Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تخم مرغو با دور تند همزن میزنم تا کف کنه، بعد آرد میریزم تو مایه شکلاتی کیک، آروم آروم هم میزنم تا مایه کیک یکدست شه و بعد میذارمش تو فر، بعد نیم ساعت بوی کیک خونه رو برداشته و مستت کننده س واقعن، تو زندگیم هیچی بیشتر از بوی کیک و کالباس و نون فانتزی و آردی که برای حلوا سرخ میکنن مست کننده تر نیست...

این بو رو بغل میکنم و میشینم کتاب های عزیز دردونمو ورق میزنم... سیر عشق آلن دوباتن دستمه، با وضعیت الانم چیز به دردبخوری باید باشه

نور خورشید هم از پشت پرده ها پهن شده وسط خونه، به کنسرت پس فردا فک میکنم، سیروان رو از دوره تین ایجری با بابام خیلی گوش میدادیم، عشق نوجوونیم بود و دارم به یکی از آرزوهای بچگیم میرسه، بعد از هزار تلاش نافرجام برای خرید بلیت این دفعه موفق شدم :دی

یه آرامش خاصی ریخته شده تو تنم، یعنی قلبم یهو میکوبه ها، وقتی بهش فک میکنم، اما در کل آرومم، تضادی نیست انگار دیگه تو ذهنم... نمیدونم چی میشه، سپردمش دست خودش... 

وقتی انگار با خودت در صلحی آهنربای اتفاقات خوب میشی، مثلن من همیشه یکی از مشکلاتم این بوده آرایشگاه که میرفتم با اون خانوم آرایشگر هیچ حرفی برای زدن نداشتم و تمام مدتی که زیر دستش بودم از اون سکوت خیلی سنگین معذب بودم، امروز رفتم پیش یه خانوم آرایشگر جدید و جبران تمام سال ها سکوتو کردم، دوست شدیم و چندساعت موندم پیشش و آخرش بعد از اینکه مامانم دوبار تماس گرفت که کجایی پاشدم اومدم خونه :دی نمیدونم عجیبه واقعن، این منی که الان هست با من شش ماه پیش خیلی فرق داره و باید بگم عامل اصلی این همه تغییر سفر بود، کوله بارمو دارم میبندم واسه سفر بعدی ایشالله، اگه دوباره با این جمله روبرو نشم "شوهر کن بعد هرجا خواستی برو :|"

+میشه یکی پیدا شه پایه باشه کل دنیا رو به یه کوله پشتی بگردیم؟ ترجیحن آقا باشه که مشکل ناامنی نداشته باشیم و بیاد منو بگیره مشکل خانواده م هم حل شه :)))

این فایل پایینی رو قولشو داده بودم بهتون :دی

پادکست ضبط کردیم روش یه فایل ویدیو طور هم گذاشتن 


 

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
نی لو

نظرات  (۲۷)

منم ببرید کوله گردی:)
پاسخ:
بیا صخی
تو خودت اصن یه پا مردی :))))
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۳ •✿ آرورا ✿•
بوی کیکه از اینجا هم به شمام میرسه :))) در این حد :))
پاسخ:
ای جااانم :دی
آدرس بده بفرستم دم خونه :دی
تازه نگفتم شکلات هم توش داره :))))
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۰ نعنای وَشی
جاست جمله آخر:)) ولی تنهایی سفر کردن یچیزِ دیگس .
پاسخ:
تنهایی هم آره
من مشکلات دارم باباااا
وگرنه اگه خودم و خودم بودم که الان نصف دنیا رو گشته بودم :دی
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۶ پـــــر ی
خب قطعا جمله آخرت بیشتر یه رویاست نی لو :)
ولی می تونی با هیچهایکر ها سفر کنی. خیلی کم هزینه اس و ماجراجویانه. عوضش شوهر هم ممکنه پیدا کنی :)
پاسخ:
پری هیچ هایکی سفر کردم :دی
خیلی هم ماجراجویانه س، قبلش که نمیدونستم چقدر خوبه هی میگفتم نرو بابا حالا گور باباش، مهم نیست
اما الان میدونم چه لذتی داره! :دی دیگه نمیتونم بشینم گوشه خونه :))
امان از این رویا هااا :)))
سفر خییلی خوبه ولی ما اهل سفر نیستیم ؛ در مورد اون جمله ی آخر کی با خانواده برسیم خدمتتون ؟؟ (آیکون میمونه که دست گذاشته رو چشاش)
+ بوی کیک رو دوست دارم ولی آرد حلوا رو نه :/
پاسخ:
بابا من شوهرو واسه مسافرت میخوام :)))) اهل سفر نیستی چجوری منو میخوای تحمل کنی؟ :))))
+خوبه اونم خیلی، تو یه تم هستن :دی آرد حلوا اون موقع که داره سرخ میشه هاااا، نه خود حلوا!
پس نمیام خدمتتتون :/ 
+ من بوی کتاب و روزنامه رو دوست دارم 
پاسخ:
آره اون بو هم عالیههههه :دی
میخوای بیای بیا هاااا ولی من نصف سال خونه نیستم :))
بقیه سال ولی کیک میپزم :))))
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۱:۵۲ محمود دوم
میری اینستا عکس کیک پره، میای بلاگ میبینی درمورد کیک نوشتن :|
شماها احساس ندارین؟! چرا اینطوری میکنین با آدم :|
پاسخ:
آدرس بده بفرستم بیاد :دی
من شرمنده :)
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۲:۲۳ ماهی کوچولو
من پام خوب شه پایه ام و خیالت تخت باشه امنیت رو بلدم تامین کنم :)) 
پاسخ:
ایوللللل :دی
منتظرتم پس :دی
من زن بگیرم زنم خونه نباشه میکشمش :| دیگه خود دانی جوابتون چیه ؟!؟
کیک پختن خوبه ولی باعث نمیشه کوتا بیام هاااا
:)))
پاسخ:
چوابم منفیههههه
:)))
تو شوهر نمیشی واسه من، میخوای منو تو خونه نگه داری موهام مثل دندونام سفید شه :))))
از تاثیرات وجود مبارکِ کمرنگ جناب میم هست، یکی هم بیاد ما رو نجااات بده،والا :(((((((

:))))))))

بابا تبلیغات،بابا ایفل،بابا لهجه خفن :***
پاسخ:
:)))))
میم رفتینهههه، تو واسه من میمونی همیشه :))))

جیگرمی :***
تبلیغات نمیخواستم بکنم بابااااا، قول داده بودم یه پادکست طور بذارم :دی
من میخواستم بگم: من من من من!!! 

بعد دیدم مذکر خواستی:)))

گفته بودم هررروقت پستاتو میخونم یه ارامشی پیدا میکنم که حتی یادم میره نظرم راجع ب پستها چیه؟!
پاسخ:
ای جانمممم، مرسی :دی

آخه توام باشی خانواده نمیذارن :))
درد من درد بی شوهریه :)))))
شوهرشو پیدا کردم ورت میدارم میبرمت با خودم :دی

آرامش از خودته لیمو :)

این صدای خودتونه که انگلیسی سپیک میکنی ... ایوول لهجتون خوبه 
ما که فقط لیسینینگمون خوبه :/
پاسخ:
آره منم :دی
مرسی، گوشات خوب میشنوه :))
"بیاد منو بگیره"ت قشنگ کل پستتو تحت الشعاع قرار داده یعنی!:))))
امیدوارم یدونه ازین شوور ددریا نصیبت شه!^_^
پاسخ:
:)))))))
ایشالله ایشالله ^ــــ^
خدا از دهنت بشنوه مادررر :))))
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۵ مریــــ ـــــم
حالا نمیشه من بیام؟؟
قول میدم امنیتتو تامین کنم
پاسخ:
من هیییچ مشکلی ندارم
باید از سد خانواده بگذری فقط :دی
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یکی پیدا بشه باهم بریم سیر فی الارض کنیم!!
پاسخ:
والااااا
نیستش که :|
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۷ Fatemeh シ‌‌‌‌‌
عزیزززممممممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
عاشق صدات شدمممممممممممممممممممممم
کاش پسر بودم می‌گرفتمت :|
پاسخ:
اصن نیت اصلیم تو بودی :دی واسه تو گذاشتمش :دی
عزیزمییییی :****
ای خدااااا چرا ما دخترا نمیتونیم با هم ازدواج کنیم آخه؟؟؟ خدایی ما دخترا خیلی خوب با هم کنار میایم :)))
واااای چجوری می تونی هیچهایکری سفر کنی 
من اصلا به مخیله ام راه نمیدمش 
خوش بگذره سفرها
پس همین هیچهایکر ها کار دستت دادن. بدجور عاشق شدی دختر :)
پاسخ:
خیلی خوبه دختر، یه بار سفر کنی مشتری میشی :))))))
بیا ببرمت این دفعه :دی
خیلی حالم بده پری، عین بچه های ۱۶ ساله م :))))
نمی تونم نی لو 
اصن یه جور استرس خاصی داره. من آدمی ام تا کلی پول تو جیبم نباشه و یه جایی واسه موندن قطعی نکنم سفر نمیرم استرس می گیرم
ولی اگه میشه منم یه بار ببر. یه سفر نزدیک باشه که استرسم کمتر باشه و مخت رو نخورم از بس غر بزنم به جونت :)
نی لو ، نی لو خیلییییییی خوبه این حس دختر. ازش لذت ببر لعنتی 
یه روز به سن من می رسی دلت میخواد همه چیزتو بدی برگردی به اون دوران :)
پاسخ:
جدی میگی؟؟
حتمن میبرمت این دفعه :دی
ببین یه پست دارم اسمش کامفورت زونه! اونو یه نگاه کن
انقد سن سن نکن بابا!!!!
مگه چند سالته تو دختر؟؟
تازه اول راهی!!!
با افتخار سلام
دنبال کنید
مننو
دنبال میشید
به همین راحتی

پاسخ:
جون بابا
باشه نگاه می کنم 
خب سی سال سن زیادیه دیگه. وقت عشق و عاشقی نیست دیگه :)
پاسخ:
چرا عین مامان بزرگا حرف میزنی؟؟؟؟؟ تو به این روشن فکری آخه، بعیده این مقالات
عشق وقتی بیاد سن و سال نمیشناسه... ولی بحث اینه بخوای یا نه...
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۸ مرد پاییزی
سلام، خوبی ؟ کم پیدایی ؟ 

چقد خوب خارجی صحبت میکنی :))) 

خواستم بگم بیا با هم بریم کوله گردی که خب یادم افتاد من نمیتونم از کشور خارج بشم، اگه داخل ایران بود پایه بودم. و اینکه پول ش رو از کجا میاری؟ 
پاسخ:
سلامم تو خوبی ؟
توام کم پیدایی، یه ذره شلوغه سرم
من بدون پول می رم تقریبا، یه پست سفرنامه دارم، اونو نگاه کن :دی
چه صدای با طمانینه ای...
چه آرامشی...
پاسخ:
تو از من تعریف کن فقط من دیگه هیچی کم ندارم تو زندگی :)))))))
مدتهاست میخوام سبک نوشتن وبلاگمو عوض کنم و مثلا با پادکست شروع کنم، اما نمیتونم...
یه چیزایی جلومو میگیره.

تبریک برای این تغییر
پاسخ:
چرا؟ چی جلوتو میگیره؟؟
رمزدار بذار مثلا اگه احساس امنیت نداری مثلن
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۲ مرد پاییزی
منظورم پول خورد و خوراک و مسافرخونه و ایناست ... 
گفتی میخوای دماوند صعود کنی، یه دفعه میخوای بری سراغ دماوند؟ اول باید کوهنوردی یاد بگیری بعد قله های کوچیک و آخرسر بری سراغ دماوند ... نمیدونم شایدم مسیر آسون داشته باشه. 

ولی در کل خیلی جالبه، سفر با پای پیاده ... 

مث اینکه آدرسم رو گم کردی، این آدرس جدیدمه برات گذاشتم 
پاسخ:
کوهنوردی کردم و الان میکنم البته جایی که خون تو خونه به پا نشه!

تو اون سفرنامه توضیح دادم، نیازی به پول نیست، مجانی میتونی سفر کنی

۰۳ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۱ یاسی‌ترین
اگر در تمام عمرم فقط به یک چیز حسادت کنم همانا سفر رفتن است :/ 
پاسخ:
اوهوم، منم :(
آخرم آرزو به دل میمیرم فک کنم 
اصن داریم هیجان انگیزتر از این که یه ماه بری با یه کوله یه جایی از دنیا رو کشف کنی؟؟؟
موضوع رمز گذاشتن نیست.
ترس از تغییره.
خودم میترسم.
پاسخ:
کام آننننن
گیو ایت ی تراییییی
ترس نداره :دی
اصن بهش فک نکن انجامش بده فقط :دی
کجایی...؟
پاسخ:
لابلای گیر و گورای زندگی
میدونی؟ از وقتی این داستانای جدید پیش اومده دست و دلم به نوشتن نمیره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی