیم
انقدر که آب این آدما قطعه :))))
۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۴ پـــــر ی
خوبه که :)
فقط نمیشه به هم نزنی. دوست بشی عوضش :)
پاسخ:
نه دیگه
ما شانس داشتیم آدمایی که باید باهاشون به هم بزنی گیرمون نمیومد :|||||
عالیه که دختر:دی 
خوابات هنوز فارسیه؟:دی
پاسخ:
من خواب نمیبینم :(((
۲۰ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۵ هذیان سرا
خیلی هم خفن، من خودم عادت کردم حتا اول متن‌هام هم این عبارت رو می‌نویسم:)))
پاسخ:
ok, here's the thing رو؟؟؟
چرا مینویسیش؟ :دی
۲۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۵ یاسی ترین
خیلی خوبه حال میده :)) خدایی تا فیلم نبینی کلاس زبان و اینا همش کشکه.
وگرنه باید با لهجه پاکستانی حرف بزنی
پاسخ:
آره بابا
کلاس چیه؟
پول دور ریختنه همه ش :دی
من خیلی ساله اینطوری م :))) مثلا جلو آینه هم میرم اینگیلیسی فوش میدم به ریخت خودم :)) گرچه یه مدت که تو ترک فیلم و سریال بودم کمتر شده بود، بعد که اعتیادم برگشت تشدید شد و الانم که چندماهه پروژه ی سنگین ترجمه دستمه باز یه گریزایی میزنم. 
بعد جای مسخرش اینجاس که مثلا یجایی که واقعا باید اینگیلیسی حرف بزنم مثه خر میمونم :|
پاسخ:
:))))) 
بابا خسته شدیم خی ۲۰ و اندی سال فارسی حرف زدیم، یه مدتم شده تنوعی فارسیش کنیم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی