Halfway to The Stars...

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ب.ظ

تلخ vs. شیرین

موقع رانندگی چشماشو قرض میگیره از جاده، سرشو برمیگردونه نگام میکنه، هردومون میخندیم و کنار چشمش چین میفته، قشنگ تر ازین لخظه هست تو دنیا؟ کنار چشمای منم این چین های دوست داشتنی میفتن؟ تو هم چین های کنار چشمای منو دوست داری؟

دوست داشتم میتونستم این لحظه رو با کل حسی که توش موج میزنه نقاشی کنم، شاید یه روز برم نقاش شم و فقط و فقط یه نقاشی کنم، یه ماشین از جلو، دو نفر که به جای اینکه روبرو رو نگاه کنن همدیگه رو نگاه میکنن و میخندن... نمیدونم چجوری چشماشو بکشم فقط، قهوهای روشن، نور خورشیدم توش میفته، دیوانه کننده میشه... بعدن اگه قسمت شد یهروز باید بشینم براش تعریف کنم چقدر چشماش خرم کردن... خنده؟ نمیدونم شاید خیلی وقت بود اینجوری از ته دل نخندیده بودم، حس میکنم نمیشه، حس میکنم این هم سرابه، میترسم بفهمم که فقط خواب بوده... خدایا این همه حس خوب رو نمیدونم کجای دلم جا بدم... وقتی میگه مخاطب خاصمی، وقتی به شوخی میگه اسمتو رو دست چپم تتو میکنم که به قلبم نزدیک تر باشه... امروز دلم بعد از مدت ها درد گرفت، یهو فرو ریخت پایین، بهم گفت خجالت کشیدی؟ گفتم آره... امروز از ته دل خندیدم، امروز عصبانی شدم اما کنارش آروم شدم... امروز آشوب بود اما با حال خوب رفت... امروز همه چی خوب بود، همه چی سرجاش بود اما... اما... کاشکی میشد هیچ "ولی" و"اما"یی تو این دنیا وجود نداشت، ته دلم حس میکنم لایق این حس نیستم، عذاب وجدان دارم که اونقدر که باید آدم خوبی باشم نیستم... عذاب وجدان دارم و این داره منو میکشه... احساس میکنم این یه حباب رنگارنگ قشنگه، یه ذره جلوتر بریم، با یه تلنگر میترکه و اون موقع من چه حالی هستم؟ نمیخوام بهش فک کنم... دوباره نمیخوام بشکنم... نمیتونم...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۸
نی لو

نظرات  (۱۵)

چققققدرررر این حس قشنگه اخه:) امیدوارم هی تکرار شه واست 




و تلختر از این نیست...که کاش هیچ اما و ولی ای نبود...:(
پاسخ:
انقدر نگران از دست دادنشم نمیتونم خوشحال باشم واسه داشتنش...
ممنونم لیمو :)
«دخترک» هم وقتی می‌خنده کنار چشماش چین میفته... هر سری توی مهمونی‌ای جایی می‌بینمش به هر زوری که شده سعی می‌کنم بخندونمش تا فقط اون چینه رو ببینم... هعی...
#دلخوشی
پاسخ:
:))
ای جان...
منم ازین هعی ها زیاد گفتم که الان اینجام هااااا...
به موقعش میاد اون آدم و اون روز به قبلی ها اصن فک نمیکنی دیگه... میفهمی همه قبلی ها اومده بودن تو رو اینجوری که الان هستی کنن تا مناسب اون آدم جدیده باشی
((( : اگه لپاش چال میوفتاد حتما رسما غش میکردی دیگه:دی
پاسخ:
:)))))
دیگه اون لطف خدا بوده پری وگرنه حیثیت نمیموند برام :)))
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۵ مریــــ ـــــم
مطمعنننن باش لایقششششش بودی که خدا این همه حس خوب بهت هدیه داده
دیوونه نباشو به اینده فکرنکن
همین
خداروهم شکر کن 
مستداااااااااااام
:)))
پاسخ:
:)))
خدا رو خیلی شکر میکنم واقعن... اما انقدر پیش اومده برام در شرف رسیدن نرسیدم که...
میترسم...
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۸ دُچـــــ ـــــار
چقدر حس خوبی داشت پست :)
میشه تیتر زد :
نامزدبازی (1)
پاسخ:
:)))
باز بریدی و دوختی!!
کشتی منو یعنی :))))
نگران از دست دادن چیزی که داری نباش نی لو، لحظه های خوشتو خراب می کنی، اما بدون که اگه از دستش بدی خدای ناکرده، زندگی همچنان ادامه داره.
همیشه شاد و خوشبخت باشی و مانا؛)
پاسخ:
راست میگی... زندگی همچنان ادامه داره :)
ممنون پری، به همچنین :)
کاش میشد بیخیال همه چی شیم به چیزای بد فکر نکنیم
پاسخ:
تقصیر ما نیس صخی... انقد بد دیدیم به خوشی عادت ندارم 
اصن انگار همیشه باید عین خر تو گل لگد بندازیم :)))
قدر لحظات ناب زندگی رو بدونید... بعضیاشون هیچوقت تکرار نمیشن!
پاسخ:
یه اهنگی هست میگه تعجب نکن اگه با تو دنبال تکرارم...
یاد اون افتادم... کاشکی با این ادم این روزا هی تکرار شه...
۰۹ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
حال خوبت رو بسپر دست خدا!
همیشه حالت خوب باشه:))
پاسخ:
من خیلی وقته سپردم همه چی رو دست خدا... 
جز اون از دست کسی کاری برنمیاد :)
ممنونممممم به همچنین :*** مرسی خیییییلی
چقدرررر خوشحال شدم که این روزا اینقدر حالت خوبه . انقدر این روزات پر از نور و روشنه ^_^
همیشه پر نور و یرزنده باشی ^_^
انقدر انرژی گرفتم از نوشته ات 😍😍
پاسخ:
انگووور مرسییییی
کلی ممنونم!! 
مطمئن باش قبل الان حال نرمالمو مدیون شماهایی بودم که انقد کمکم کردین برگردم به زندگی...
چقدرررر خوشحال شدم که این روزا اینقدر حالت خوبه . انقدر این روزات پر از نور و روشنه ^_^
همیشه پر نور و یرزنده باشی ^_^
انقدر انرژی گرفتم از نوشته ات 😍😍
پاسخ:
بوس بوس بوس
:)))))
راستی یادم رفت بهت بگم که یه جایی خوندم، خنده‌ی واقعی رو از روی چین گوشه‌ی چشم میشه تشخیص داد،نه لب‌ها.
برو حالشو ببر:)))
بعدش هم دیگه تکرار نکن که لایق نیستم و این چرت و پرتا وگرنه میام اینقد میزنمت که ....( دیگه خودت حدس بزن بقیه اشو:D )

پاسخ:
پروین چسبیدم به سقف یعنی!!!!!
:)))))
کاش تموم نشن این روزا... کاااااش...
فهمیدم فهمیدم!!!! چششششششم :)
اون حباب قشنگ نیلو
باورت میشه چند شب پیش به دوستم گفتم، حس میکنم وسط یه حبابم و میترسم جلو برم بترکه ؟
اون گفت بترکه چی میشه؟ گفتم سقوط میکنم! 
اه لعنتی این پست رو چقدر میفهمم! :)
ولی بیا ازش لذت ببر، و به هیچ اگر و امایی فکر نکن
میشه
اونم کمکت میکنه بتونی:)
پاسخ:
چه جالب!! همه مون حسمون شبیه همه... 
تمام سعیمو میکنم یاسی... سعی میکنم ترس هامو باهاش شیر کنم...
خوشحالیم که خوشحالید :)
عذاب وجدان رو هم چاره کن :/
پاسخ:
:)
دست خودم نیست...
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۲ 🍁 غزاله زند
وای نی‌لو جانم :)  این همه حسِ نرم و لطیف 8) 
به چیزهای خوب فکر کن.تو در هر شرایطی،لایقِ بهترینایی ;) 
روزهای شادت فراوان :) 
پاسخ:
مرسی عزیزم :)
چشم سعی میکنم از افکار منفی فاصله بگیرم و دیدم مثبت باشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی