Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۵ ب.ظ

نداره برادر من، نداره

دفعه دوم هست که نمیذارن به دماوند صعود کنم و خسته شدم از اینکه همیشه خدا یکی باید برام تصمیم بگیره، میگن شوهر کن با شوهرت برو، هیچ کس استقلال یه زن رو به رسمیت نمیشناسه و عقم میگیره از این زندگی، حالم بد میشه از این همه جنگیدن واسه حقوق مسلمت :|

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۵
نی لو

نظرات  (۲۳)

||:حرص هم داره 
پاسخ:
خسته شدم دیگه :|
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۸:۰۷ ماهی کوچولو
خب خدا رو شکر من از این مشکلات ندارم :دی
کلا تو خانواده ما خونه پدر برای دختر یعنی آزادی :) 
پاسخ:
میشه منو به فرزندی قبول کنین؟؟؟ :)))
من خواهر ندارم... ولی اگر هم خواهر داشتم نمیذاشتم تنهایی بره دماوند..
خودمم همراهش میرفتم حتما :)
پاسخ:
دمت گرم :)
ما که ازین شانسا نداریم، داداش داشتیم میگفت قلم پاتو خرد میکنم :)))))
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۹:۳۷ یاسی ترین
ببین 
یه دلگرمی بهت بدم :))) ازدواج کنی هم همسرت میگه مگه خونه باباته؟؟؟ که هر کار خواستی بکنی!! یه ورژن جالبم هست اونم همسر منه که هرجا میخوام برم میگه از بابات اجازه گرفتی :))) میگم پس تو چی هستی؟؟ میگه تو بری بلایی سرت بیاد من جواب اینارو چی بدم!!! بعدم که بچه‌دار شدیم میگه بچمو میبری یه بلایی سرش میاری کلا دیفالتش حادثه‌اس :))))
پاسخ:
ای تف تو ذات این زندگی، همیشه یه آقا بالاسر باید حکم رانی کنه!!
راستم میگه خب! یه آقا بالاسر میشه دوتا!
چرا دیفالت ما حادثه س واقعن؟ این خارجیا تک و تنها پا میشن میان مملکتی با این همه تبلیغ علیهش، فک میکنن ما داعشیم بعضی هاشون، بعد اینا آدم نیستن؟ فقط ماها پدر مادریم؟ فقط ماها شوهریم مثلن؟
اه‌ :|
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۹:۴۶ پشمآلِ پشمآلو
اکثر زنامون همینه دردشون ..
پاسخ:
:((((((
خیلیا میسازن باهاش، من نمیتونم، خسته شدم دیگه 
ای بابا!
پدر و مادرت اجازه ندادن؟:((
پاسخ:
پروین :(((
میگن شب میری بهت تجاوز میکنن اینو کجای دلم بذارم؟؟؟
:(((((((((
والا
 چرا نگرانیشونو اینجوری نشون میدن اخه 
لولو میخورمون شاید:|
پاسخ:
نمیدونممممم :(
به اینجام رسیده... میفهممممی؟؟؟؟
۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۵:۰۶ ماهی کوچولو
بیا بیا ^__^
بابای من از خداشه دختراش زیاد شن :) 
خواااااهرممم *__* :) :*
پاسخ:
آخ حووووون، خواهر دار شدمممم
ماهی بیا بغلمممم ^ــــ^
:)))
۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۷:۴۷ فرید صیدانلو
تقصیر ماست 
تقصیر شماست 
در این دست مسائل همه ما مقصریم از مرد و زن 
نمیدونم واقعا این شرایط کی میخواد عوض شه 
ولی فکر نکنم در زمان حیات ما این اتفاق بیوفته

پاسخ:
تقصیر ما؟
آره خب، شاید ماهم نباید از اول کوتاه میومدیم، اما من از وقتی یادمه همیشه تو خونه ما دعوا بوده سر حقوق مسلم من :|
نه، در زمان حیات ما اتفاق نمیفته، اینو مطمئنم
اسم ناامنی و جامعه رو بهانه کردن، زندگی رو از ما ساقط کردن
امیدوارم بتونم واسه نسل بعدی خودم مثل نسل قبلیم نباشم...
اره واقعا ....استقلال خیلی خوبه 
من همیشه استقلال داشتم ...واقعا چیزی که ادم داره قدرشو نمیدونه ...اصلا نمیدونه نداشتنش چه حسی داره .
ولی این ها رو بزار به پای نگرانی بزرگترها ...از روی نگرانی ها این ها رو میگن نه از روی قصد و غرض :) 
پاسخ:
بالا میارم از این لعت، میفهمی؟
۱۰ ساله میشنوم نگرانیم، نگرانیم، نگرانیم
پس من چی؟
تباهمون کردن با این علاقه های نامعقول و  فرهنگ مسخره... جوونیمون.. 
پاسخ:
:(((
همیشه یه آقابالاسر باید باشه... همیشه
راستی، چی نداره؟
پاسخ:
نفهمیدم منظورتو! :دی
عنوانتو گفتم:)) نوشتی نداره برادر من نداره:))
پاسخ:
موقعی که داری پست مینویسی اون بالا قسمت عنوان داره دیگه؟
نوشتم نداره برادار من :دی منطورم این بوده عنوان نداره :دی
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۵:۵۸ آقای سر به هوا
تنهایی نه ولی با یکی مثل داداش رفتن خوبه

پاسخ:
آره موافقم...
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۳ پـــــر ی
حقوق از دست رفته مهمتری هم داریم نی لو 
پاسخ:
آره قطعن
اما این از چندین و چند سال پیش کریبان گیر منه :(
۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۸ 🍁 غزاله زند
گاهی دختر بودن خیلی ظالمانه‌ست و منم امروز حسِ تو‌ رو حس کردم نی‌لو جانممممم (ToT)
پاسخ:
خیلی
خیلی
خیلی
خیلی
:(
ببین حق دارن نزارن تنهایی بری خب ...
جامعه مون کثیفه پس حرفشون رو گوش کن 
پاسخ:
:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
:|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
یاااخدااا
چی شددد؟؟!!!
پاسخ:
جامعه کثیفه اما دلیل نمیشه خودتو حبس خونه کنی، 
باید یاد بگیری چجوری از پس خودت بربیای و اینکه با آدمهایی که میشناسیشون و اعتماد نسبی داری بهشون بری
راهش این نیست خودمونو حبس خونه کنیم
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۸:۲۳ مریــــ ـــــم
ایشاالله با شوهر
:)))))))


ینی حال ادمو به هم میزنه این جمله
:|
پاسخ:
عق میزنم یعنی
مرده شور هرچی شوهره ببرن
باور کن شوهر کنی آقابالاسرت از یکی (یا دوتا) تبدیل میشه به دوتا(یا سه تا)
منم میخوام خب 
فقط,مسعله اینه که پله های خونمون رو به زور فتح میکنم:-D 
واجد شرایط هستم منم ببری نی لو:-D؟
پاسخ:
هروقت با ششششووووووهرمممم رفتم صخی تورم میبرم :دی
پوکرفیس ترین حالت من مال زمانی بود که به مامانم گفتم میخوام موهامو فر کنم، گف لازم نکرده این کارا رو هروخ شووعر کردی بکن :|

دیگه از مسافرتای مجردی و کوه رفتنا و اینا برات نگم -_-
پاسخ:
مامانت با مامانم خیلی تفاهم داره :))
یه تیکه از موهام سفید شده بود، گفتم میخوام رنگ کنم، گفت اول شوهر کن بعد
خسته کننده میکنن آدمو :|

۰۱ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۳۶ نعنای وَشی
بگیرمت یا گرفتنت ؟ :))
کولی بازی درار کز کن تو خونه یکم افسرده شو .اینا واسه من جوابگو بوده. بعد اگه با توری چیزی که میخای بری آشناشون کنی بنظرت مشکل گشا نیس؟ :|
پاسخ:
نه بابا نگرفتنممممم :)))
نه میگن شب مونی یعنی تجاوززززز
همه این کارا رو کردم، باور کن :(
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۸ نعنای وَشی
به حدِ مرگ شیو نکن بگو کی اینارو میبینه و رغبت میکنه:(:)))))
پاسخ:
:)))))))))))))))
مرسی راهکار واقعن :دی
خیلی عملیه، باید به درجه ای از عرفان برسم بتونم اینو بهشون بگم :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی